Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zet mijn vraagtekens ook nog wel even bij Coldplay en Portishead wat dat betreft, Fatboy Slim kan nog net. en meer muziek zoals Faithless?, google eens op kutmuziek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ de TS, waarom luister je niet eens naar het bekende Prodigy, vind ik muzikaal zelfs beter als Faithless! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Waarom luister je niet naar Pink Floyd, dat vind ik muzikaal zelfs beter dan (want in het Nederlands is het nog altijd beter dan , ik weet niet hoe dat in Limburg zit) the Prodigy. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Als je echt iets wil luisteren wat op Faithless lijkt zou ik Slovo aanraden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mischien heeft de TS hier nog wat aan (bron CDR) Leners die naar deze artiest luisteren, lenen ook: Radiohead, Back To Mine, Moby , Thievery Corporation, 1 Giant Leap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Slovo lijkt mij wel meer op z'n plaats. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar gelukkig weet ik wel beter! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan hou ik me even op de achtergrond! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik ken daar zo maar een paar goede nummers van.. kun je misschien wat coole nummers daarvan noemen? Spitfire, Breathe, Firestarter, Diesel Power, zijn zo de nummers die me te binnen schieten die ik mooi vind... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iemand hier gaf het advies om eens naar.. Slovo te luisteren, klik op de speaker voor een sample (alhoewel ik de Faithless sound hierin niet kan herkennen! ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a) die covers die je altijd post b) je gedrag dat je meent van alles iets af te weten en dat je altijd maar dan ook altijd iets MOET melden. Ik neem aan dat je je hier van bewust bent , dus waarom ga je er dan mee door? ik bedoel , ik post ook niet in topics waar ik niks van weet, doe jij dat aub dan ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een faithless topic is nauwelijks een topic waarin ik normaliter zou posten maar vond gewoon dat ik dit even moest zeggen. En weggehoond tsja ik vind het nogal meevallen , ik bedoel je krijgt kritiek maar is dat zo erg? Wees blij dat je geen muddy achtige taferelen meemaakt ![]() Maar doe dan misschien ook iets met die kritiek , ik bedoel het is niet zo dat je niks toevoegt aan dit betreffende subforum , je bent breed bekend met jazz/fusion en the likes. En tuurlijk kan je in alle topics posten die je zelf maar blieft maar stel je dan niet op als iemand die alle wijsheid in pacht heeft want dat creert irritatie, ik bedoel de vergelijking faithless radiohead bijvoorbeeld of slint slaat helemaal nergens op en daardoor kunnen bepaalde mensen zich behoorlijk gaan irriteren. Ik zelf voeg ook lang niet altijd iets toe aan een topic , maar als er bijv een rap/hiphop/punk/ska/e.d topic is , meld ik ook niet zo heel veel, en presenteer ik me al helemaal niet als een echte rap-kenner, punk-kenner whatever. omdat ik er gewoon de ballen verstand van heb. En nogmaals ik ben je hier niet aan het "dissen" maar gewoon een observatie van mijn kant uit. Zie maar wat je er eventueel mee doet |
![]() |
||
Citaat:
1 overeenkomst heb ik al: het is gay.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je reacties in dit topic slaan gewoon nergens op, uberhaupt de Bol.com site/ andere site waar je muziek kan kopen of lenen, nemen als referentie ("het stond daar, dan is het waar dus dan post ik het ook maar op een forum") is ongegrond. Wat daar gebeurt wat betreft 'andere kopers/leners kochten/leenden ook blablabla' zijn domweg verkooptrucs, wat niet betekent dat die artiesten die daar worden genoemd wat met elkaar te maken hebben. Dus: als je niets weet van de band zonder dat je daarvoor eerst een random informatiesite voor moet openen, reageer dan gewoon niet in het topic, en al helemaal niet meer als het gros van het forum je erop wijst dat je er grandioos naast zit. Je hóeft niet overal te reageren. En die mp3 die je postte komt in ieder geval dichter bij het geluid van Faithless dan alle artiesten bij elkaar die jij opnoemde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nu duimen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2005 IEMOW-KOR | 390 | 19-05-2005 17:04 | |
Muziek |
stel je mag een festival oprichten : wie komt er ? melancholy | 82 | 01-04-2003 12:37 |