Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar mensen op het forum hier praten al minachtend over rechten, dus dit is denk ik ook niet makkelijk aan hun verstand te brengen.. |
![]() |
||
Citaat:
jaaa, helemaal geweldig, in een athletes team zitten. dat bedoel ik dus met amerikaans gebrek aan realiteitszin.
||
Citaat:
![]() Maar goed, bij de MER zijn ook genoeg beunhazen en de arbeidsperspectieven zijn euhm, ook erg breed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
overigens ken ik geen mensen die MER doen of deden vanwege de kansen op een baan; enkel mensen die zich verder niet zo heel erg druk hoeven te maken over een baan (zoals mij) of mensen die geen vwo-diploma hadden en een studie aan de uni wouden doen. serieus, ik ken niemand die MER deed met als doel het MER-diploma te halen. maar goed, amerikaanse opleidingen zijn over het algemeen nou niet echt bekend vanwege de kwaliteit.
||
Citaat:
Maar ik denk dat mensen die topsport beoefenen en daarnaast zo'n opleiding volgen helemaal niet zo beroerd terecht komen. Ik heb zelf ook getwijfeld of ik in Amerika ging studeren vanwege mijn sport, maar ik vond t het uiteindelijk niet waard, maar ik begrijp iemand z'n keuze om het wel te doen zeg maar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|