Advertentie | |
|
![]() |
||||
Offtopic: Weer over wij en ik en jij. Mjah.
Ik vind het niet zo, eigenlijk. Ik vind het niet helemaal soepel lezen, het hapert af en toe een beetje en de zinnen lopen gewoon niet helemaal fijn. Het is verder wel heel herkenbaar, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal is uitgewerkt. Wat Sokkendrager ook al zei. Volgens mij had je er meer van kunnen maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh, en je hebt je nick veranderd. ![]()
|
Verwijderd
|
Leuk geschreven, ik herken er een beetje mijn eigen stijl in. Ik zal daarom binnenkort ook maar wat posten, hoe eng het ook is.
En de zinnen lopen juist wel lekker, het is niet zo 'simpel' geschreven, juist anders dan het normale en dat maakt het weer boeiend. Maar dat is natuurlijk mijn mening.. |
![]() |
||
Citaat:
|
De eerste twee zinnen vond ik heel goed, net alsof je algemene gedachten neerschrijft.
Voor de rest is het stukje donker en somber, iets dat je moet lezen wanneer je in de juiste stemming bent om het te appreciëren. ![]() Ergerlijke spelfout die bijna bij iedereen (in Nederland) voorkomt: Het is 'iets dat' en niet 'iets wat', wat gebruik je bijna alleen in de zin van 'dat wat...' waarbij de dat dan wegvalt.
|
Bedankt voor de reacties. Schrijf de afgelopen dagen per dag minstens een stukje, en ik vind het heerlijk. Lang niet allemaal post-waardig maar voor mijn gevoel kom ik er weer in. Hopelijk kan ik een beetje terug komen op mijn oude niveau. Zet komende week in ieder geval een nieuw stukje neer.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De Kantine |
Wat is voor jou het ideale weer? Verwijderd | 93 | 11-03-2004 10:31 | |