Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2005, 17:41
Verwijderd
goedeavond

ik heb hier een vraag... ik ben op dit moment werkloos, en ik heb de afgelopen seizoen voor een organisatie gewerkt in italie op een camping, dit de hele zomer door.
nu is mijn vraag is er ook een mogelijkheid om in het buitenland te werken in de winter maanden, herfst lente enzovoort...en hoe je dit moet regelen???
zijn hier aparte organisaties voor ect..
ken iemand mij een uitleg geven, uit ervaring ect..

dank je voor de moeite

groeten michael
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2005, 15:50
Verwijderd
sneeuw enzo dan moet je skileraar worden of iets anders bij de wintersport doen. Er zijn ook wel plekken waar je langer 'zomer' hebt. Moet je zuidelijker gaan en bv in egypte ofzo in een hotel/ op een camping werken.
of in een pretpark?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 18:09
Vanilia
Vanilia is offline
Mijn neef heeft in Amerika gewerkt in een hotel, en volgens mij is hier wel een aparte organisatie voor maar dat zou ik na moeten vragen. Maar zo kun je naar meerdere plekken voor ong. een half jaar.
Oud 27-09-2005, 18:39
Verwijderd
vanilla wil je navragen?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 19:15
Verwijderd
www.activityinternational.nl
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 21:28
Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
SolidRiver schreef op 27-09-2005 @ 19:39 :
vanilla wil je navragen?
Sure maar ik moet ff checken want volgens mij zit die alweer in zuid afrika
Oud 28-09-2005, 15:07
creole
creole is offline
In Ierland zitten ze te springen om Nederlandse mensen...vaak krijg je dan wel helpdesk of accountancy gericht werk, maar je wordt goed betaald en doet tegelijkertijd wat ervaring op.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 17:07
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
In het dorp in Ierland waar ik vakantiewerk had hadden ze opzich nog wel mensen nodig die de hele winter bleven. Ook in Dublin waren er genoeg vacatures (zoals ik het gezien heb..)

Dus gewoon ergens heen gaan en dan op zoek gaan naar werk
Oud 28-09-2005, 22:12
creole
creole is offline
Precies...echt niet nodig om een bak geld uit te geven aan een organisatie die je aan werk helpt...kijk rond op het internet, zoek een land uit waar je iets zou kunnen vinden en ga er gewoon heen! Heb ik ook gedaan en werkte prima
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 14:07
Izzy
Izzy is offline
inderdaad, ben een paar weken geleden gaan citytrippen in Dublin en daar hadden ze een heel groot werkaanbod...
In mn verblijf in de jeugdherberg heb ik heel wat mensen tegengekomen die van uit heel europa kwamen om te werken in dublin.
er is wel een groot nadeel, zo was er een fransman die vertelde dat hij naar dublin kwam om wat engels te leren, hij vond onmiddelijk een job ookal sprak hij de taal maar gebrekkig, maar na 9 maanden had hij nog geen huisvesting gevonden, dat schijnt in dublin city nogal een groot probleem te zijn
maar hoe dan ook er bestaan verschillende centra die je willen helpen om als 'nieuwkomer' in dublin een geschikte baan, verblijfplaats en andere administratieve dingen te regelen...
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 20:29
creole
creole is offline
Huisvesting een probleem in Dublin? Er is een kameraanbod waar Nederland jaloers op zou mogen zijn. Ik woon hier nu bijna 4 jaar, heb hier gestudeerd en gewerkt (bij Ierse bedrijven trouwens) en heb altijd binnen een week iets gevonden. De taal is alleen wel een probleem, als je als Nederlander in Dublin wil werken krijg je inderdaad niet de meest interessante banen...maar goed, het is natuurlijk wel een ervaring!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 11:59
TRXD
TRXD is offline
Dat Engels met Iers accent is trouwens ook wel lastig lijkt me in het begin. Ik had van de week een Ier aan de lijn (uit Cork) en ik had er best veel moeite mee om hem te kunnen volgen, bij Engelsen is dat makkelijker is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 12:53
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
TRXD schreef op 03-10-2005 @ 12:59 :
Dat Engels met Iers accent is trouwens ook wel lastig lijkt me in het begin. Ik had van de week een Ier aan de lijn (uit Cork) en ik had er best veel moeite mee om hem te kunnen volgen, bij Engelsen is dat makkelijker is mijn mening.
Aan de telefoon is het sowieso moeilijker. Als je gewoon 'in person' met een Ier praat zal je vrij weinig moeite hebben met het accent hoor. Het went snel.
En Engelsen hebben ook allerlei accenten, het ligt er maar net aan waar je terecht komt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 15:40
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 03-10-2005 @ 13:53 :
Aan de telefoon is het sowieso moeilijker. Als je gewoon 'in person' met een Ier praat zal je vrij weinig moeite hebben met het accent hoor. Het went snel.
En Engelsen hebben ook allerlei accenten, het ligt er maar net aan waar je terecht komt.
Inderdaad is het aan de telefoon altijd wel moeilijker. Sommige Engelse accenten zijn inderdaad ook lastig heb ik ondervonden, zeker als het snel gaat, er bier in het spel is , en er wat muziek opstaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten