Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 23:12
Baka-san
Baka-san is offline

Wie heeft hem al?!
Hoeistie? Is text goed leesbaar?

(verkrijgbaar bij lik-sang)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2005, 23:13
Jolt
Jolt is offline
Functionaliteit
Lelijk
Geen stijl

Doe mij voor iets meer maar een PSP.
Het is geloof ik dat Nitendo te veel tijd heeft, anders zouden ze niet van die dingen maken.
Oud 12-09-2005, 23:33
Baka-san
Baka-san is offline
Ik vind hem toch wel aardig functioneel klein/draagbaar. Dat maakt hem zeker stijlvol, psp is ook stijlvol maar dan op zijn eigen manier. Persoonlijk vind ik de meeste handhelds te groot/onhandig. Dit is gewoon een perfecte uitkomst om even in de trein te spelen, en zodra je moet uitstappen kan je hem tenminste vingersvlug in je broekzak steken. Denk gewoon aan alle luxe aan het kleine formaat. Klein = fijn.

GB Micro
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 23:35
Benteknol
Benteknol is offline
mja ik heb een gameboy-pocket-color-advanced-sp en de ds waarom een micro ?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 23:47
Baka-san
Baka-san is offline
Hoog gadget-gehalte en zoveel kleiner dan de voorgangers. Maar in jouw opzicht is het natuurlijk wel overbodig, zeker voor de prijs betaal je veel te veel voor iets heel kleins.

Maar ik heb geen GBA en geen NDS en ook geen PSP. Wel alle drie gehad overigens. De laatste twee vond ik trouwens onhandig qau grootte.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 08:55
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hier ontgaat mij het nut van. eerst maak je een gba, vervolgens denk je, 'he dit had toch anders gemoeten' en je maakt een gba sp, dan denk je kennelijk 'he, verrek, al die figuren kopen alles zolang je zegt dat t nieuw is', en je maakt een 'nieuwe' gameboy waar je een te klein scherm in propt en f vlug wat knopjes op pleurt en verkoopt m vervolgens voor te veel centjes terwijl je ook al een DS in de markt hebt gezet. lekker logisch.

ik heb een gba, maar de volgende handheld wordt een psp.
Oud 13-09-2005, 09:30
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik vind die Micro er toch gelikter uit zien dan de PSP
Oud 13-09-2005, 13:18
Verwijderd
Veel te klein, heb de SP NES editie, die past in mijn broekzak en het schermpje is groot genoeg. Hier is het schermpje te klein, en hij houd waarschijnlijk onhandig vast.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 13:22
Verwijderd
ik heb pas een gba sp gekocht dus die micro mag me gestolen worden
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:43
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Welk spel zie je daar op het beeldscherm?
Oud 13-09-2005, 14:47
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 13-09-2005 @ 15:43 :
Welk spel zie je daar op het beeldscherm?
Mijn wilde gok zou zijn Star Wars.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:44
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 13-09-2005 @ 10:30 :
Ik vind die Micro er toch gelikter uit zien dan de PSP
leg uit ?
Oud 14-09-2005, 14:19
Benteknol
Benteknol is offline

Netalsof die psp in de schaduw mag staan van dit goddelijke object DIT is pas design

Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:28
Vice
Vice is offline
Ik vind die onderste wel mooi.
Oud 14-09-2005, 14:44
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-09-2005 @ 15:28 :
Ik vind die onderste wel mooi.
dat ding IS mooier dan de psp niet dat ik hem koop heb al een gba,sp en ds
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 17:56
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hoe klein is dat schermpje ? lijkt me lastig hoor, mario op een schermpje dat kleiner is dan dat van mn mobieltje.

daarnaast vind ik t ondertussen gewoon nogal uitmelkerij aan t worden, aangezien er technisch geen verschil zit (wat capaciteiten betreft) tussen een gba en de gbm. of de gba sp.
Oud 14-09-2005, 19:32
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-09-2005 @ 14:44 :
leg uit ?
Wat valt er uit te leggen? Het is zoals ik het type: De Micro ziet er beter uit dan de PSP
Oud 14-09-2005, 19:36
Dinalfos
Dinalfos is offline
De design is erg sober, wat hem voor mij kwa uiterlijk gelijk een streepje voor geeft op de onnodig flashy PSP. Maar verder vind ik het een kansloos initiatief dat is gebaseerd op pure arrogantie.
Oud 14-09-2005, 19:59
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 14-09-2005 @ 20:32 :
Wat valt er uit te leggen? Het is zoals ik het type: De Micro ziet er beter uit dan de PSP
jammer dat je niet in staat bent je mening toe te lichten. over smaak valt wellicht niet te twisten, maar wel te praten...
Oud 14-09-2005, 20:12
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-09-2005 @ 20:59 :
jammer dat je niet in staat bent je mening toe te lichten. over smaak valt wellicht niet te twisten, maar wel te praten...
Ahja, de volgende keer als jij iets rood vindt mag jij mij uitleggen waarom je dat rood vindt...
Oud 14-09-2005, 22:00
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 14-09-2005 @ 21:12 :
Ahja, de volgende keer als jij iets rood vindt mag jij mij uitleggen waarom je dat rood vindt...
jij zegt dat je de micro mooier vindt dan de psp. dan kun je aandragen 'omdat-ie kleiner is, en gestroomlijnder', of iets met hoe organisch de lijnen van het apparaat zijn.

de opmerking 'is mooi' is nogal subjectief, en die kun je dan dus ook verklaren dmv argumenten. de opmerking 'is rood' is gewoon een feitelijke observatie.

je bedoelt 'de volgende keer dat jij iets dat rood is mooi vindt, mag je uitleggen waarom dat een toepasselijke kleur is.'
Oud 14-09-2005, 22:41
CrazY G
CrazY G is offline
moet je zeker weer aparte spellen voor kopen?
Oud 14-09-2005, 22:44
Jolt
Jolt is offline
Geloof het niet.
Oud 14-09-2005, 23:00
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-09-2005 @ 23:00 :
jij zegt dat je de micro mooier vindt dan de psp. dan kun je aandragen 'omdat-ie kleiner is, en gestroomlijnder', of iets met hoe organisch de lijnen van het apparaat zijn.

de opmerking 'is mooi' is nogal subjectief, en die kun je dan dus ook verklaren dmv argumenten. de opmerking 'is rood' is gewoon een feitelijke observatie.

je bedoelt 'de volgende keer dat jij iets dat rood is mooi vindt, mag je uitleggen waarom dat een toepasselijke kleur is.'
Laten we het er dan maar op houden dat dit een feitelijke observatie is.

@CrazY G: Volgens mij zijn het gewoon "GB advanced" spellen die je er op speelt.
Could be wrong though
Oud 15-09-2005, 08:04
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 15-09-2005 @ 00:00 :
Laten we het er dan maar op houden dat dit een feitelijke observatie is.

@CrazY G: Volgens mij zijn het gewoon "GB advanced" spellen die je er op speelt.
Could be wrong though
laten we dr zo maar over ophouden, maar nu heb je nog steeds niet eens geprobeert om onder woorden te brengen wat je hier nou zo mooi aan vindt...
Oud 15-09-2005, 08:05
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 14-09-2005 @ 23:41 :
moet je zeker weer aparte spellen voor kopen?
natuurlijk niet.
Oud 15-09-2005, 21:07
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 14-09-2005 @ 15:19 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]

Netalsof die psp in de schaduw mag staan van dit goddelijke object DIT is pas design
Oke. Dit is pas 0wnage.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 21:59
Verwijderd
Ik vind hem best mooi, mooier dan de psp (en die vind ik ook best mooi, maar een beetje log). Maar kopen zou ik hem niet, is hij gewoon te klein voor, imo, ik vind de SP lekker handzaam
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 08:53
Verwijderd
Citaat:
mr praatpaal schreef op 14-09-2005 @ 15:19 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]

<3
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:09
Frank
Frank is offline
dat ding is HOT! mn oude trouwe grijze gameboy zit vol krassen, dit is een waardige opvolger.

of kan je alleen GBA spellen op spelen?
Oud 16-09-2005, 11:41
Vice
Vice is offline
Citaat:
Frank schreef op 16-09-2005 @ 12:09 :
dat ding is HOT! mn oude trouwe grijze gameboy zit vol krassen, dit is een waardige opvolger.

of kan je alleen GBA spellen op spelen?
Op de gba en gba sp kan je ook gewoon oude gb spellen opspelen, dus zal het wel raar zijn dat het bij deze niet kan.
Oud 16-09-2005, 11:57
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Vice schreef op 16-09-2005 @ 12:41 :
Op de gba en gba sp kan je ook gewoon oude gb spellen opspelen, dus zal het wel raar zijn dat het bij deze niet kan.
nee alleen gba spellen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 14:08
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Vice schreef op 16-09-2005 @ 12:41 :
op de ds kun je toch ook geen GB/GBC spellen spelen, dus zo vreemd zou t niet zijn. om ook GB(c) spellen te ondersteunen beschikt de GBA over 2 processoren, de ds mist die ene voor de GBC spellen, en dit ding lijkt me wat klein om zoveel in te stoppen. denk niet dat dat momenteel mogelijk is, eerlijk gezegd.
Oud 18-09-2005, 11:11
ikbenroy
ikbenroy is offline
Is er inmiddels iemand hier die hem ook daadwerkelijk heeft gekocht en er dus een persoonlijke mening over kan geven?

Ikzelf heb al een GB, GBC, GBA, GBA SP en een NDS, dus de kans dat ik deze koop is vrij klein... Maar die Game&Watch-achtige versie ziet er wel goed uit. " Old School" schijnt weer in te zijn

Ik vraag me inderdaad wel af of alles een beetje leesbaar is. En ook of het nou prettig speelt. Die Jappen hebben allemaal kleine handjes en dunne vingertjes, maar zal de gemiddelde Amerikaan dan niet alle knoppen tegelijk indrukken als ze bijv. willen springen!?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 11:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 12:57 :
nee alleen gba spellen
Had ik niet verwacht van Nintendo.

Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-09-2005 @ 15:08 :
op de ds kun je toch ook geen GB/GBC spellen spelen, dus zo vreemd zou t niet zijn. om ook GB(c) spellen te ondersteunen beschikt de GBA over 2 processoren, de ds mist die ene voor de GBC spellen, en dit ding lijkt me wat klein om zoveel in te stoppen. denk niet dat dat momenteel mogelijk is, eerlijk gezegd.
De ds heeft niks met de gba te maken, maar voor de rest zou je wel gelijk hebben. Alleen had ik verwacht dat het bij deze versie niet zou kunnen, aangezien je met zijn voorgangers ook gewoon oude games kunt spelen.
Oud 18-09-2005, 13:21
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-09-2005 @ 12:22 :
Had ik niet verwacht van Nintendo.

De ds heeft niks met de gba te maken, maar voor de rest zou je wel gelijk hebben. Alleen had ik verwacht dat het bij deze versie niet zou kunnen, aangezien je met zijn voorgangers ook gewoon oude games kunt spelen.
de ds heeft wel wat met gba te maken, je kan er namelijk gba spellen op spelen. maar geen gbc spellen.
Oud 28-09-2005, 15:12
Baka-san
Baka-san is offline
yay ik heb hem binnen geil dingetje
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 15:40
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Baka-san schreef op 28-09-2005 @ 16:12 :
yay ik heb hem binnen geil dingetje
pic hoe is ie leg uit NU snel snel
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 15:59
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
ikbenroy schreef op 18-09-2005 @ 12:11 :
Ikzelf heb al een GB, GBC, GBA, GBA SP en een NDS, dus de kans dat ik deze koop is vrij klein...
Ik denk juist dat de kans dat je hem koopt vrij groot is als ik dit zo lees.
Oud 28-09-2005, 16:42
Baka-san
Baka-san is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 28-09-2005 @ 16:40 :
pic hoe is ie leg uit NU snel snel
eerste indruk:

Ik vind hem persoonlijk niet heel klein, gewoon precies goed voor een handheld. Hij is iets groter dan mijn telefoon (siemens a65). Scherm is echt heel helder, die is ook manueel af te stellen. Teksten bij sommige spellen zijn goed te lezen wel klein maar wel goed genoeg. Spellen zien er overigens heel goed uit.
Ik had de laatste gameboy micro en die was zwart, wat ik overigens erg mooi vind andere kleuren heb ik dus helaas niet kunnen zien. knoppen drukken lekker, de cursor knop is heel soepel(net een joystick), de schouderknoppen hebben soort heftboom vorm die moet je dus aan het uiteinde van de knop drukken die voelen dan ook vrij licht aan wat goed is. Ik heb niet zo grote handen, eigenlijk klein maar hij valt goed in mijn handen. Het frontje lijkt me krasgevoelig, maar die kan je gelukkig wel verwisselen. de lichtgevende start en slect knoppen zien er heel chill uit jammer dat ze de a en b en cursor knoppen ook niet hadden verlicht wat eigenlijk weinig nut heeft maar wel leuk uit zou zien. Het geluid is eigenlijk net zo bagger als de gba advance. tja wat valt er nog over te zeggen, hij is gewoon lekker compact, net zoals een gsm. Dus maakt hem lekker mobiel ben ik geneigd om hem overal mee te nemen. Je moet gewoon zo denken dat in plaats dat je mobiel in je zak hebt heb je een Gameboy Micro. Wat mensen van de schermgrootte vinden is denk ik puur persoonlijk. Maar ik vind hetzelf heel goed te doen. Ik kan het scherm op een redelijke afstand (zo'n 50-70cm) van me afzetten en ik zie nog duidelijk wat er in het textblokje staat (minish cap).
foto's zet ik er zo op zodra ik batterijen gevonde heb, en weet iemand toevallig of er een engels handleiding te downloaden is? want ik weet nu niet wannee rmijn accu vol is.
overigens twijfel ik wel of iemand met redelijke grote handen wel comfortabel mee kan spelen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 16:49
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het onnodig. Heb een advance en een DS. De SP was wel redelijk omdat daar een aantal dingen op verbetert zijn ten opzichte van de advance. Maar die vind ik vanwege de DS ook weer wat overbodig. Deze al helemaal. Ik hou het mooi bij de DS voor gewoon spelen van GBA games en voor multiplayer mijn advance.
Oud 28-09-2005, 17:07
Baka-san
Baka-san is offline
natuurlijk is het onnodig
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 28-09-2005 @ 17:49 :
Ik vind het onnodig. Heb een advance en een DS. De SP was wel redelijk omdat daar een aantal dingen op verbetert zijn ten opzichte van de advance. Maar die vind ik vanwege de DS ook weer wat overbodig. Deze al helemaal. Ik hou het mooi bij de DS voor gewoon spelen van GBA games en voor multiplayer mijn advance.
Micro is wel super mooi.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 18:42
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Ieke schreef op 28-09-2005 @ 17:49 :
ja hehe het is ook gewoon een hebbeding
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:29
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 28-09-2005 @ 19:42 :
ja hehe het is ook gewoon een hebbeding
Is ook wel zo, maar ik vind het zonde van het geld. Dan ga ik liever een extra spel kopen.
Oud 08-10-2005, 13:52
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik denk dat ik em toch wel ga kopen als ie hier uit komt (4 november voor 99 euro). Ik moet nog zoveel GBA games spelen en de GBA die we hebben is helemaal brak. De DS heeft het net niet voor mij dus ik ga voor de micro, het is ook gewoon een geil ding.
Oud 08-10-2005, 14:34
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
I love it. Hoewel hij van geborsteld aluminium zou moeten zijn, dan zou 'ie perfect zijn. Handhelds zijn inderdaad te groot, ze passen gewoon niet makkelijk in je broekzak, wat voor mij een vereiste zou zijn (áls ik ooit een handheld zou kopen), alleen deze biedt dat formaat wél. Slim bedacht, maar ik verwacht weinig succes, de hardcore-gamers zullen eerder voor een PSP gaan vermoed ik. Deze Micro is meer iets voor pure gadgetfreaks.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten