Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
de opmerking 'is mooi' is nogal subjectief, en die kun je dan dus ook verklaren dmv argumenten. de opmerking 'is rood' is gewoon een feitelijke observatie. je bedoelt 'de volgende keer dat jij iets dat rood is mooi vindt, mag je uitleggen waarom dat een toepasselijke kleur is.'
||
Citaat:
@CrazY G: Volgens mij zijn het gewoon "GB advanced" spellen die je er op speelt. Could be wrong though
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind hem persoonlijk niet heel klein, gewoon precies goed voor een handheld. Hij is iets groter dan mijn telefoon (siemens a65). Scherm is echt heel helder, die is ook manueel af te stellen. Teksten bij sommige spellen zijn goed te lezen wel klein maar wel goed genoeg. Spellen zien er overigens heel goed uit. Ik had de laatste gameboy micro en die was zwart, wat ik overigens erg mooi vind andere kleuren heb ik dus helaas niet kunnen zien. knoppen drukken lekker, de cursor knop is heel soepel(net een joystick), de schouderknoppen hebben soort heftboom vorm die moet je dus aan het uiteinde van de knop drukken die voelen dan ook vrij licht aan wat goed is. Ik heb niet zo grote handen, eigenlijk klein maar hij valt goed in mijn handen. Het frontje lijkt me krasgevoelig, maar die kan je gelukkig wel verwisselen. de lichtgevende start en slect knoppen zien er heel chill uit jammer dat ze de a en b en cursor knoppen ook niet hadden verlicht wat eigenlijk weinig nut heeft maar wel leuk uit zou zien. Het geluid is eigenlijk net zo bagger als de gba advance. tja wat valt er nog over te zeggen, hij is gewoon lekker compact, net zoals een gsm. Dus maakt hem lekker mobiel ben ik geneigd om hem overal mee te nemen. Je moet gewoon zo denken dat in plaats dat je mobiel in je zak hebt heb je een Gameboy Micro. Wat mensen van de schermgrootte vinden is denk ik puur persoonlijk. Maar ik vind hetzelf heel goed te doen. Ik kan het scherm op een redelijke afstand (zo'n 50-70cm) van me afzetten en ik zie nog duidelijk wat er in het textblokje staat (minish cap). foto's zet ik er zo op zodra ik batterijen gevonde heb, en weet iemand toevallig of er een engels handleiding te downloaden is? want ik weet nu niet wannee rmijn accu vol is. ![]() overigens twijfel ik wel of iemand met redelijke grote handen wel comfortabel mee kan spelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||