Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 13:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hoi allemaal,

Ik zou heel graag naar het concert 'De marathon' van Boudewijn de Groot gaan, op 27-11-05 in Haarlem. Helaas is dit uitverkocht. Nergens heb ik nog kaartjes kunnen kopen. Dit is mijn laatste hoop.

Wie o wie heeft toevallig twee kaartjes voor het concert en wil die aan mij kwijt? Desnoods is één kaartje ook voldoende (maar liever twee). Prijs overeen te komen per PM. Ik ben bereid *goed* te betalen.

Heb je geen kaartje(s) voor me, maar weet je wel hoe ik er nog een (paar) kan bemachtigen? Reageer dan aub ook.

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Oud 01-10-2005, 18:24
HereIAm
HereIAm is offline
Hee,

Misschien een tipje. Ik wilde ook graag naar een uitverkocht optreden. Ik ga al 5 keer naar Ilse DeLange maar ik wilde graag ook nog naar het optreden van Ilse in Breda in december. Dat was al 2 maanden geleden uitverkocht, stond aangegeven op de website van het Chassé Theater, dus ik heb afgelopen week pogingen gedaan via marktplaats, maar ik kreeg geen reacties Toen heb ik opgebeld naar het theater of er toevallig nog gereserveerde kaartjes geannuleerd waren ofzo, dat was inderdaad het geval, en die kaartjes worden van de week thuisgestuurd.

Misschien kun jij ook nog bellen naar het theater in Haarlem, of er nog een kaartje is, ook al staat er wellicht op de site aangegeven dat het uitverkocht is. En anders zou je ook nog op de dag van het optreden naar het theater kunnen bellen, of er nog kaartjes zijn.

Verder kun je het natuurlijk ook via marktplaats proberen

Succes ermee!
Oud 03-10-2005, 05:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
No way dat hiervoor nog kaartjes bij het theater te krijgen zijn.. wie wil er nou niet naar de ode aan Lennart Nijgh?
Oud 03-10-2005, 21:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 03-10-2005 @ 06:56 :
No way dat hiervoor nog kaartjes bij het theater te krijgen zijn.. wie wil er nou niet naar de ode aan Lennart Nijgh?
Ik ken er plenty.

Overigens zag ik in het programma dat Boudewijn niet de nummers zingt die Lennaert heeft geschreven als vertalingen van andere nummers, dus helaas geen 'Een meisje van 16', 'De eeuwige soldaat', 'Er komen andere tijden' etc.

Maar wie nog een tip heeft (of beter nog: een kaartje ): laat het weten.
Oud 06-10-2005, 23:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*up*
Advertentie

Regels voor berichten