Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toelatingsvoorwaarden zijn aan de kH Leuven vrij eenvoudig: a) je moet een diploma secundair onderwijs hebben b) je diploma moet in Nederland toegang geven tot hoger onderwijs In principe zijn deze dingen voldoende. Maar ik ga er wel van uit dat een school in Maastricht ook wel voldoende weet welke mensen toegelaten kunnen worden aan een Vlaamse hogeschool, dus wat wizkid zegt zal ook wel kloppen. En over het niveauverschil tussen Vlaams en Nederlands middelbaar onderwijs... in principe ligt het niveau in Vlaanderen een stuk hoger. Ik heb een tijdje HBO in Heerlen gevolgd, en het niveau van de wetenschappelijke vakken vonden de Nederlanders in de groep erg hoog. Het groepsgemiddelde lag voor die vakken uiteindelijk ook bedroevend laag, terwijl ik en nog iemand (allebei met een achtergrond middelbare school in Vlaanderen) op die vakken met gemak maximum haalden. Vakken als wiskunde, scheikunde, natuurkunde en biologie zijn in Nederland (middelbare school dus) vergeleken met humaniora in Vlaanderen een lachertje. |
![]() |
||
Citaat:
dus als ik het goed begrijp kán het wel, maar wordt het wel moeilijk? opzich denk ik niet dat dat zo'n probleem gaat zijn. want ik zou opzich ook het vwo gehaald hebben. maar omdat ik dacht toch geen vwo nodig te hebben voor verloskunde (wat in nederland dus het geval is) ben ik overgestapt op havo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Studeren |
Journalistiek Zwolle! bon bon block | 44 | 19-07-2006 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
Studie in Nederland of in België?! Verwijderd | 156 | 26-02-2006 21:16 | |
Studeren |
propedeuse psychologie hbo saartjeh | 30 | 22-04-2005 11:10 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren in Belgie: aanrader? brinta | 25 | 29-09-2003 16:23 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |