Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zoek dus dat soort ontspannen muziek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() You see my problem? Ik kan wel 50's jazz gaan opnoemen, maar ik heb het vage idee dat dat niet is wat je zoekt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat zeg ik dus |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en de oude larry 'in the lande of the lounge lizzards' verwijst ook naar jazz ![]() sowieso relaxte jazz in larry ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens wél een 'latenightjazz' Coltrane plaat: John Coltrane & Johnny Hartman - s/t en om toch maar even mijn welwillendheid te laten zien: Check van Miles Davis iig: - Birth Of The Cool (cool jazz, maar niet echt 'rokerig' (denk ik ![]() - Kind Of Blue (dit is gewoon fucking geniaal, verplichte kost fuck lounge of rokerig... ) - My Funny Valentine (erg chillende spaarzame improvisatie, dus niet al te druk) verder: - Lee Morgan - The Sidewinder (souljazz) - Grant Green - Idle Moments ( het titelnummer is hét latenightnummer, check die iig miles, dit vind je vast goed) - Misschien vind je Frank Sinatra ook wel goed - Bill Evans - Sunday at the Village Vanguard Met deze albums heb je iig goede jazz te pakken, ik heb geprobeerd een beetje te interpreteren wat je ongeveer zou kunnen zoeken, dus wat rustiger/ballad/wat dan ook. Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 21:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|