Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2005, 18:48
merels
merels is offline
Heeft de plaats en plek waar je woon iets met je lifestyle te maken?
Woon je in een gehucht en vind je dat fijn om dat je nu eenmaal niet van veel mensen en drukte houdt,
of prefereer je juist de stad met veel verkeer, winkels en uitgaansdingen?
Leef je graag op jezelf of vind je het fijner om met andere te leven, door bijvoorbeeld een kamer te delen of een etage oid.

Ik woon nu nog bij mijn ouders in een vrij kleine plaats maar over een klein jaar ben ik waarschijnlijk op kamers in grotere stad en het liefst wel in een studentenhuis of een etage delen.
Waar ik nu woon past niet bij mijn lifestyle omdat ik graag uitga etc en hier de faciliteiten nihil zijn.
Oud 13-10-2005, 18:57
monolo
monolo is offline
woon nog bij mijn ouders wegens geldgebrek o.a. het bevalt me want mijn ouders zijn chill en ik woon lekka in het centrum. later wil ik in een suburb wonen want ik houd heel erg van de stad maar ook van de natuur. als ik op kamers zou gaan dan zou ik denk ik niet met meer mensen gaan aangezien ik niet meer studeer maar met leuke mensen wonen is natuurlijk wel gezelliger.
qua inrichting van huizen heb ik het goed getroffen. mijn ouders hebben een galerie en hebben altijd de nieuwste design meubels, accesoires etc. door deze invloed ben ik zelf ook mee bewust geworden op dat gebied.
later zou ik mijn huis inrichten met een mix van mediterraans en modernn
Oud 13-10-2005, 18:58
schimmel
schimmel is offline
ik zou het liefst ergens net buiten de stad wonen waar het stil is, zodat ik met eigen vervoer naar de stad en er weer weg kan.
maar zolang ik geen eigen vervoer heb, zeg ik; in de stad.
alles dichtbij en goed bereikbaar, daar komt het op neer. mensen die in de stad wonen vind ik over het algemeen een beetje vervelend. behalve mn vrienden natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 21:02
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb een huisje in een rustigere (kak)buurt van amsterdam maar ik woon er graag want ik zit toch dicht bij alles. ik ga er alleen wonen en dat vind ik wel lekker want ik heb graag rust en ik kan lekker doen wat ik wil zonder rekening met huisgenoten ofzo te houden maar ik vind het wel fijn dat een paar vriendinnen zowat om de hoek wonen.
Oud 13-10-2005, 21:16
thunder110
thunder110 is offline
nee absoluut niet, ik woon nu in een soort buitenwijk terwijl ik in het centrum wil wonen . ik heb een hekel aan openbaar vervoer en parkeer geregeld voor woekerprijzen in de stad omdat ik gewoon vreselijk lui ben.
Oud 13-10-2005, 21:17
biep
biep is offline
Ik woon op dit moment ff half bij mijn vriendje (in Amsterdam westerpark) en half bij mijn ouders (Apeldoorn) totdat ik in maart naar mijn kamertje in Amsterdam (Overtoom/Vondelpark) ga.

bij mijn vriendje in Amsterdam is chill omdat ik in Amsterdam studeer, en het is er gezellig, leuk uitgaan, leuk shoppen, veel vrienden etc.
en ja het vriendje is daar natuurlijk <3

bij mijn ouders in Apeldoorn is ook chill, want daar staat mijn paard en mijn ouders zijn lief en daar is mijn werk.

maarja, ik kan eigenlijk ook niet wachten tot ik weer mijn eigen stekkie heb
Oud 13-10-2005, 21:18
pipimädchen
pipimädchen is offline
edit: frustraties zijn niet goed voor je typekunsten morgen meer
Oud 13-10-2005, 21:18
*oma*
*oma* is offline
Ik woon in Groningen en tja... je kunt er wel leuk winkelen. En ik wil heel snel alleen met mijn vriendje wonen
Oud 13-10-2005, 21:25
Verwijderd
Woon nu in Eindhoven, kwartiertje fietsen van het centrum vandaan.
Opzich een prettige plek, alles in de buurt e.d. maar ik heb niet de behoefte om altijd in Eindhoven te blijven wonen. Ik zou het liefste in een grotere buitenlandse stad (Stockholm, Hamburg) wonen.
Ach ja, iets anders zou ook prima zijn, als het maar niet in Brabant is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 21:28
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Ik woon in een klein gehucht baarn
in een rustige buurt met veel sociale controle. ze weten allemaal wat je de dag of avond ervoor hebt uitgevreten. Dit is erg vervelend. Voor de rest zijn er een paar leuke kroegen maar ik ga toch vaak gewoon naar Amersfoort.
Hilversum en Amsterdam enzo liggen ook wel chil dichtbij
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 21:31
Jolene
Jolene is offline
Ik woon in het centrum van haarlem en dat is best chill.Vlakbij het patronaat,de coffeeshop(s) en allemaal winkels en shit.Ik kan er alleen niet zo goed tegen om gelijk de drukte in te gaan als ik net wakker ben.Doe mij maar een hele hoge muur om mn huis en een giga geheim dakterras en dat ben ik blij Mn beste vriendin woont om de hoek van het patronaat en mn beste vriend vlakbij het station wat ook erg chill is.Mijn droom is om in een schattig straatje te wonen in de stad met de huisjes dicht op elkaar en lekker ouderwets het liefst met zo'n open balkon ding.Zoals in het straatje naast de moonlight die nu echt een kutnaam heeft
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 21:53
Maharani
Maharani is offline
Ik woon in de bijlmer en het is leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 22:03
Verwijderd
Ik woon nu bij mijn ouders, midden in de stad, in Gorinchem en het is er wel fijn want mijn ouders zijn 's avonds vaak weg dus heb ik 't huis voor me alleen. Ik wil volgend schooljaar wel heel erg graag in Utrecht wonen omdat ik dan daar ook stage ga lopen en omdat ik Utrecht gewoon een hele leuke stad vind om te wonen, dus nu zijn een klasgenootchickie en ik aan t zoeken voor een flatje in Utrecht maar ik ben bang dat ik niks vind, want eeh ja, Utrecht is overbevolkt ofzo?

(als iemand een handige manier weet, en dan niet viavia of kamernet.nl, laat t even weten!)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 22:06
Stevill
Stevill is offline
Ik woon bij mijn ouders en vind het ook wel prima, kan het goed met ze vinden dure hobby dus vrijwel nooit geld over. Inrichting en sheit hoor je me niet over het moet functioneren en hoeft niet mooi te zijn. Verder is hier bijna altijd alles in huis wat ik nodig heb. Daar komt ook bij dat ik vaker alleen in het weekend en vakanties thuis ben wat dus zonde geld zou zijn zou ik een kamer oid huren.
Oud 13-10-2005, 22:27
reine claude
reine claude is offline
Ik woon op mezelf in Eindhoven en in de weekenden ga ik af en toe nog wel naar mijn ouders in Limburg. Ik heb 3 huisgenoten en woon 5 minuten fietsen van het centrum.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 09:36
ZerO
ZerO is offline
ik deel een appartement in rotterdam met een klasgenoot/vriendin en dat bevalt me want ik hou van grote chaotische steden waar altijd iets te beleven valt
in het weekend ben ik vaak in bergen op zoom te vinden haha maar stiekem is dat wel fijn af en toe want dan wordt er voor me gekookt enzoo en dan ga ik swingen met vrienden in foute tenten
Oud 14-10-2005, 10:58
Kaps
Kaps is offline
Ik woon in Alkmaar bij m'n ouders en het zuigt. Alkmaar dan.
Al ben ik er wel achter gekomen dat het uitgaansleven niet zň vreselijk is als ik dacht.

Vanaf volgende week ga ik op zoek naar een baan in Amsterdam en dan hopelijk er ook eens een keer wonen, als er geen KENKERMAKELAARS het weer voor me vergallen

Boeit me niet zo of ik moet delen met andere huisgenoten of niet. Als ik er maar woon.
Oud 14-10-2005, 12:17
Vice
Vice is offline
Ik woon nog bij mijn ouders en dat vind ik helemaal niet erg. Ze zijn vrij makkelijk en ik ben achtergekomen dat ik door bepaalde situaties nog even niet in staat ben om op mezelf te wonen.
In het dorp is niet veel te doen, maar het ligt naast Leiden en die heeft een station.
Oud 14-10-2005, 18:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik woon in Gent, bij m'n ouders, op 2 minuten fietsen van het centrum. Maar ik ben er eigenlijk bijna nooit; ik slaap er max. 2 nachten in de week. Voor de rest slaap ik bij m'n lief of bij vrienden want dat is chiller.

Volgend jaar ga ik wellicht in een huisje wonen met vriendinnen en ik probeer daarna een aanvullende studie te doen in het buitenland, liefst Zuid-Amerika.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 18:42
Verwijderd
Eigen appartement met vriend van me. Ergens in Arnhem, Malburgen om specifieker te zijn.
Niet echt een fijne buurt, al een keer overvallen en er is al ingebroken. In de fietsenkelder weliswaar maar dat maakt niet uit.

Lekker dicht bij de plaatselijke Aldi/AHXL dus er is goedkoop bier en vers voedsel aanwezig.
Naar de stad kan op de fiets.

In huis is het meestal een geordende chaos. En daar houden we van. Ochja en verder mja studeren enzo doen we er ook .
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 19:02
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb een kamer in een soort van flatje in Groningen. Ik deel de keuken ed met één ander meisje en dat is wel relaxed. Opzich is het wel prima maar ik kijk toch rond naar wat groters. Groningen vind ik nu nog leuk, gezellig en 'knus' maar wil m'n master over een paar jaar waarschijnlijk toch in een iets grotere stad gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 19:33
Verwijderd
Ik woon nu bij m'n ouders in Emmen, ongeveer 20 min. fietsen van het centrum. Ik hou wel van drukte, en opzich is het in Emmen wel druk ( ) maar ik wil veel drukker. Er komen altijd rare <s>buitenlanders</s> mensen naar Emmen voor de dierentuin. Ik hou van uitgaan, en dat kan hier niet. Gelukkig woon ik 1 uur met de bus bij Groningen vandaan, en heb ik veel vrienden daar wonen, dus dat is extreem handig

Over 1,5 jaar of 2 jaar oid, hoop ik in een grotere stad te wonen, op mezelf. Ik heb het hier wel fijn bij m'n ouders, maar ik ben het een beetje zat dat ik me aan hun regels moet houden, dus wil ik op mezelf wonen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:05
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 13-10-2005 @ 19:48 :
Ik woon nu nog bij mijn ouders in een kleine plaats maar over een jaar ben ik waarschijnlijk op kamers in grotere stad en het liefst wel in een studentenhuis of een etage delen.
Waar ik nu woon past niet bij mijn lifestyle omdat ik graag uitga etc en hier de faciliteiten nihil zijn.
Toevallig
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 21:11
Verwijderd
Ik woon in het centrum van Groningen en dat is chill
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 21:45
Verwijderd
Ik woon onderhand voor 30% in amersfoort en 70% in utrecht en de invloed daarvan op mijn lifestyle is dat ik altijd aan het reizen ben zz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 21:53
Metal
Metal is offline
Ik woon thuis, in Limburg. Maar ik woonde altijd in Noordwijk omdat mijn ouders daar werkten, dus ik ben in Leiden geboren.
Ik woon nu een superklein dorp, (al bijna 10 jaar) maar dat is opzich heel erg oke want het is er mooi, je kunt er fijn wandelen en er is een bos waar ik in de zomer altijd met mijn crossmotor te vinden ben. Oja mountainbiken gaat ook fijn. Verder zit ik 7 min. met de trein van Maastricht af dus dat is ook wel oke. Je kunt hier niet uitgaan (in maastricht overigens ook niet) en er is nog niet eens een supermarkt. Maargoed. OPzich woon ik hier wel fijn, ik zou niet weten waarom ik een stad zou willen wonen, al woonde ik vroeger wel in een stad. Hopelijk ga ik volgend jaar naar Den Bosch dusch\m/

oja ik heb ook nog in maastricht gewoond.
Oud 14-10-2005, 22:12
Verwijderd
ik woon nu bij mijn ouders in het pittoreske eindhoven.

maar volgend jaar misschien amsterdam of den haag, jaja, wanneer ik een kamer kan bemachtigen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:22
Project 50
Project 50 is offline
Nee, nauwelijks invloeden, behalve dan dat ik van tijd tot tijd geconfronteerd wordt met de plaatselijke hangjeugd die werkelijk niets beters te doen heeft dan 's avonds na sluiting van de albert-heijn samen komen op de parkeerplaats en dan dingen gaan schreeuwen en zo. Overigens worden hier redelijk wat mensen neergestoken en laatst achtervolgde een man zijn vrouw en kinderen met een bijl achter mijn huis.

Woon in een dorp net buiten de stad. Het is saai. Leeg. Weinig te doen. Maar kan wel met eigen vervoer de stad in dus geen probleem
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:48
Verwijderd
Ik woon sinds eind deze zomer in een wooncontainer in Amsterdam. Ik vind mijn buurt heel leuk en ik zie heel veel van die opgedirkte schreeuwlelijk-anita's. Ik heb mijn eigen badkamer en keuken dus ik heb in principe niets met anderen te maken, maar de meeste mensen die in mijn 'blok' wonen zijn wel ok; we houden wel eens een borrel en laatst hebben we pannekoeken gegeten. Wel erger ik me aan mijn buurmeisje dat draaitafels in haar kamer heeft en me soms 's ochtends en 's avonds mijn bed uit dreunt. Ik vind het heerlijk om alleen te wonen want ik heb heel veel privacy, maar toen ik vorige week ziek was vond ik het niet leuk (understatement).
Mijn ouders wonen allebei in Middelburg en daar vind ik het heel suf. Ik vind het sinds ik op mezelf woon ook helemaal niet leuk meer om me aan hun regeltjes te houden maar toch wil ik ze wel af en toe zien.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:50
Project 50
Project 50 is offline
Die wooncontainers bij de Bijlmer-bajes?

oh wacht, nee dat zal wel niet aangezien je de buurt leuk vind
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:53
Verwijderd
Citaat:
IdioLogic schreef op 15-10-2005 @ 00:50 :
Die wooncontainers bij de Bijlmer-bajes?

oh wacht, nee dat zal wel niet aangezien je de buurt leuk vind
Nee, ik woon aan de goede kant van het ij
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 00:11
Project 50
Project 50 is offline
Ooh, netjes. Dat zijn inderdaad de betere containerwoningen. Bij de bijlmer-bajes hebben ze volgens mij ook geen eigen badkamer en keuken. Verder is de plek ook echt klote. Aan je linker hand de bijlmer-bajes. Aan je rechterhand een weg met daarnaast bedrijven. Voor je de Hells angels en achter je duivendrecht wat echt een gat is.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 00:42
Verwijderd
Citaat:
IdioLogic schreef op 15-10-2005 @ 01:11 :
Ooh, netjes. Dat zijn inderdaad de betere containerwoningen. Bij de bijlmer-bajes hebben ze volgens mij ook geen eigen badkamer en keuken. Verder is de plek ook echt klote. Aan je linker hand de bijlmer-bajes. Aan je rechterhand een weg met daarnaast bedrijven. Voor je de Hells angels en achter je duivendrecht wat echt een gat is.
Daar kom ik nooit
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 00:47
Project 50
Project 50 is offline
Ik wel, elke dag. Moet toch naar school. Helaas woon ik daar in de buurt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 11:35
Jones
Ik woon al 2 jaar in Delft, wat verder weinig met m'n lifestyle te maken heeft maar meer met m'n studie. Wonen hier is leuk maar dat komt voornamelijk door een leuk huis met leuke huisgenoten. Daarnaast is het fijn dat je dichtbij alles zit (Den Haag/Rotterdam/Scheveningen et cetera) Naar m'n ouders ga ik niet zo vaak maar voornamelijk omdat ik me dan ga irriteren aan de regels maar toch is het leuk om ze zo nu en dan te zien.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 15:54
Verwijderd
Ik woon in de plaats waar ik geboren ben, aangezien dat qua werk, school, openbaar vervoer, vrienden en familie wel lekker makkelijk was. Ik woon in het centrum, lekker gezellig en er komen vaak mensen langs, maar dan wel in een zijstraat zodat ik geen last heb van vervelende dronken mensen.

Ik woon in één huis met mijn man en dat bevalt mij heel goed. Ik kom zelf uit een groot gezin (acht mensen totaal) en vind het dus niet zo fijn om alleen te wonen.

Ben wel van plan om in de toekomst eens te kijken of we ergens anders kunnen gaan wonen, naar een grotere stad ofzo. Maar dat ligt er maar net aan waar ik mijn droombaan ga vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 16:57
Maija
Maija is offline
Ik woon in Roermond, weer terug bij mijn vader, binnen paar min fietsen zit je in het centrum. Dus dat is wel releks,
Eerst moest ik verder fietsen.
Ik woon fijn, woon in hetzelfde huis als mijn vriend.
Ik heb hier mijn vrienden en mijn werk en hobby's,
Ik zit alleen in Eindhoven op school, en het uitgaan in Roermond is niet zo heel fijn.
Dus mischien over een jaartje ofzo een kamertje in Eindhoven.
Maar eindhoven is 30 min met de trein dus, ik ben zo in eindhoven.
Eigenlijk weet ik het niet, ik woon hier gewoon.
Oud 15-10-2005, 17:02
Madeleine1985
Madeleine1985 is offline
Woon in Amsterdam, in een huis met 7 andere meisjes. Echt een chaos, alleen maar kakelkippen bij elkaar, maar het is wel echt gezellig. Altijd iemand thuis om mee te kletsen, film mee te kijken, te eten of 's avonds mee te sleuren om uit te gaan.
Ik studeer er, alles is dichtbij, ja helemaal goed
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 17:49
Synonym
Synonym is offline
Ik woon in Hengelo in een 'studentenhuis', midden in het centrum. Het is wel een fijn huis, want ik ben bijna altijd alleen en het is er redelijk schoon, maar ik heb 2 niet zo leuke huisgenoten want ze lopen al tegen de dertig maar ze zijn heel knieperig en saai en degelijk en burgelijk en eigenwijs en hebben nog nooit een vriendin gehad En het andere meisje is best aardig maar ik zie haar niet veel. Dus eigenlijk wil ik een appartementje ooit.
Oud 15-10-2005, 18:36
Broeder
Broeder is offline
Ik woon nog steeds in Leiden en daar zeur ik wel graag over maar eigenlijk is het nog best wel ok. Alleen natuurlijk, want ik kan niet met andere mensen in één kamer/appartement wonen, dan ga ik raar kijken en doen en dat is maar vervelend Er wonen hier nog tussen de tien en de veertien anderen in huis, maar dat weet ik niet precies, want soms lopen er ook wel eens negers en Indische wasvrouwtjes maar die zijn waarschijnlijk verdwaald Ze zijn allemaal al wat ouder en in de twintig en sommigen hebben petjes op of hangen hun ondergoed precies voor het trappengat maar verder heb ik niet zoveel met ze te maken behalve dat ze volgens mij lijken bewaren in de keukenkoelkast maar daar kan ik wel mee leven
Oud 15-10-2005, 20:20
matt trakker
matt trakker is offline
ik heb mijn etage in utrecht vrij dadaistisch ingericht
Oud 15-10-2005, 21:09
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 15-10-2005 @ 21:20 :
ik heb mijn etage in utrecht vrij dadaistisch ingericht
hoe moet ik me dat voorstellen?
Oud 16-10-2005, 00:57
Metal
Metal is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 15-10-2005 @ 16:54 :
Ik woon in de plaats waar ik geboren ben, aangezien dat qua werk, school, openbaar vervoer, vrienden en familie wel lekker makkelijk was. Ik woon in het centrum, lekker gezellig en er komen vaak mensen langs, maar dan wel in een zijstraat zodat ik geen last heb van vervelende dronken mensen.

Ik woon in één huis met mijn man en dat bevalt mij heel goed. Ik kom zelf uit een groot gezin (acht mensen totaal) en vind het dus niet zo fijn om alleen te wonen.

Ben wel van plan om in de toekomst eens te kijken of we ergens anders kunnen gaan wonen, naar een grotere stad ofzo. Maar dat ligt er maar net aan waar ik mijn droombaan ga vinden.
Oud 16-10-2005, 01:22
Verwijderd
Ik woon nog thuis in Zoetermeer en dat is een kutstad zonder nachtnet en alles is hier kut en saai.

Zodra ik een fatsoenlijke baan heb ga ik in Den Haag wonen maar het schiet nog niet zo op.

En ik wilde altijd alleen gaan wonen maar het lijkt me ineens heel ongezellig dus misschien moet ik snel een vriendje of leuke vrienden opduiken ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 01:23
Verwijderd
Ik woon in Schijndel. Figures.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 02:43
Verwijderd
ik woon met de kat in een zolderappartementje in Rotterdam en dat is heel fijn want je hebt alles in de buurt, altijd wat te doen en niemand om rekening mee te houden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 12:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik woon in een gehucht, maar het is wel een gezellig gehucht. Iedereen kent elkaar hier en dat is wel gezellig. Al zou ik vaak wel willen dat ik in een stad woonde.
Oud 16-10-2005, 12:08
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik woon in een studentenhuis in utrecht. soms snap ik niet waarom ze het een studentenhuis noemen want er wonen ook mensen die allang zijn afgestudeerd enzo, en vaak zijn die een beetje ongezellig. niemand maakt schoon, iedereen is vies, het huis stinkt, en er lopen spinnen rond in de douchecabines
ik betaal belachelijk veel geld voor 20m2 maar pluspunt is dat het maar 10 minuutjes fietsen is naar centrum utrecht en ik houd van utrecht(L)
ik overweeg het laatst nog om weer bij mn ouders te gaan wonen ivm gebrek aan geld maar die wonen helemaal in den haag en dat is rot want ik moet elke dag in utrecht zijn voor mn studie. en mn hele sociale leven is daar nu zo ongeveer dus dat zou niet leuk zijn.
Oud 16-10-2005, 12:42
Roxy
Roxy is offline
Ik woon nog altijd bij mijn ouders in het pittoreske Wijchen en ik vind het wel prima. Ik heb het eigenlijk ultra relaxt thuis, mijn ouders wonen op de benedenverdieping en ik heb 2 kamers + badkamer boven. Daarnaast is het 10 minuten fietsen naar de trein en vanaf daar weer 10 minuten tot nijmegen. Ook werk ik in het centrum van wijchen dus dan is het ook wel fijn om hier te wonen. Daarnaast staat mijn paardje in het nog pittoreskere heumen en zou het vanaf nijmegen nog verder fietsen zijn en ik heb zo'n hekel aan dat verdomde fietsen iedere dag.

Maar als alles volgens plan verloopt dan ga ik of alleen of samen met een vriendin, over anderhalf jaar ofzo als ik klaar ben met fulltime studeren, een eigen studio/appartement ofzo zoeken in nijmegen.
Oud 16-10-2005, 12:49
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 15-10-2005 @ 00:53 :
Nee, ik woon aan de goede kant van het ij
De Bijlmer ligt niet aan de andere kant van het IJ. En de 'slechte' kant van het IJ valt best mee Ik heb hier heel veel leuke Tuindorp-tante-Beppies met luipaardprinttas en platinablonde meisjes met naveltruitjes in oktober en kettinkjes met hun naam in goud
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten