Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lees ook: http://www.erowid.org/plants/datura/datura_dose.shtml Dr staat niks over absinth voor zover ik kan zien, maar dat is ook niet voor niks blijkbaar.
||
![]() |
Citaat:
ik heb dit via iemand geregeld, dus ken de gast niet die het heeft gemaakt |
![]() |
|
Waarom heb je het niet gevraagd aan de gast van wie je het hebt is de vraag.
Drugs en dergelijke alcohol regel je over het algemeen niet via degeen die het maakt. ![]() Over het algemeen weten regelaars el wat ze mensen geven, die info is namelijk een nogal kritiek element binnen welke marketing dan ook ![]() Mensen die niet weten wat ze slijten of foute info verstrekken doen geen goede zaken (iig niet met mij) Artemisia absinthium De effectieve stof in absinth is thujone. Die stof is voornamelijk aanwezig in wormwood en daarnaast ook in thuja, nootka cypress, jupiner (conifeerachtigen), sage (familie van salvia) , tansy en wormwood/alsem. Datura stramonium daarentegen is bekend als doornappel en een zeer sterk en griezelig tripzaadje. Uitjebol heeft er niets goeds over te melden dan dat het makkelijk verkrijgbaar is en raad het gebruik, net als vele andere sites erg af. Mooi illustrerend tripreport. Ik kan weinig tot niets vinden over datura, verwerkt in drank, maar als je niet weet hoeveel datura dr in je drankje zit zou ik heel erg oppassen.
Laatst gewijzigd op 26-09-2005 om 00:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() volgens mij ga je ook echt niet hallucineren van de absinth die nu nog in winkels te koop is. de enigen die daarvan gaan hallucineren zijn kiddo's die het iets te graag willen. als je het via via regelt is de kans misschien wel aanwezig ja. dumbass wat was het 'effect' dan? en stroboscopen zijn sowieso niet aan te raden als je veel alcohol op hebt. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Alles werd een waas, en ging voorbij zonder dat ik het zelf merkte, alles leek zo ver weg alsof ik er geen contact mee had. leuke ervaring Let op: het is geen gewone absint er zit ook datura in en dit zal ook wel een speciaal effect geven, maar ik vond het vooral rustgevend |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, ik kom een keer per maand in duitsland en neem daar zo'n 60 ml per keer maar het ligt eraan wat je kan hebben als het je eerste keer is zou ik gewoon een klein beetje doen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je moet een glas absinth nemen, een lepeltje suiker er in dompelen en dat aansteken. De caramel in het glas laten druppelen. Dan moet je er water bij doen totdat er witte slierten in het glas komen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gezien de poeha en aantal vraagtekens in en rondom dit topic zou ik gaerne een uitgebreider report zien dan 'trip was zalig'. Zeker aangezien dit de eerste keer is dat ik iemand datura 'zalig' hoor noemen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en btw ooit gehoord van google |
![]() |
||
Citaat:
Heb je de tripreports vn datura op erowid.org gelezen? Dan merk je waarom men een beetje huiverig kwa datura is ![]()
Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben al genoeg dronken geweest om te wete hoe dat voelt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zowel doses als dosissen
![]() Ik heb vd week http://www.erowid.org/plants/datura/datura_faq.shtml eens doorgespit en ik moet zeggen dat ik zeer wetenswaardige wetenswaardigheden tegenkwam.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
I-doser!? Verwijderd | 23 | 21-11-2010 00:18 | |
Drugs & Alcohol |
Absint Afwezignummer2 | 11 | 17-08-2010 23:07 | |
Drugs & Alcohol |