Ik ben heel gek op een vriendin van mij. Een paar weken geleden had ik dit tegen haar verteld. Zij zei dat ze niet wist wat ze moest doen... We hebben het er een tijdje niet meer over gehad. En opeens begon ze dat ik niet op haar kon wachten. En een paar dagen daarna zei ze dat ze wel wat met me wou. Ik snapte daar niets meer van, en heb haar dat ook verteld! Toen zei ze weer dat het niets kon worden... Diezelfde dag zei ze over MSN iets wat ik verkeerd had opgevangen, maar ik was daar toch boos om... Volgende dag had ik uitgelegt waarom. Een paar dagen daarna kreeg ik een email en daar vroeg ze in waarom ik niets meer van me liet horen, en dat als ik haar wou negeren had ik het ook best wel mogen zeggen... Dit was gewoon een misverstand. Ik had geen SMSjes ontvangen(ik heb een slecht netwerk), en ik reageerde niet op MSN omdat ik het was vergeten uit te zetten... Toen ik haar die dag sprak op MSN zei ze dat het beter was om mekaar een tijdje niet meer te zien(dan kon ze me vergeten). Ik zei tegen haar dat we beter gewoon moesten doorgaan, maar eerst eens goed praten en alles vertellen wat ons dwars zit. Daar stemde ze op in... Maar de volgende dag kwam ik haar tegen in de metro, en was ze niet echt spraakzaam. Die avond zei ze over MSN dat ze zich niet op dr gemak voelde...
Ik heb altijd gedacht dat ik haar meer leuk vond dan zei mij, maar ik doe hier nou niet moeilijk over... Haar rede om niets te beginnen is omdat ze het te druk heeft met dr carriere(dit is echt waar) en dat ze me zou verwaardelozen. Nou respecteer ik wel dat ze niets wil, haar redenen begrijp ik... Maar ik wil haar niet kwijt hierdoor... Zei zegt hetzelfde, maar ik voel dat het zodanig is veranderd... Ik wil dat het gewoon weer hetzelfde wordt zoals het was. Weet iemand wat ik moet doen?
|