Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 22:25
PoepKakScheetje
PoepKakScheetje is offline
Ik ben heel gek op een vriendin van mij. Een paar weken geleden had ik dit tegen haar verteld. Zij zei dat ze niet wist wat ze moest doen... We hebben het er een tijdje niet meer over gehad. En opeens begon ze dat ik niet op haar kon wachten. En een paar dagen daarna zei ze dat ze wel wat met me wou. Ik snapte daar niets meer van, en heb haar dat ook verteld! Toen zei ze weer dat het niets kon worden... Diezelfde dag zei ze over MSN iets wat ik verkeerd had opgevangen, maar ik was daar toch boos om... Volgende dag had ik uitgelegt waarom. Een paar dagen daarna kreeg ik een email en daar vroeg ze in waarom ik niets meer van me liet horen, en dat als ik haar wou negeren had ik het ook best wel mogen zeggen... Dit was gewoon een misverstand. Ik had geen SMSjes ontvangen(ik heb een slecht netwerk), en ik reageerde niet op MSN omdat ik het was vergeten uit te zetten... Toen ik haar die dag sprak op MSN zei ze dat het beter was om mekaar een tijdje niet meer te zien(dan kon ze me vergeten). Ik zei tegen haar dat we beter gewoon moesten doorgaan, maar eerst eens goed praten en alles vertellen wat ons dwars zit. Daar stemde ze op in... Maar de volgende dag kwam ik haar tegen in de metro, en was ze niet echt spraakzaam. Die avond zei ze over MSN dat ze zich niet op dr gemak voelde...
Ik heb altijd gedacht dat ik haar meer leuk vond dan zei mij, maar ik doe hier nou niet moeilijk over... Haar rede om niets te beginnen is omdat ze het te druk heeft met dr carriere(dit is echt waar) en dat ze me zou verwaardelozen. Nou respecteer ik wel dat ze niets wil, haar redenen begrijp ik... Maar ik wil haar niet kwijt hierdoor... Zei zegt hetzelfde, maar ik voel dat het zodanig is veranderd... Ik wil dat het gewoon weer hetzelfde wordt zoals het was. Weet iemand wat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 23:43
Tox
Tox is offline
Wow dat is me wat ja......

Kijk jij vind haar kei leuk, zij jou ook wel maar wilt niks. Hier moet je denk ik maar vanuit gaan. En ik hoop voor je dat je vrienden kunt blijven, dit moet je dan wel zeker doen denk ik. Maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 13-06-2002, 11:22
my baby
my baby is offline
ja moeilijk.......
geen idee wat iik zou doen maar ik denk dat het het beste is als je het maar zo laat want het wordt nix zegt ze zelf, maar ze wil wel???
hmmz raar , ze is denk ik veel te druk voor een vriendje, als jullie wat zouden hebben zou ze geen tijd voor je hebben zegt ze zelf, dat is toch ook niet leuk?

succes (K)
my baby
Oud 13-06-2002, 12:34
Neon_girl
Neon_girl is offline
Als ik jou was zou ik ten eerste proberen de vriendschap te behouden. En dat wil je zelf ook, mja. Ik denk dat je gewoon met haar moet praten over alles wat jullie nou eigenlijk echt willen, want anders verwachten jullie straks allebei andere dingen van elkaar. Misschien moet je het contact even wat verminderen zodat jouw gevoelens voor haar minder worden en dan kijken of alles gewoon nog gaat tussen jullie. Ik denk niet dat het werkt als jullie nu gewoon meteen doorgaan zoals jullie altijd met elkaar omgingen want dan blijf jij met dat gevoel zitten
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:34
PoepKakScheetje
PoepKakScheetje is offline
Dat begrijp ik! Maar het gaat mij meer om haar! Toen zij zei dat ze zich niet zo erg op dr gemak voelde toen ik dr tegenkwam. Knapte er iets... Ik ga zo naar dr toe, maar nou voel ik me ook niet erg meer op mn gemak... Het gaat mij er niet om dat het wat tussen ons gaat worden, ik vind het belangrijker dat we de vriendschap gewoon behouden!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 17:15
Nummer10
Nummer10 is offline
Sorry maar ik denk dat je haar beter kunt vergeten. Als ze zo raar doet weet ze denk ik geen goede manier om te zeggen dat ze je toch niet leuk genoeg vindt. Als ze je echt leuk vond had ze dat toch geen probleem moeten vinden.... je kunt altijd wel tijd maken of ff bellen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 06:49
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je moet haar duidelijk maken da je d'r nie kwijt wilt en dat je gewoon vrienden wilt zijn. Je moet gewoon met d'r gaan praten.

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 08:15
love is life
love is life is offline
Praat met haar zeg haar gewoon dat je haar als vriendin niet kwijt wilt en dat er tussen jullie hierdoor niks mag veranderen ...
succes!
Reageren

Regels voor berichten