Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 22:32
Verwijderd
Staat het hele plan op de tocht? Ik hoor/lees overal weer tegenstrijdige berichten, en hoe kansloos het ook lijkt, FF VII is voor mij DE reden om een PS 3 te kopen of niet.
Enig idee of dit plan nog doorgaat?
Zo ja, waar vind ik screenshots/info over gameplay etc?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2007, 22:57
Verwijderd
Was dat niet gewoon een (eeuwenoud) gerucht en zou het niet enkel blijven bij een demo-filmpje van FF7's intro?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 01:11
airbag
airbag is offline
Citaat:
N00dles schreef op 12-03-2007 @ 23:57 :
Was dat niet gewoon een (eeuwenoud) gerucht en zou het niet enkel blijven bij een demo-filmpje van FF7's intro?
Idd, leuk filmpje was het, maar ga er maar gewoon van uit dat het niet meer wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 02:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
N00dles schreef op 12-03-2007 @ 23:57 :
Idd, Sony zegt al sinds jaar en dag dat het niet gaat komen. The tech-demo was just a tech-demo.
Oud 13-03-2007, 12:28
Verwijderd
Scheelt me weer 600 euro
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 09:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 13-03-2007 @ 03:54 :
Idd, Sony zegt al sinds jaar en dag dat het niet gaat komen. The tech-demo was just a tech-demo.
Sony heeft nooit iets bevestigd nog ontkend, + het feit dat mensen zoals Nomura zich positief hebben uitgelaten over een mogelijke FF7-remake wekt natuurlijk hoop.

Niet dat ik er op reken dat er ooit iets gaat gebeuren, maar goed
Oud 14-03-2007, 12:34
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Carn schreef op 14-03-2007 @ 10:59 :
Sony heeft nooit iets bevestigd nog ontkend, + het feit dat mensen zoals Nomura zich positief hebben uitgelaten over een mogelijke FF7-remake wekt natuurlijk hoop.

Niet dat ik er op reken dat er ooit iets gaat gebeuren, maar goed
Sony heeft wel iets ontkent hoor, stond al een aardige tijd geleden in het nieuws bij ign.
Oud 15-03-2007, 15:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Geld stinkt niet, maar past momenteel duidelijk niet in de strategie van squire-enix.
Remakes op handhelds, handheld console combi's, dat is waar we het de komende tijd mee moeten doen-
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:56
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Een remake (zeker met voice-acting) zal de boel misschien verpesten. Laat maar, FFVII is sowieso geweldig.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 00:53
owlbeer
owlbeer is offline
ik zal uhm er gelijk ff bijposten

http://www.youtube.com/watch?v=thsnDqQu0mQ

ziet er wel vet uit
Reageren

Regels voor berichten