Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de singleplayer campaign de multiplayer is meer q3, maar daar is niets mis mee, komen veel tournooien binnenkort denk ik ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voordeel is wel dat als Q4 een engine krijgt die berust op of vergelijkbaar is met die van D3, ik in elk geval nog geen nieuwe onderdelen voor mijn PC hoef aan te schaffen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
1tje
![]() Trouwens Doom III had wel degelijk een mooie engine, dat de meeste niet een fatsoenlijke 3dkaart hadden om het te zien is een 2e. Vooral met een paar leuke grafisch mods, maakt het zeer mooi ![]()
||
Citaat:
........ Voor het geval je het nog niet wist, Quake draait om de gameplay, niet om de graphics ![]() hoewel het vroeger echt vernieuwend was, maar nu is het idee dat gameplay centraal staat
||
Citaat:
maar ja ben erg benieuwd |
![]() |
||
Citaat:
Om als voorbeeld Half life 2 te noemen. Daar zit een behoorlijke fun factor aan dmv de gravity gun. Voor zover ik weet was ie helemaal nieuw en bovendien gewoon een geniaal wapen + het verhaal wat er achter zit en de goed in elkaar zittendel puzzels maakt dat het echt niet alleen om de graphics draait.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jammer genoeg worden die bijna niet meer gemaakt en heb ik dan ook de stille hoop dat het daar bij Q4 ook niet om draait want Quake was echt een fantastische serie ![]()
||
![]() |
Citaat:
[QUOTE] Hoi Mark, Ik heb even gegeken en Quake 4 staat inderdaad voor 31 oktober nu, niet 16. Als je hem wilt bestellen alvast, dan kan je dat doen via deze email. Met vriendelijke groet, Marijn Degens TGS Game Store BV Rijstuin 172 3011 MA Rotterdam [QUOTE] Verder heeft Activison gemeld dat ze hem op 28 oktober in Europa releasen. Dat wordt dus bestellen via EBgames, waar ze ook de special edition hebben, en verzenden vanaf 18 oktober. Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 12:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de rest heb ik hier ook zo'n mooie tinnen box van Quake 3, die die koektrommel van HL2 er keihard uit pWned ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk real time ragdoll en schaduwen, ala F.E.A.R ![]()
||
Citaat:
maar je moet hem inderdaad niet voor de singleplayer kopen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oftopic: WAAROM DAN ? DAAROM!!! nutteloos XD on: nee ff serieus als alles glimt en weerspiegelt en alles maar je moet een uur slepen aan je muis en sleutols zoeken dan vermaak jij je met mooie graphics?? :tip: loop over straat weet je wat voor zieke grapics ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vermaak me bijvoorbeeld nog uuuuuuren, dagen, maanden en ondertussen al jaren met Diablo 2. Het ziet er niet uit maar het is wel zo'n vet spel. Puur en alleen om de gameplay (ja nu kan je gaan zeiken dat het alleen maar om items zoeken draait maar zo kun je elk spel wel gaan relativeren en dan kan je net zo goed geen games meer spelen ![]() Maar goed nu weer ontopic ![]() Ik ben altijd wel fan geweest van Quake alleen de derde vond ik het minste omdat het zo puur op multiplay gericht was en daar is UT classic in mijn ogen nog altijd heer en meester in.
||
Citaat:
|
|