Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2005, 10:36
KaasGaaf
KaasGaaf is offline
Hallo

Een paar weken geleden zag ik een katje over straat lopen. Ze had gescheurde oren met zwartigheid erin... en het bandje om haar nek zat veelste strak ...Ik heb toen maar besloten om het katje zelf te verzorgen. Ze is heel lief en heeft altijd honger. Ik heb haar daarom maar Poekiewoeki genoemd. Nu kwam laatst een vrouw aan de deur die beweerde dat het katje van haar was . Maar hij is van mij! Ik heb verteld dat het nu mijn katje is en dat ze een vieze dierbeul is. Ze noemt hem Wilfred ofzo...dat is toch geen naam voor een kat Nu heeft ze mijn kat gestolen!!! Wat moet ik nu doen tegen deze kattendief Ze heeft hem nu vast opgesloten en slaat haar denk ik ook. Ik weet zeker dat Poekiewoeki mij heel erg mist, want ik mis hem ook.
Advertentie
Oud 13-10-2005, 11:11
Corn-€
Corn-€ is offline
Jij bent echt DE SHIT jongeh
Oud 13-10-2005, 15:33
Henkje
Henkje is offline
Beetje stom om zelf een kat te houden.. Kon hem beter naar het asiel brengen. Mss was hij wel gechipt en zoekt de eigenaar hem wel (als het die vrouw niet was). Eigenlijk heb je nu zelf de kat gestolen.
Raar verhaal.. mocht je er erg mee zitten, kun je altijd de DB inschakelen, maar ik denk niet dat ze iets doen.
Oud 13-10-2005, 16:48
AngelLena
AngelLena is offline
Was jij niet die gast die vroeger ook altijd graag onzin postte en nu ook weer alles behalve serieus overkomt?

Regels voor berichten