Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Neem dan een Cavia, is wat kleiner dus meer ruimte
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een cavia knaagt ook heel veel aan draden. Mijn lavalamp is al kapotgebeten. En de oplader van mijn mobieltje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik dacht ook dat een vrouwtje rustiger zou zijn, van mijn konijn wist ik niet of het een mannetje of een vrouwtje was, omdat dat met 8 weken nog niet te zien was. Maar toen ik er wat meer over ging lezen, las ik dat vrouwtjes juist vaak wat feller enzo zijn, en mannetjes wat liever 'suffiger', zeg maar ![]() Als het een optie is zou ik er trouwens wel 2 nemen, mijn nijn is alleen, en trekt heel erg naar mijn hond toe, maar die moet niks van hem weten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zo'n konijntje zou je ook kunnen nemen, ik heb een voskonijn. en als je zelf niet vaak thuis bent, neem dan indd een 2e konijntje erbij want konijnen zijn gezelschapsdieren en kunnen niet tegen alleen zijn. ook moet hij af en toe lekker rond kunnen huppelen, buiten zn kooi dus, tenzij je een kooi hebt voor m die zo groot als je huiskamer is ![]() verder idd denken aan de snoeren weghalen en andere dingen waarvan je niet wilt dat hij zn tanden inzet ![]() maar bedenk ook: konijnen zijn 3x zo slim als een kat, dus je kunt ze echt een HOOP leren! ze weten prcies wanneer ze wel en wanneer ze niet erges hun tanden in mogen zetten. nou, ik hoop dat je hier almaal wat aan hebt ![]() ohjah! dat wil ik ook toch nog even erbij zetten: let er asjeblieft op dat je je konijn géén (en anders maar héél af en toe) papier en/of karton (zoals wc rolletjes) geeft, ik heb dit bij mijn konijn wel gedaan en hij mocht het zo vaak krijgen als hij wilde, maar hij is hier behoorlijk ziek van geworden. er zit nu een bacterie in zn darmstelsel die er maar moeilijk uit te krijgen is, zelfs al is hij nu al bezig met zn 2e kuur. konijnen & hun gezondheid moet je niet lichtzinnig opvatten, zelfs dierenartsen weten vaak niet veel over ze omdat konijnen nou eenmaal een verhaal apart zijn. gelukkig heeft de dierenarts waar ik naartoe ben gegaan, wél de moeite genomen om een cursus te volgen over dat verhaal apart ![]() pfff...wat een verhaal he ![]() maar ja, ik ben nou eenmaal voorzichtig als het op konijnen aankomt hahahaha ![]() dierenwinkels zijn er ook niet echt een licht in altijd, dat heb ik op de harde manier moeten leren helaas en nu ga ik me verhaal afkappen ![]()
Laatst gewijzigd op 01-10-2005 om 11:43. |
![]() |
||
Citaat:
en mn knijn heet puck, ze is heel lief en cute en fluffy ![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Eigen verhaal] Een nieuwe zondag Verwijderd | 6 | 22-08-2006 15:38 | |
Flora & Fauna |
Twee konijnen gekocht Cryptic Winterstorm | 26 | 10-04-2006 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ronde Kamer [Vervolgverhaal] Eztherz | 0 | 21-03-2006 16:01 | |
Flora & Fauna |
ik ga op kamers en wil (een) huisdier(en) calling_star | 34 | 07-07-2005 06:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
ARTistiek |
Kusje Meneer Konijn kierewiet kiewietje | 8 | 03-10-2001 12:00 |