Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil Kazaa Lite K++ wel graag opnieuw installeren, maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan downloaden. ik wil wel weer dezelfde versie namelijk, maar ik weet niet of dat mogelijk is. Zijn die registersleutels makkelijk aan te maken, weet iemand hoe dat moet?
|||||
Citaat:
Die spyware controle van zonealarm is bagger, kan je beter hitman pro voor gebruiken. Citaat:
![]() Citaat:
Een paar ontwikkelaars zijn verder gegaan met de ontwikkeling van k-lite onder de naam k-lite ressurection (of hoe je dat moet schrijven) Citaat:
Gewoon ff k-lite herinstalleren, om automatisch de sleutels aan te maken.
||
Citaat:
Opnieuw installeren wil ook niet, iets met TrueVector. Uiteindelijk heb ik ZA maar afgesloten en de Sygate Personal Firewall er op gezet. Die werkt prima, maar ik moet binnenkort mn computer maar eens laten opruimen, ik weet er wel een bende van te maken ![]() Maar dan zet ik er wel een andere Kazaa op. Bedankt voor de hulp ![]()
|||
Citaat:
Ik neem aan dat je het toch wel via configuratiescherm -> software de boel verwijderd. Als je Cisco VPN gebruikt, lijkt het erop dat je iemand in de buurt hebt dat je systeembeheerder is. Vraag het aub je systeembeheerder voordat je verder gaat kloten (net zo handig) Citaat:
Want een beetje helpt met puin ruimen, gebruik bijvoorbeeld Crap Cleaner. Deze doet ook kleine reparaties aan je register.
|
|