Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 19:51. |
![]() |
||
Citaat:
En om je even antwoord te geven op mijn persoonlijke situatie, nee wij zijn niet zo bij elkaar gekomen idd. Het was gewoon vanaf het begin al heel duidelijk dat we allebei hetzelfde wilden, dus dat was makkelijk. Net als dat in het geval van de ts heel duidelijk is dat ze beiden iets anders willen. Tuurlijk, hij kan het iets subtieler aanpakken dan het gelijk rechtstreeks vragen, maar naar mijn idee is dat gewoon een beetje zonde van de tijd als hij steeds de hoop blijft houden dat het toch nog op een relatie uit gaat draaien. Ik ga dan ook maar even uit van twee (jonge) tieners, waarbij je wat uitprobeert met relaties omdat je elkaar allebei leuk vind en je na een tijdje merkt dat je eigenlijk ook nog wel verder wil kijken. Of te wel: ik had hier niet het beeld van een levenslange intens en volwassen relatie voor ogen, waarbij je inderdaad wat meer de moeite zou kunnen nemen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |