Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2006, 14:11
Bladell
Bladell is offline
Hallo iedereen.

ik zit met een probleem.
ik ken een meisje die ik echt helemaal geweldig vind ik denk de hele dag aan haar. ik krijg haar niet uit mijn hoofd
maar de kans is groot dat ze mij ook wel leuk vind maar niet leuk genoeg voor een relatie

ik zou heel graag een relatie met dit meisje willen hebben maar hoe moet ik dat nou voor mekkaar krijgen hoe begin ik hieraan???????

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2006, 14:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Haar vragen wat ze voor je voelt en of ze een relatie zou willen. Zo niet, moet je je daarbij neerleggen. Als je wanhopig gaat proberen haar toch zo ver te krijgen, zal ze alleen maar op je afknappen. Jij kan haar immers niet zomaar verliefd maken.

En zo simpel is het.
Oud 23-09-2006, 14:51
Bloompje
Bloompje is offline
Gebruik de zoekfunctie eens..

En vraag het gewoon aan der, wij kunnen ook niet inschatten hoe zij zal reageren.
Oud 23-09-2006, 15:11
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
ga wat leuke dingen met haar samen doen, zodat ze kan zien hoe leuk je bent. Als ze het wel gezellig vond, maar niet verliefd op je is, dan is dat heel erg balen, maar helaas niks aan te doen.
Succes!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 15:15
Bladell
Bladell is offline
dat zou ik wel heel graag willen maar ze woont behoorlijk ver weg
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 15:15
fractuur
fractuur is offline
Vraag haar een keer mee uit, en kijk of het wat kan worden. Als niet dan niet. En ga alsjeblieft niet heel wanhopig haar toch in een relatie proberen te trekken, dat heeft helemaal geen zin.
Oud 23-09-2006, 16:37
smvs
smvs is offline
Begin eens met een email adres te nemen waar niet vanaf druipt dat je übernerd bent.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 16:47
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-09-2006 @ 15:14 :
Haar vragen wat ze voor je voelt en of ze een relatie zou willen. Zo niet, moet je je daarbij neerleggen. Als je wanhopig gaat proberen haar toch zo ver te krijgen, zal ze alleen maar op je afknappen. Jij kan haar immers niet zomaar verliefd maken.

En zo simpel is het.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 17:33
tropical
tropical is offline
ga jezelf niet aan haar opdringen want de kans is groot dat je dan verstoten wordt. Blijf jezelf en wil ze je dan niet, dat is even kloten maar kijk ook es naar andere meisjes
Oud 23-09-2006, 18:15
smvs
smvs is offline
Citaat:

En zo simpel is het.
Het is altijd zo aandoenlijk wat voor een totaal van enige realiteit gespeende uitleg sommige vrouwen aan dit soort zaken geven. Als je dergelijke dingen doet eindig je per definitie binnen slechts een halve oogwenk in de friendzone. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat, om maar eens een voorbeeld te noemen, jij en je vriend op een dergelijke wijze tot elkaar gekomen zijn. In je hart weet je zelf ook wel dat je bullshit lult en anders heb ik je nog een treetje te hoog ingeschat.

Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 05:35
Verwijderd
oh gaapzor
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 11:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
smvs schreef op 23-09-2006 @ 19:15 :
Het is altijd zo aandoenlijk wat voor een totaal van enige realiteit gespeende uitleg sommige vrouwen aan dit soort zaken geven. Als je dergelijke dingen doet eindig je per definitie binnen slechts een halve oogwenk in de friendzone. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat, om maar eens een voorbeeld te noemen, jij en je vriend op een dergelijke wijze tot elkaar gekomen zijn. In je hart weet je zelf ook wel dat je bullshit lult en anders heb ik je nog een treetje te hoog ingeschat.
Ja, zo kom je inderdaad heel snel uit op vriendschap. Maar meer zit er ook niet in, dat is zo al wel duidelijk. Dus als hij wanhopig aan haar gaat laten merken dat hij zo graag een relatie wil, zal zij daar echt niet opeens wel voor openstaan. Ik niet tenminste en met mij meerderen niet heb ik het idee. En als ze dat wel doet, zal de relatie ook zo weer uit zijn, omdat ze het slechts voor hem heeft gedaan.

En om je even antwoord te geven op mijn persoonlijke situatie, nee wij zijn niet zo bij elkaar gekomen idd. Het was gewoon vanaf het begin al heel duidelijk dat we allebei hetzelfde wilden, dus dat was makkelijk. Net als dat in het geval van de ts heel duidelijk is dat ze beiden iets anders willen. Tuurlijk, hij kan het iets subtieler aanpakken dan het gelijk rechtstreeks vragen, maar naar mijn idee is dat gewoon een beetje zonde van de tijd als hij steeds de hoop blijft houden dat het toch nog op een relatie uit gaat draaien. Ik ga dan ook maar even uit van twee (jonge) tieners, waarbij je wat uitprobeert met relaties omdat je elkaar allebei leuk vind en je na een tijdje merkt dat je eigenlijk ook nog wel verder wil kijken. Of te wel: ik had hier niet het beeld van een levenslange intens en volwassen relatie voor ogen, waarbij je inderdaad wat meer de moeite zou kunnen nemen.
Oud 24-09-2006, 13:27
PrinCeSs Aarbei
PrinCeSs Aarbei is offline
Citaat:

En zo simpel is het.
Daar sluit ik me bij aan
Oud 24-09-2006, 20:13
Shredder
Shredder is offline
Over het algemeen geldt dat je gewoon jezelf moet blijven, haar telefoonnummer/email krijgen, haar wat gedurfde smsjes sturen om te peilen hoe ze reageerd en tegenover je staat, haar uit vragen om wat leuks te gaan doen en initiatief nemen.
Reageren

Regels voor berichten