Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 21:37
Pay Per View
Pay Per View is offline
Deze ga ik er binnekort bijnemen... Iemand van jullie ervaring mee?
Oud 04-10-2005, 21:38
Verwijderd
Heeeeerlijke intro.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 09:07
Back Door Man
Back Door Man is offline
waar ga je het volgen ? en wat wil je ermee ?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 22:12
Verwijderd
Wat is dat eigenlijk, grafiek? Domme vraag ja, ik weet het..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:19
Pay Per View
Pay Per View is offline
Nee, de studenten Vrije Grafiek zijn geen aan sterke drank en thinner verslaafde eenzame kunstenaars. Het atelier Vrije Grafiek trekt al verscheidene decennia gemotiveerde, gedreven jonge mensen aan met een open geest en een passie voor beeldende kunst. Grafiek wordt nog veel te vaak beschouwd als een oubollig, passé vak terwijl het überhaupt een fris, authentiek medium is in een wereld waar alles -en dus ook steeds vaker kunst- geregeld wordt door het wonder der technologie: computer. Dit betekent niet dat we de computer schuwen, integendeel, het is een handig hulpmiddel. Tekenen staat centraal, het vormt de basis, aangevuld door de verschillende technieken. Schrik niet als je nog nooit van linosnede of zeefdruk hebt gehoord en geen idee hebt hoe je ook alweer een ets in elkaar steekt. Je krijgt meer dan genoeg ruimte om naar hartelust te experimenteren, alles kan en alles mag! Aan de hand van gevarieerde en geïnspireerde opdrachten leer je je capaciteiten steeds beter kennen en uitbreiden tot je eigen, speciale beeldentaal. Via persoonlijke reflectie streven we naar een originele vormgeving. Tot het afwisselende programma behoren diverse gastcolleges, atelierbezoeken, workshops, de jaarlijkse legendarische werkweek in het Frans Masereel Centrum te Kasterlee, bezoek van exposities en musea in het buitenland en , euh, feestjes. Vrije Grafiek is een atelier met een ontspannen, plezierige , open sfeer voor hardwerkende, gepassioneerde zelfstandige jonge individuen die nog ge-loven in zichzelf en lak hebben aan eenheidsworst!

Dit vond ik er over... Beetje tekenen, beetje schilderen, beetje zeefdruk, etc.

Probleem is dat ik me niet meer kan inschrijven in de avondschool... =(
Oud 12-10-2005, 20:21
brinta
brinta is offline
een van mijn docenten zei dat ik geschikt ben voor de richting Grafisch. Ik schrok even, dacht aan tijdschriften vormgeven (like grafisch mbo), maar nu ik er meer over weet hou ik er van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten