Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 15:54
Verwijderd
ok ik zit met een probleempje.
Een tijdje terug wou ik graag meedoen aan het presentatie team van onze school. een team dat bij de sketch en muziekavond, een show bij ons op school, het publiek bezighoudt tussen de verschillende voorstellingen in.
maar.
Ik had er een tijdje niet meer aan gedacht, en nu is het dus zo dat mijn vriendje zich ervoor heeft aangemeld...
Ik dacht er hierdoor weer aan en wou nog steeds mee doen.
Ik vroeg hem of hij dit vervelend vond, en hij had het liever niet omdat hij denkt dat hij het dan vervelend gaat vinden om me zo vaak te zien (we zien elkaar op school, en op werk, en straks dus ook met de voorbereidingen van deze show, die gehouden zal worden op 27 en 28 november).
Nu weet ik dus niet goed wat ik moet. Ik vind het heel erg jammer als ik niet mee zou doen, maar als ik meedoe vind hij het vervelend om me zo vaak te zien, en misschien ik ook wel..

wat zouden jullie doen??

Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 16:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2005, 15:57
YopY
YopY is offline
Zoveel en zovaak mogelijk bij je vriend zijn, als je elkaar niet uit kunt staan moet je er echt aan werken. Vind je het zelf onprettig als je 'te veel' bij je vriend in de buurt bent?

Zo niet, en je bent bang dat hij het onprettig vind... Heb je het hem wel eens gevraagd? Gewoon een tussendoor zo van 'Vind je het erg als we vaak bij elkaar zijn?' ofzo.

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben om vaak bij elkaar te zijn, ik bedoel, hoe meer hoe beter. Niet dat wat 'vrije tijd' ook niet kan, maar toch.

Ik zou zeggen, heb het er eens met hem over. Vraag hem of hij het wel goed vind dat je erbij bent.

Praten is het belangrijkste in een relatie [/drphil]
Oud 27-10-2005, 15:58
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Meedoen, zeker weten. Als het iets wat jij wilt, dan heeft je vriendje daar niets over te zeggen. Ok, jullie zullen elkaar nóg vaker zien, maar daar moet 'ie maar mee leren leven.
Oud 27-10-2005, 16:11
I C U
I C U is offline
Als ik jou was zou ik meedoen. Kom op zeg! Okay, je hebt hem naar zijn mening gevraagd, en dat is dat. Dit wil nog niet zeggen dat je doet wat hij wil.
What's next? Hij wil niet dat je uitgaat, omdat hij al gaat, en jij gaat dan niet? Kom op zeg. Een beetje vrijheid mag. Dat jij ook meedoet wil nog niet zeggen dat je je met hem gaat bemoeien ofzo. Die twee daagjes elkaar zien lijken me niet bepaald dodelijk voor je relatie. Mocht dat wel zo zijn, dan weet je dat meteen en was het toch al niet voorbestemd om eeuwig te zijn.
Of ben ik nu te hard?
Oud 27-10-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 27-10-2005 @ 17:11 :
Als ik jou was zou ik meedoen. Kom op zeg! Okay, je hebt hem naar zijn mening gevraagd, en dat is dat. Dit wil nog niet zeggen dat je doet wat hij wil.
What's next? Hij wil niet dat je uitgaat, omdat hij al gaat, en jij gaat dan niet? Kom op zeg. Een beetje vrijheid mag. Dat jij ook meedoet wil nog niet zeggen dat je je met hem gaat bemoeien ofzo. Die twee daagjes elkaar zien lijken me niet bepaald dodelijk voor je relatie. Mocht dat wel zo zijn, dan weet je dat meteen en was het toch al niet voorbestemd om eeuwig te zijn.
Of ben ik nu te hard?

Ik MOET me dan met hem bemoeien, want het presentatieteam bestaat maar uit een stuk of 6 man, die SAMEN alles regelen, bedenken en in elkaar flansen.
En ik zie hem dan niet alleen die 2 daagjes, want dat is alleen de show zelf. vantevoren word er een aantal dagen geoefend, een week of 2, misschien 3 lang.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Waarom zou dat niet leuk zijn? Het is toch juist heerlijk om zoiets leuks samen te kunnen regelen? Ik snap niet waarom jullie daar moeilijk over doen. En als jullie elkaar even zat zijn, zorg je er toch gewoon voor dat jullie elkaar niet voor de voeten lopen? Ik vind het maar een slappe smoes van hem. Ik zou dus gewoon meedoen. Je moet gewoon doen wat jij leuk vind, daar heeft hij niks over te zeggen.
Oud 27-10-2005, 17:33
I C U
I C U is offline
Citaat:
Tyrande schreef op 27-10-2005 @ 17:16 :
Ik MOET me dan met hem bemoeien, want het presentatieteam bestaat maar uit een stuk of 6 man, die SAMEN alles regelen, bedenken en in elkaar flansen.
En ik zie hem dan niet alleen die 2 daagjes, want dat is alleen de show zelf. vantevoren word er een aantal dagen geoefend, een week of 2, misschien 3 lang.
Aha. Ik snap. Maar goed, er zijn nog vier anderen, naast jullie. Ergens snap ik hem wel, maar aan de andere kant lijkt het mij niet voldoende om het niet te doen. Het klinkt echt heel leuk wat jullie gaan doen, stel nou dat je spijt krijgt van het feit dat je het niet gedaan hebt?
Oud 28-10-2005, 13:27
Verwijderd
Als je dat leuk vind, dan moet je juist mee doen. Meestal zijn zulke dingen hartstikke leuk om aan mee te werken.
Ik zou juist mijn vriendje zo graag veel willen zien. En het is maar twee weekjes he, ik bedoel jullie worden geen jaren in een cel opgesloten samen ofzo.

En als hij er echt problemen mee heeft, waarom stopt hij er dan niet mee? Jij hoeft toch niet alles te doen voor hem, omdat meneer het niet leuk zou vinden. Dus of samen mee helpen of hij weg. Maar jij niet.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 13:36
WolterB
WolterB is offline
Als je het leuk vondt voor jezelf, gewoon meedoen. Je laten belemmeren door je vriendje moet je niet doen, vind ik.
Oud 28-10-2005, 14:26
Myuki
Myuki is offline
Wat is dat nou voor onzin, meedoen!
Oud 28-10-2005, 14:58
mcflem
mcflem is offline
Als jij mee wilt doen moet je meedoen toch.
Als hij er zoveel problemen mee heeft moet hij er zelf maar uit stappen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten