Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: verkrachting of vrijwillige sex
verkrachting 3 7.14%
vrijwillige sex 5 11.90%
ik weet het niet 4 9.52%
ik heb niet gekeken 24 57.14%
ik vink graag 6 14.29%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2006, 13:21
remy476
remy476 is offline
De vraag zegt het al. Heeft iemand zondag naar reportage gekeken dan zou ik graag zijn/haar mening hebben.

Ik zelf vond het niet echt duidelijk om nou te zeggen of het verkrachting was of vrijwillig. Dat komt denk ik omdat ze dronken was en dus niet echt fris meer kon nadenken.
Oud 07-03-2006, 13:28
ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb het niet helemaal gekeken maar van wat ik het had gezien vond ik dat die jongens niet konden weten dat zij het niet wilde. Toen ze zo ongeveer verkracht werd bleef ze nog steeds roepen: 'ik ben je hoer' wat ben jij een grote jongen enz.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 14:55
Verwijderd
herhaling? waar?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:19
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 07-03-2006 @ 15:55 :
herhaling? waar?
wil ik ook weten
Oud 07-03-2006, 15:19
DanielC
DanielC is offline
Had dit topic zaterdag geopend ofzo.
Oud 07-03-2006, 16:04
Roos
Roos is offline
Ik vind deze poll een beetje kansloos. Alsof wij dat kunnen bepalen.
Oud 07-03-2006, 16:23
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-03-2006 @ 17:04 :
Ik vind deze poll een beetje kansloos. Alsof wij dat kunnen bepalen.
Waarom zouden wij dat niet kunnen?
Oud 07-03-2006, 16:55
Verwijderd
Omdat wij niet in de hoofden van mensen kunnen kijken, en zelfs dan kom je eigenlijk nog niet verder, want mensen weten van zichzelf vaak niet eens wat ze wel en niet echt willen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 17:20
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-03-2006 @ 17:55 :
Omdat wij niet in de hoofden van mensen kunnen kijken, en zelfs dan kom je eigenlijk nog niet verder, want mensen weten van zichzelf vaak niet eens wat ze wel en niet echt willen.
We kunnen het toch kijken en vertellen wat wij denken, niemand beweert toch dat dat meteen de waarheid is.
Oud 07-03-2006, 17:44
Nick-Name
Nick-Name is offline
Ik heb er een heel stuk van gezien en ik vind het heel apart... Ten eerste vind ik het beetje sneu van die kerels om überhaupt zo'n meid in te huren. Ook zou ik denken dat die gozers eerder hadden moeten stoppen, maar aan de andere kant, die vrouw riep zoveel verschillende dingen daar krijg je ook geen duidelijkheid uit. Als je zegt dat je bent verkracht, en dan vervolgens aan zn maat gaat zitten en sexuele handelingen ermee verricht.. dan weet ik ook niet meer wiens schuld het is
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 07-03-2006 @ 15:55 :
herhaling? waar?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:09
Tsu
Tsu is offline
Het schijnt dat NADAT de camera's zijn uitgeschakeld, de "echte" verkrachting plaats heeft gevonden, aldus het slachtoffer.

Maar als je afgaat wat je ziet tot nu toe op de videobanden, vind ik niet echt dat het een verkrachting is. Ze kon op ieder moment weg gaan, of wegkruipen in haar postitie. Ze heeft zelf besloten om alcohol te gaan drinken (en niet met mate) en dat is niet gedwongen geweest.

Ik denk dat ze geen sex met die jongens heeft gewild (in nuchtere toestand), maar in haar dronken bui wilde ze dat blijkbaar wel. Ze heeft geen één keer "stop, ik vind het niet leuk" gezegd ofzo.

Deze reportage is trouwens al een keer op tv geweest, ik herkende het. Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat ze die weer herhalen... misschien over een half jaar ofzo
Oud 07-03-2006, 20:52
56k
56k is offline
Ik geloof er ook niets van
Ze was de hele tijd die jongens aan het berijden, plus ze was hoer van beroep dus ze betaalden haar gewoon voor haar diensten. Als je slim bent dan ga je niet zuipen tijdens werktijd.
Ze kon overigens de hele tijd makkelijk weg.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 21:13
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
56k schreef op 07-03-2006 @ 21:52 :
Ik geloof er ook niets van
Ze was de hele tijd die jongens aan het berijden, plus ze was hoer van beroep dus ze betaalden haar gewoon voor haar diensten. Als je slim bent dan ga je niet zuipen tijdens werktijd.
Ze kon overigens de hele tijd makkelijk weg.
Dan heb je niet goed opgelet, want ze was van beroep stripper
Oud 07-03-2006, 21:28
56k
56k is offline
1 pot nat, het was vast geen uitzondering dat ze dr benen spreidde voor n stel jongens met geld.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 09:07
lodemai
lodemai is offline
ze had gewoon niet moeten zuipen. klaar.
Oud 08-03-2006, 17:07
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
56k schreef op 07-03-2006 @ 22:28 :
1 pot nat, het was vast geen uitzondering dat ze dr benen spreidde voor n stel jongens met geld.

Dat slaat echt nergens op, "1 pot nat". Dat is niet zo, je hebt strippers en hoeren. Daar zit echt wel een verschil tussen.

Dat zij nou met die jochies (want dat waren ze) sex heeft, betekent niet meteen dat een hoer en een stripper hetzelfde is.
Reageren

Regels voor berichten