Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Conservatorium in deeltijd bij Saxion Hogeschool Enschede
Voor mensen die een muziekstudie op vakniveau ambiëren, maar niet in staat of bereid zijn aan de reguliere conservatoriumopleiding deel te nemen, biedt het Conservatorium, onderdeel van de Saxion Hogeschool Enschede, mogelijkheden. http://www.saxion.nl/over_saxion/per...ten/0000000506 Google doet wonderen (conservatorium deeltijd, en dan zoeken klikken) |
![]() |
||
Citaat:
op die websites heb ik gekeken, maar erg veel werd me niet duidelijk, alleen dat je de opleiding alleen deeltijd kunt doen als je al een opleiding mbt muziek hebt gedaan. Ik heb ook al gemaild, maar wilde het ook via hier proberen.
||
Citaat:
![]() Maar wat mij daar duidelijk uit werd, was dat die opleidingen alleen deeltijd (of via contractstudie) kunnen als je al een afgestudeerd musicus bent. Dus niet voor na de Pabo, maar bijv. voor na de opleiding zang aan het conservatorium.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar er stonden nog wel meer sites bij, ik heb gewoon de eerste aangeklikt die er redelijk bruikbaar uitzag... |
![]() |
|
![]() |
Op mijn school, het koninklijk conservatorium in Den Haag, heb je een zij-instroom. Zie voor meer informatie www.koncon.nl Dan klik je in de linkerkolom, vrij onderaan op zij-instroom.
Schoolmuziek is iig een erg leuke studie. Als je vragen hebt, stel ze maar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk wel dat het er heel erg aan ligt wat je wil gaan doen. Muziek is eigenlijk geen studie die je er zomaar even bij kan doen. Puur practisch al: 4 uur per dag aan je instrument is toch wel het minste wat je moet doen om je op hoog professioneel niveau te handhaven. Vaak zijn docenten er ook niet erg happig op om iemand te krijgen die het voor erbij wil gaan doen.
Maar goed dat even daargelaten. Je kunt altijd met een conservatorium gaan babbelen over wat voor jou het beste is. Bij een contractstudie is het zo dat je betaald voor een van te voren afgesproken hoeveelheid en soorten lessen. Daar krijg je dan een certificaat van ( afhankelijk ofje tentamen in die vakken mag doen ) maar een diploma krijg je er niet voor. Dit gaat dan in de regel om bij- of voor- of nascholingscursussen. Deeltijd studie is vaak ook wel mogelijk, maar zoals eerder aangegeven: iig in amsterdam zijn ze er niet happig op. Maar kijk maar eens op www.ahk.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slechte docenten zitten op elke school type. helaas....... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studies en ervaringsdeskundigen Tink* | 19 | 10-04-2016 17:24 | |
Studeren |
Conservatorium/Technische studie Femkuhhh | 9 | 27-02-2011 13:11 | |
Muziek |
Conservatorium Sneeuwwitje | 13 | 09-02-2010 16:45 | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Psychologie |
Vertel je wens(en), droom(-o+en) en hoe denk je die te kunnen realiseren? iamre18 | 27 | 19-12-2002 15:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Studie klassieke talen Musliston | 25 | 20-11-2000 20:08 |