Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
maar wacht sowieso eventjes met kopen totna de keynote op 10 ( ? ) januarie
![]() OS X is helemaal top! niks mis mee. Maar vraag jezelf af waarom je een powerbook wil? Powerbook is alleen nood zakelijk als je wil je gaan audio/video editten of heavy wil 3Den...is dit niet zo kan je gemakkelijk een iBook 14,1" met 1gb ram nemen. Scheelt een hoop geld en Photoshop, Indesign etc werkt er perfect op ![]() edit: Ohja mijn ervaringen...Op school werkte ik eigenlijk altijd wel met Apple omdat iedereen altijd gelijk naar de windows bakken rende en mij t niet veel uitmaakte. Dit waren G3 iMacjes met Classic 9.0. Sinds m'n eerste stage ging ik pas echt aan de slag met Apple. Ik zat bij een DTP/Multimedia buro die alleen maar met Apple werkte. Ik was degene van de multimedia kant. In een half jaar heb ik toen alles maar dan ook wel alles van Apple gezien, de goede kanten en de slechte kanten. Ik heb zowel met G3tjes als met Dual G5jes gewerkt en met XServe (apple server) in de knop gelegen. Tuurlijk ging er wel is wat fout maar tijdens het normale werken ging alles goed en liepen de macjes waar ik op werkte nooit vast! Nu zit ik bij een Multimedia buro waar ze alleen maar windows bakken hebben. Ik werk dus nu fulltime met windows en het suckt gewoon. Ik mis apple. Als ik hier exporteer dan loopt me pc weer vast of hij weigert een pdfje te exporteren of premiere kan weer niet met bepaald formaat omgaan. oftewel drie keer niks. Mijn ervaringen met Apple zijn dus heel erg goed! en ik kan het je zeker aanraden. Lees anders hier eens wat verhalen van switchers... Enige nadeel vind ik dat het voor de gemiddelde gebruiken haast niet te betalen is...vooral voor mensen die alleen naar processor snelheid kijken zullen daarom altijd voor windows computer kiezen. want voor 2000euro kan je een prachtige windows laptop kopen, maar toch zou ik liever een powerbook hebben dan zo'n vette windows laptop met dikke grafische kaart en 300gb hd enzo. pfoei dat was t wel weer hehe ![]() Laatst gewijzigd op 16-12-2005 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben aan het zoeken naar andere laptops van dit formaat maar het is allemaal net zo duur als een PowerBook, of nog veel duurder. |
![]() |
||
Citaat:
Hebben jullie wel eens van Averatec gehoord? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Ervaringen] Het o zo mooie Sony Ericsson topic! Jolt | 103 | 15-12-2006 09:54 | |
Lifestyle |
functionaliteit en design Verwijderd | 18 | 10-11-2004 20:19 | |
Software & Hardware |
Welke Laptop Donny18 | 26 | 01-09-2003 19:16 | |
Software & Hardware |
prestatie 855GM (centrino) unpopular | 17 | 13-07-2003 22:01 | |
Lifestyle |
Gadgets nps | 29 | 23-06-2003 10:17 | |
Software & Hardware |
Apple met geinverteerde kleuren. Weet iemand hoe die gefixed kan worden? Shrappers | 8 | 15-05-2002 13:19 |