Hallo, ik ben Chris.
Ik zit ergens mee en ik weet niet waar ik ermee heen moet dus ik dacht ik maak een topic op jullie forum omdat hier veel over relatie problemen gepraat wordt.
Ik was op zaterdag 8 oktober uitgeweest en kwam daar een leuke meid tegen die ik al sinds de brugklas niet meer gezien had, ze vond me vroeger leuk en ik haar ook maar ik was vroeger nogal verlegen en had toen dus geen relatie met haar genomen, een jaar of 2 geleden zag ik d'r een keer op de fiets en kreeg meteen weer vlinders in de buik. Iedere dag dat ik uitging liep ik een beetje rond te kijken of ik d'r zag/kon herkennen... Ik was met een stel goede vrienden: Nick (een Italiaanse jongen die knettergek is)

en Mortaza, een Irakees maar iedereen noemt hem Milad. Toen we naar huis wilden gaan om Nick z'n ID op te halen omdat we ergens niet in kwamen zonder ID liep Nathaly (dat meisje dus) langs ons en ik wist niet zeker of ze het was en wilde op haar aflopen. Maar Milad zei op dat moment: Hey, Jessica! (Ik dacht dus: shit, niet Nathaly...) we liepen verder en Nathaly zei niets want die had me niet herkend, blijkbaar.
Toen we iets verder liepen zei ik tegen Milad: was dat niet Nathaly? Ooh jah je hebt gelijk! zei Milad. op dat moment rende ik zo snel als ik kon terug maar kon d'r niet meer vinden.
Later toen we Nick's ID opgehaald hadden kwamen we in een soort discobar. Nathaly stond d'r ook bij m'n neef die d'r wel regelmatig zag bij het uitgaan...
Ze deed meteen vrolijk toen ze wist wie ik was en we hadden een beetje gepraat over vanalles en nog wat, ze vertelde me over hoe ze al 8 maand vrijgezel was omdat ze even geen zin had in relaties. Naja, van het een kwam het ander na een minuut of 5 stonden we te zoenen en wilden allebei een relatie.
We hebben veel lol gehad, zijn kleren gaan kopen en ze vertelde me telkens hoeveel ze van me hield en nooit meer kwijt wilde en ik dan terug: "Ik jou ook".
Ze vertelde me ook veel over d'r ex en hoe ze 8 maand geleden gedwongen was het uit te maken omdat anderen haar anders wat aan zouden doen en dat ze nu dus gewoon goede vrienden zijn.
Eergisteren zouden we bij haar thuis DVD gaan kijken maar ze belde het af omdat ze zich niet goed voelde. De volgende dag zei ze dat ze me moest spreken dus ben ik er vanmiddag naartoe gegaan omdat ze gisteren geen tijd had. Ze vertelde me dat ze nog steeds gevoelens had voor haar ex en dat ze het erg vond om zoiets voor mij te verzwijgen en ze niet zeker wist of dat wel over zou gaan. Ze vertelde me ook: Ik wil het niet meteen uitmaken als je dat denkt want ik vind jou ook heel leuk...
Ze zei dat ze even helemaal geen relatie wilde en even tijd voor zichzelf moest hebben. Ze is helemaal depressief en gaat met d'r vriendinnen thuis dronken worden om even alle zorgen te vergeten. Dat maakt me vooral ongerust omdat ze normaal helemaal niet veel drinkt, nooit meer dan lichtelijk aangeschoten zeg maar...
Ik ben bang om d'r kwijt te raken ik hou zielsveel van d'r en ben nog nooit zo'n meid als haar tegen gekomen.
Bij m'n eerdere relaties moest alles altijd maar van mijn kant komen maar bij Nathaly heb ik ook echt het gevoel dat ze om mij geeft.
Ik weet niet wat ik moet doen maar advies zou goed helpen.