Advertentie | |
|
![]() |
|
Het lijkt wel alsof je onboard video hebt (1024 - 960 = 64, er is dan 64MB gereserveerd voor de geïntegreerde videochip).
Informatie over je hardware kun je eenvoudig zien met Everest Home Edition (hier te downloaden). Kijk daar maar eens wat voor videokaart je hebt ![]() Als je overigens écht onboard video hebt dan ben je wel behoorlijk opgelicht (als je tenminste bij de aanschaf specifiek hebt aangegeven dat je met je nieuwe systeem spellen wilt spelen), want dat is echt niet gemaakt om mee te gamen. Dat verhaal over die geaarde stopcontacten lijkt me trouwens de grootst mogelijke onzin. Vastlopers betekenen 9 van de 10 keer een hardwareprobleem.
||
Citaat:
![]() @TS Zwart scherm, dan denk ik snel aan oververhitting van CPU (processor), GPU (videokaart) of je voeding (hoeveel vermogen heeft deze?). Even aangenomen dat je niet hebt overclocked.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe PC Verwijderd | 33 | 22-11-2007 00:32 | |
Software & Hardware |
Zooi problemen met nieuwe pc. robbzooi | 9 | 26-08-2006 11:53 | |
Software & Hardware |
[Probleem]Mijn pc hangt vast als ik een spel opstart! Jolt | 37 | 06-03-2004 10:46 | |
Software & Hardware |
Hele hoop PC's en hardware, maar weet niet goed wat ik er mee moet doen Cryptic Winterstorm | 31 | 08-09-2003 16:16 | |
Software & Hardware |
[Windows] Nieuwe PC: XP of oudere? Verwijderd | 7 | 22-08-2002 20:17 | |
Software & Hardware |
nieuwe pc doet gaar BendeBen | 10 | 28-06-2002 00:25 |