Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://rotterdam.victoryoutreach.nl/
klik op nieuw kerkgebouw. Maar er is nu wel een verbouwing bezig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als het mensen zou afschrikken dan zouden er niet ongeveer 1000 mensen kunnen komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() elke gastendienst tog ongeveer 1500 - 2000 mensen die komen. met kerst zelfs tussen 3 en 4 duizend.... ![]() dus zo lelijk is het ook weer niet.. tis beetje apart dat is waar.. (oude school) maar wel heel mooi van binnen. ach. en smaken verschillen |
![]() |
||
Citaat:
haha.. leden ja.. je hebt leden (ingeschreven) en mensen die geen lid zijn maar wel komen ( ik ben er 1 van ) ik kom er al een jaar of 15 denk ik. maar ben geen lid van de kerk.. dus vandaar.. De pijler (auditorium kant) Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 19:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ging iets fout, maar net zoals stouwdam zei, dat er idd ongeveer 600 leden zijn, maar had het ook over de mensen die geen lid zijn, daar ben ik ook 1 van! ![]() ![]()
|
![]() |
Meestal ga ik naar de Synagoge Lekstraat uit Amsterdam. Niet elke week maar wel vaak. Ik ben er wel tevreden over.
Het was de laatste synagoge die gebouwd werd voor de Tweede-Wereld oorlog. Het heeft dan ook de stijl van de Nieuwe Zakelijkheid: een strak gebouw met een licht interieur. Ik vind het niet speciaal mooi, maar ja. Tweede foto...(ziet er nog hetzelfde uit, alleen wordt het grootste gedeelte van het gebouw niet meer gebruikt als synagoge..)
||
Citaat:
of was dat ergens anders in zeeland *begint te twijfelen* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|