Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 11:30
meisje833
meisje833 is offline
- Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij
- Als hij/zij naar dingen kijkt die jij niet hebt..? ( mooi haar, mooier figuur etc.
- Soms paar dagen niks laat horen, omdat hij/zij soms geen erg in je heeft, of gewoon alleen wil zijn.
- Hij/zij niet komt als jij wat wil doen, maar als vrienden bellen wel meegaat om wat te doen.

Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat, want ik wordt meestal door zulke dingen wel een beetje onzeker..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2005, 11:35
Verwijderd
Legt een kip eieren?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 11:42
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-10-2005 @ 12:35 :
Legt een kip eieren?
idd, tuurlijk wordt je onzeker van die dingen. doet je vriend dat dan? Lijkt me tijd om eens even over die jongen na te gaan denken.
Oud 27-10-2005, 11:55
WolterB
WolterB is offline
Nee, want 'ik wordt' niet

En verder is het toch wel een open deur intrappen
Oud 27-10-2005, 12:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-10-2005 @ 12:55 :
Nee, want 'ik wordt' niet
Kap nou es met dat spelfouten gezeik man.
Al schrijft ze word met drie t's en een stille h, dan begrijp je toch nog wat ze bedoelt?

ot:
Ik zou van die dingen idd erg onzeker worden. Ik ben sowieso nooit echt zeker geweest van mezelf.
Maar gelukkig is mijn vriend heel erg lief en heeft hij momenteel alleen oog voor mij (of hij doet alsof, maar ja, ik geloof 'm wel.)
Hij heeft 't alleen wel eens over actrices/zangeressen die hij wel lekkere wijven vindt, maar daar zit ik niet zo mee. Ik vind sommige acteurs ook errug appetijtelijk, maar dat is nou niet bepaald een bedreiging voor een relatie.
Als hij te veel zou kijken naar 'gewone' meisjes, zou ik er niet zo blij mee zijn en hem wrs na een tijdje behoorlijk op z'n lazer geven.
Oud 27-10-2005, 12:23
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-10-2005 @ 13:12 :
Kap nou es met dat spelfouten gezeik man.
Al schrijft ze word met drie t's en een stille h, dan begrijp je toch nog wat ze bedoelt?
Als iedereen met gigantisch veel spel en typefouten gaat/blijft tikken, dan wordt het forum na verloop van tijd onleesbaar. Spel- type- en grammaticafouten moet wel een beetje op worden gelet, want je tikt dit niet alleen voor jezelf, maar ook voor andere mensen die het moeten begrijpen. In dit geval valt het best mee, is het nog goed begrijpbaar, maar misschien zal de TS hier nu voortaan wel op letten, wat niet gebeurd zou zijn als er niets van gezegd wordt. Natuurlijk worden fouten weleens gemaakt, door iedereen, maar je hebt tig mensen die amper tijd besteden hieraan in hun posts en maar denken dat iedereen alles wat zij tikken 'gewoon' gaan lezen, zelfs zonder interpunctie en derelijke.
Er mag hier van uit worden gegaan dat men nog wel een beetje taalbeheersing heeft en niet in het wilde weg fouten worden gemaakt.
Op die manier houd je het forum leesbaar voor iedereen

En dat ik nu hap is dat ik die bovenstaande opmerking niet bedoelde om af te zeiken, maar gewoon even wat duidelijk wilde maken.
Oud 27-10-2005, 12:39
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik word er niet onzeker van, ik weet niet, misschien een rare eigenschap van me maar het boeit me niet als mn vriend over andere mooie meisjes praat die bijvoorbeeld grotere borsten hebben dan ik. Het boeit me net zo min dat hij dat eigenlijk vaak doet om aandacht van me te vragen
Ik ben niet zo snel onzeker, als hij van me houdt zit het wel snor
Oud 27-10-2005, 12:40
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 27-10-2005 @ 12:30 :
- Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij

(1)

- Als hij/zij naar dingen kijkt die jij niet hebt..? ( mooi haar, mooier figuur etc.

(2)

- Soms paar dagen niks laat horen, omdat hij/zij soms geen erg in je heeft, of gewoon alleen wil zijn.

(3)

- Hij/zij niet komt als jij wat wil doen, maar als vrienden bellen wel meegaat om wat te doen.

(4)

Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat, want ik wordt meestal door zulke dingen wel een beetje onzeker..
(1) Op zich heb ik daar helemaal geen probleem mee, omdat ik dat totaal niet als een bedreiging voor mijn relatie zie. Als hij het er echt vaak over heeft, zou ik het wel verveld vinden, omdat het uiterlijk van iemand anders ook weer niet zo belangrijk is dat je er constant mee bezig moet zijn.

(2) Neen. Stoort me niet en lijkt me normaal. De wereld draait niet alleen rond mezelf. Het zou voor haar ook maar saai zijn, als ik de enige zou zijn die ze nog ziet staan.

(3) Dit is niet fout, maar kan me wel vreselijk onzeker maken, omdat ik zoiets veel te gemakkelijk (en vaak onterecht) persoonlijk opneem. Het is veel minder erg als ik op voorhand weet dat ik haar een paar dagen niet zal horen.

(4) Dat maakt mij niet speciaal onzeker. Verder vind ik dat wel strontvervelend en beledigend.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 12:52
JJ13
JJ13 is offline
ik zou er wel onzeker van worden, maar gelukkig gebeurt mij dat niet
Oud 27-10-2005, 13:24
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ja, ik ben van mezelf al vrij onzeker, en dat zou ik dus niet echt leuk vinden. Maar goed, in principe heb ik het zelf ook wel eens over hete jongens of hitsige chicks, en ik kan hem natuurlijk niet verbieden dat ook te doen.
Oud 27-10-2005, 13:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Neen, want niemand is lekkerder dan ik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 14:00
Yurgentje
Yurgentje is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 27-10-2005 @ 14:32 :
IK LKKR WEL

maareh jah kzal der wel onzeker van worden eigk.
is nie zo vreemd vind ik.
Oud 27-10-2005, 14:21
Verwijderd
Als ze mooier zijn dan ik ben, en hij zegt dat ze mooi zijn, dan... kan ik het alleen maar met hem eens zijn, denk ik zo.
Als hij naar dingen kijkt die mooier zijn dan ik ze heb, kan ik het wederom alleen maar met hem eens zijn.
Als hij geen zin in mij heeft en niets laat horen, dat word ik niet onzeker, maar vind ik hem stom.
Als hij met mij niets wil doen en wel met vrienden, dan word ik niet onzeker, maar vind ik hem stom.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 14:27
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-10-2005 @ 13:23 :
verhaal
stuur dr dan een PM of maak een spelfoutentopic.

Tbegint mij ook te iriteren, dat gezeik over spelfouten. Als het echt niet leesbaar is ok, das dan tot daar aan toe... maar dat d t of dt of t gezeur slaat nergens op.
Oud 27-10-2005, 14:28
Cookie
Cookie is offline
Nu doe ik t zelf ook
Oud 27-10-2005, 14:52
Aurora
Aurora is offline
Citaat:

Nee. Dat soort dingen kunnen me totaal niet interesseren. Ik ben toch veel leuker. En trouwens, ik heb het zelf ook wel eens over leuke/mooie personen, dus ja.

Citaat:
Zie boven.

Citaat:
Ik zou hier niet onzeker maar kwaad om worden, maar goed, ik heb al 16 maanden wat met hem en het is denk ik anders als je nog maar net wat hebt. Verder kan ik nog steeds niet begrijpen dat mensen geen behoefte hebben hun vriend(in) te spreken. Niet dat je 24/7 aan de telefoon moet hangen, maar als het goed is ben je verliefd/hou je van elkaar en dan vind je elkaars gezelschap fijn. Toch?

Citaat:
Mja, als dit herhaaldelijk voorkomt zou ik me toch wel even afvragen waar zijn prioriteiten liggen (en de mijne, want ik hoef geen vriend die me niet boeiend/belangrijk vindt).
Oud 27-10-2005, 15:04
DG
DG is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-10-2005 @ 13:23 :
Offtopic: Als iedereen met gigantisch veel spel en typefouten gaat/blijft tikken, dan wordt het forum na verloop van tijd onleesbaar. Spel- type- en grammaticafouten moet wel een beetje op worden gelet, want je tikt dit niet alleen voor jezelf, maar ook voor andere mensen die het moeten begrijpen. In dit geval valt het best mee, is het nog goed begrijpbaar, maar misschien zal de TS hier nu voortaan wel op letten, wat niet gebeurd zou zijn als er niets van gezegd wordt. Natuurlijk worden fouten weleens gemaakt, door iedereen, maar je hebt tig mensen die amper tijd besteden hieraan in hun posts en maar denken dat iedereen alles wat zij tikken 'gewoon' gaan lezen, zelfs zonder interpunctie en derelijke.
Er mag hier van uit worden gegaan dat men nog wel een beetje taalbeheersing heeft en niet in het wilde weg fouten worden gemaakt.
Op die manier houd je het forum leesbaar voor iedereen

En dat ik nu hap is dat ik die bovenstaande opmerking niet bedoelde om af te zeiken, maar gewoon even wat duidelijk wilde maken.
Als we dan toch gaan beginnen met ziften...
Oud 27-10-2005, 15:54
meisje833
meisje833 is offline
Nou sorry hoor , alsof ik word met opzet met een T heb geschreven.
Het ging maar perongeluk
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou nogal chagrijnig worden als hij het vaak over de appetijtelijke delen andere mensen had en mij constant (opzettelijk) vergat. Sterker nog; dan zou ik gezellig alleen verder gaan. Iemand die verliefd is, vergeet zijn vriend(in) niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 16:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij
Als ze zoveel mooier zijn dan mij dan zou ik niet weten wat hij nog bij mij doet? Nee, ik vind dat het mogelijk moet zijn om te vertellen wat je mooi vind aan iemand. Naar mijn idee is het namelijk toch echt maar net hoe je het zelf opvat en het belangrijkste van alles: Hóe het gebracht wordt.
Ik zie ook wel eens een jongen waarvan ik best durf te zeggen: Die mag er best wezen, maar dat maakt mijn vriend niet ineens minder mooi/leuk, voor mij is er naast hem toch niemand anders. Veel dingen die ik mooi vind zijn persoonsgebonden, alsin ik vind ze mooi omdat ze bij díe persoon horen. Als ik zeg dat ik blauwe ogen mooi vind (mijn vriend heeft blauwe ogen), en ik zie een keer een jongen lopen met groene ogen wat echt bij hem past en ik zeg: Hij heeft wel mooie ogen. Maakt dat ook niet dat ik ineens zou willen dat mijn vriend diezelfde groene ogen heeft. Simpelweg omdat ik diezelfde groene ogen bij hem misschien helemaal niet mooi zou vinden. Uhm ja... Het zou overigens wel een ander verhaal worden wanneer hij bijv. over een vriendin van hem/vriendin van mij zou zeggen: Fuck, dat is een lekkerding! Maar wat betreft voorbijgangers, acteurs, artiesten en de hele mikmak: Lekker boeiend.

En als dat ene meisje zo mooi is dan zijn mijn woorden simpel: Ga jij dan maar eens uitvogelen of ze jou ook zo geweldig vind.

Hmm ja, lekker boeiend. Zolang ik mezelf dan nog maar weet te waarderen om wie/wat ik wél ben, dat hij dat niet doet is zijn probleem. Ik neem aan dat ik dan óók punten heb die heel erg mooi zijn, anders zouden we namelijk geen relatie hebben van bijna een jaar.

Dat hoeft hij me dan weer absoluut niet te flikken. Niet alleen omdat me dat onzeker maakt, ook omdat ik het verschrikkelijk kansloos vind... Van mezelf wetende dat ik dan ook nog eens verschrikkelijk gemeen kan worden.

Als hij niet komt ondanks dat we wél wat hebben afgesproken, dan heeft hij een probleem. Als hij wel met vrienden weggaat terwijl hij weet dat ik ook graag had meegewild en eigelijk dus van plan is mij in dit geval thuis te laten zitten in m'n eentje... dan heeft hij ook een probleem. Of combineer het, of meld het ruim van te voren van: Het lijkt me leuk om dan en dan een keer alleen met vrienden van me weg te gaan. Dan kan ik mijn eigen avond ook gewoon nog leuk invullen...

Uhh zegt jouw vriend dit zo vaak dan? Dat zou ik persoonlijk érg vreemd vinden... Net als wat Jadis zegt, dan ga ik nog liever in m'n eentje verder..
Oud 27-10-2005, 16:33
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-10-2005 @ 15:21 :
Als ze mooier zijn dan ik ben, en hij zegt dat ze mooi zijn, dan... kan ik het alleen maar met hem eens zijn, denk ik zo.
Als hij naar dingen kijkt die mooier zijn dan ik ze heb, kan ik het wederom alleen maar met hem eens zijn.
Als hij geen zin in mij heeft en niets laat horen, dat word ik niet onzeker, maar vind ik hem stom.
Als hij met mij niets wil doen en wel met vrienden, dan word ik niet onzeker, maar vind ik hem stom.
Wat zij zegt
Oud 27-10-2005, 16:36
Muchacha
Muchacha is offline

Meestal reageer ik daar luchtig op of geef ik hem gelijk. Zolang hij maar even vaak zegt dat ie mij ook mooi vind, anders zou ik er wel onzeker van worden (en zou ik ook niet lang bij hem blijven...)

Jammer dat ik dat niet heb, maar hij moet me nemen zoals ik ben. Ik kijk ook wel eens naar jongens die *meer* hebben dan mijn vriend, maar mijn vriend zal wel altijd de mooiste blijven, en dat kan ik dan ook zeggen. Waar ik wel heel pissig van wordt: mijn ex keek altijd naar van die leeghoofdige showtrienen. Hij zei er dan wel altijd bij "ik zou met zo iemand nooit een relatie willen hebben, daar zit niets in, ik heb veel liever een slim, simpel meisje als jou". En toen het uit ging was zijn eerste vriendin zo'n showtrien Blij dat ik van die lul vanaf ben dan...

Dan heb ik toch graag dat ie ff vermeld dat ie alleen wilt zijn. En zolang ik niet word buitengesloten, ga ik er niet onzeker van worden.

Mja, dan zou ik hem wel even vragen wat er mis is met me
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:13
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 27-10-2005 @ 14:32 :

Gelukkig zegt hij nooit over andere meisjes dat 'ie ze 'lekkah' vindt en hij zegt het ook nooit uit zichzelf tegen vrienden 'wat een lekker wijf'... Als ik hem moet geloven dan. Kan best dat het niet waar is, maar dan liegt 'ie. Hij deed het vroeger wel volgens hem, maar om de een of andere reden nu niet meer.
Ik vind het ook prima als hij over andere meisjes denkt 'wat een leuk meisje', maar 'wat een lekker wijf' vind ik zo kinderachtig.. Dat dus liever niet. Ik heb liever dat hij echte meisjes knap vindt dan actrices/zangeressen, en dat is ook zo. Als ik de reacties zo lees, heb ik het best getroffen.
Oud 27-10-2005, 17:34
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
- Als je vriend/in het vaak over meiden/jongens heeft die mooi zijn..? ( van zo dat is echt zo mooi )en je weet dat ze mooier zijn dan jij ?

Nou, gelukkig doet ie dat nooit. Als ie iemand knap vind zegt ie gewoon dat ie er goed uitziet, maar niet op zo'n manier op mij te kwetsen. Vaak zijn die meiden ook gewoon mooi, dat zeg ik zelf dan ook. Als ik een jongen er goed uit vind zien, zeg ik dat ook tegen hem. Maar het gaat er vooral hoe het gezegt wordt.

Zolang ie mij maar mooi genoeg vind vind ik het wel best haha. Hij moet mij gewoon nemen zoals ik ben.

Ik zie mijn vriend elke dag en zou dit dus erg raar vinden. Maar gelukkig gebeurt dat niet.

Ik zou dat niet leuk vinden en hem dat ook goed duidelijk maken. Maar gelukkig gebeurt dat nooit.
Oud 27-10-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ja.. dat doet hij dus ook niet. Hij heeft natuurlijk geen zin dat ik daar nog een half jaar hysterisch over blijf doen.
Ik vind het trouwens erg lullig om zoiets bij je vriend(in) te doen. Ik doe het zelf weleens, maar alleen over vrouwen. Dat vind ik anders.
Citaat:

Ik ben er nooit bij als hij daarnaar kijkt. Of ik weet het iig niet. Maar ik vind het wel een vreselijk idee.
Citaat:

Dan zou ik heel onzeker worden. Vroeger gebeurde dat weleens, helemaal in het begin, vooral na een ruzie. Maar nu nooit meer.
Citaat:

Zou ik vreselijk vinden, maar gebeurt niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2005, 17:48
Experiment
Experiment is offline
Citaat:

Vind ik niet zo erg, hij is ook niet bij mij omdat ik zo mooi ben ofzo maar lief en slim e.d

Moet hij weten, wel een beetje kinderachtig naar TIETUUHHH kijken.

Niet erg, want dat heb ik zelf ook wel eens

Wel erg!!!! Gebeurt gelukkig niet

Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:

nou moet mij nvirendje niet zeggen dat ie iemand mooi vind. word ik jaloers.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:14
meisje833
meisje833 is offline
mja mijn vriend, is nogal een vrouwengek, en het stomme is dat dat is gekomen toen we wat kregen. Voor mij was hij erg verlegen, en durfde nooit op meiden af te stappen, laat staan ze na te roepen etc.
Nu hij met mij heeft is hij echt anders, hij spreekt meiden makkelijk aan dolt met ze, we voor de gein natuurlijk.
Maar hij heeft nu erg veel eigendunk gekregen, hij gaat zelfs naast z'n schoenen lopen soms...
Misschien heb ik hem wel veel zelfvertrouwen gegegeven.
Het irritante is dat hij het geweldig vind om sjans te krijgen, en echt schaamteloos met vrienden ( waar ik bij zit) eens even verteld wie hij lekker vindt en welk meisje dr mooie borsten heeft.

dan wordt ik onzeker van ja als ik er dan van zeg zegt hij, ajoh wat geeftdat nou dat ik dat zeg, niet zo aanstellen hoor.
Hij houdt soms helemaal geen rekening met mij zelfs niet als we samen zijn.
mja of dat nou expres gaat, geloof dat ik hij nieteens altijd in de gaten heeft. aangezien ik ook z'n allerleerste vriendin ben..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 27-10-2005 @ 19:14 :
mja mijn vriend, is nogal een vrouwengek, en het stomme is dat dat is gekomen toen we wat kregen. Voor mij was hij erg verlegen, en durfde nooit op meiden af te stappen, laat staan ze na te roepen etc.
Nu hij met mij heeft is hij echt anders, hij spreekt meiden makkelijk aan dolt met ze, we voor de gein natuurlijk.
Maar hij heeft nu erg veel eigendunk gekregen, hij gaat zelfs naast z'n schoenen lopen soms...
Het irritante is dat hij het geweldig vind om sjans te krijgen, en echt schaamteloos met vrienden ( waar ik bij zit) eens even verteld wie hij lekker vindt en welk meisje dr mooie borsten heeft.

dan wordt ik onzeker van ja als ik er dan van zeg zegt hij, ajoh wat geeftdat nou dat ik dat zeg, niet zo aanstellen hoor.
mja of dat nou expres gaat, geloof dat ik hij nieteens altijd in de gaten heeft. aangezien ik ook z'n allerleerste vriendin ben..
Heb je hem hier aleens echt goed op aangesproken?
Want als je vertelt dat jij hier erg mee zit, zou hji er misschien wat aan kunnen doen. Zo lang je niets erover tegen hem zal vertellen, zal hij zich misschien niet realiseren hoe moeilijk dit voor jou is.
Oud 27-10-2005, 18:27
Mindfields
Mindfields is offline
@Experiment: pff alsof Crocotje jou niet mooi vindt.
Oud 27-10-2005, 18:29
Mindfields
Mindfields is offline
Oja dat over een paar dagen niks laten horen: hangt er vanaf hoe je daarmee omgaat in je relatie heh. Ik spreek mijn vriend als ik niet bij hem ben op msn of we bellen even. Als HIJ niks van zich zou laten horen een paar dagen zou ik dat gek vinden.

Maarja, als je nooit met elkaar belt of elkaar doordeweek niet ziet, tja, dan is er toch niks raars aan.
Oud 27-10-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Legt een kip eieren?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:

Er even voor het gemak vanuit gaan dat we een klein klein beetje vriendje en vriendinnetje zijn :

1. Nee, ik denk het niet echt. Want uiteindelijk vindt hij mij mooi en lief en gaat ie met mij mee naar huis om zo maar te zeggen.

2. Nee hoor, hij kijkt maar een eind weg

3. Als hij alleen wil zijn dan laat ik m gewoon en geef hem die ruimte. Misschien dat ik wat onzeker word over wat er nou aan de hand is en of het misschien met mij te maken heeft, maar dat merk ik dan vanzelf wel en als ik er heel erg mee zit zal ik dat heus wel vragen.
Ik weet alleen niet wat je bedoelt met 'geen erg in je vriend(in) hebben'. Bedoel: als het lijkt alsof hij niet doorheeft dat ik nog besta kan ik daar zelf toch ook voor zorgen?

4. Ik zou vragen waarom dat zo is. Ik zou het in ieder geval niet echt leuk vinden en het ook wel laten merken. Maar daarnaast kan ik wel begrijpen dat hij niet elke seconde bij me wil zijn en ook wat leuks met zijn vrienden wil doen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
verhaal
Ik zou daar misschien onzeker van kunnen worden, maar bovenstaande dingen gebeuren niet in deze relatie, dus dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:40
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Paar weken geleden waren we een film aant kijken met Hall Berry en toen zei hij toen die afgelopen was: 'Als je nou wilt weten wat ik een echt mooie vrouw vindt, dát (Hall Berry dus) vind ik echt mooi.' Toen had ik wel zoiets van ehm..dat hoef ik helemaal niet te weten. Maar aan de andere kant weet ik nu wel op wat voor (uiterlijkheden) hij valt. Maar ik kan daar dus niet zo goed tegen, als hij zulke dingen zegt. Hij bracht het overigens wel mooi: 'Ze is bijna net zo mooi als jij en jij bent bereikbaar en zij niet.' En toen kreeg ik een kusje
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:42
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 27-10-2005 @ 20:40 :
Paar weken geleden waren we een film aant kijken met Hall Berry en toen zei hij toen die afgelopen was: 'Als je nou wilt weten wat ik een echt mooie vrouw vindt, dát (Hall Berry dus) vind ik echt mooi.' Toen had ik wel zoiets van ehm..dat hoef ik helemaal niet te weten. Maar aan de andere kant weet ik nu wel op wat voor (uiterlijkheden) hij valt. Maar ik kan daar dus niet zo goed tegen, als hij zulke dingen zegt. Hij bracht het overigens wel mooi: 'Ze is bijna net zo mooi als jij en jij bent bereikbaar en zij niet.' En toen kreeg ik een kusje
Yeah, op die manier zou ik het ook prima vinden.. 'ze is bijna net zo mooi als jij' .
Maar precies, als hij zou zeggen 'dat vind ik nou een lekker wijf!", dan was het wat minder goed geweest.
Oud 27-10-2005, 19:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

-Nee
-Nee
-Soms.
-Hm.. onzeker niet, wel geirriteerd.

Bij die eerste twee antwoorden, moet het natuurlijk eigenlijk "vast wel" zijn. Maar ik heb er nog geen last van gehad dat het op zo'n manier gebeurde dat ik er onzeker van werd dus tot nu toe is het "nee".
Oud 27-10-2005, 19:59
Estar
Estar is offline
Citaat:
grl schreef op 27-10-2005 @ 20:51 :
-Nee
-Nee
-Soms.
-Hm.. onzeker niet, wel geirriteerd.

Bij die eerste twee antwoorden, moet het natuurlijk eigenlijk "vast wel" zijn. Maar ik heb er nog geen last van gehad dat het op zo'n manier gebeurde dat ik er onzeker van werdt dus tot nu toe is het "nee".
Zo los van elkaar in ieder geval, als het een mengeling van dat alles is wel.

Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Legt een kip eieren?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 20:21
evanescence
evanescence is offline
-ja
-ja
-ja
-ja
Oud 27-10-2005, 21:58
Verwijderd
Dat doet hij alleen als ik vraag of hij iemand mooi vind

Doet hij niet waar ik bij ben

We zien elkaar dagelijks, hij laat altijd wat horen, zou hij dat niet doen werd ik natuurlijk onzeker en ook boos.

Zou ik niet zo leuk vinden, maar zijn vrienden zijn ongeveer ook mijn vrienden dus dan zijn we toch wel met z'n allen. En daarbij moet hij ook tijd voor zichzelf hebben ipv alleen voor mij. Toch?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 22:34
Optima
Optima is offline
waarom zou hij dat doen?

a) hijs een klootzak
b) hij wil van je af
c) hij geeft geen ene moer om je
d) hij heeft geen greintje fatsoen
Oud 27-10-2005, 23:53
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
verhaal
Plus al je andere berichten zou ik er toch echt over nadenken of dit een goede jongen voor jou is !
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 23:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Estar schreef op 27-10-2005 @ 20:59 :
Zo los van elkaar in ieder geval, als het een mengeling van dat alles is wel.
Mja, daar heb je gelijk in. Maar tegen de tijd dat we zo ver zijn, vraag ik me af of we nog wel kunnen spreken van een "wij"
Oud 28-10-2005, 08:29
Verwijderd
Ja. Maar ik word ook erg snel onzeker
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 15:04
Estar
Estar is offline
Citaat:
grl schreef op 28-10-2005 @ 00:59 :
Mja, daar heb je gelijk in. Maar tegen de tijd dat we zo ver zijn, vraag ik me af of we nog wel kunnen spreken van een "wij"
Is ook wel zo inderdaad, maar het ging om de situatie en het gevoel erbij he, niet om het wel of niet nog vriendje/vriendinnetje zijn
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 15:09
mcflem
mcflem is offline
Natuurlijk zou ik daar onzeker van worden, dan heb je toch altijd het idee dat anderen beter zijn dan jij.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 20:04
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 27-10-2005 @ 19:27 :
@Experiment: pff alsof Crocotje jou niet mooi vindt.
jewel maar het gaat hem om mijn IQ
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 21:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 27-10-2005 @ 19:14 :

meisjes naroepen is echt fout y0
je vriend is gewoon een beetje een pauper

ontopic: ik zou er wel een beetje onzeker van worden, maar ze praat nooit zo echt, iig niet dat ik het meegemaakt. Dat doe ik zelf ook niet echt, ook geen behoefte aan en ik vind het niet leuk voor haar. Als ik een echt mooi meisje zie kijk ik natuurlijk wel even, maar ik word er verder niet warm of koud van. Ik heb alleen oog voor haar, en ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan ofzo.
Oud 28-10-2005, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Legt een kip eieren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten