Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Al schrijft ze word met drie t's en een stille h, dan begrijp je toch nog wat ze bedoelt? ot: Ik zou van die dingen idd erg onzeker worden. Ik ben sowieso nooit echt zeker geweest van mezelf. Maar gelukkig is mijn vriend heel erg lief en heeft hij momenteel alleen oog voor mij (of hij doet alsof, maar ja, ik geloof 'm wel.) Hij heeft 't alleen wel eens over actrices/zangeressen die hij wel lekkere wijven vindt, maar daar zit ik niet zo mee. Ik vind sommige acteurs ook errug appetijtelijk, maar dat is nou niet bepaald een bedreiging voor een relatie. Als hij te veel zou kijken naar 'gewone' meisjes, zou ik er niet zo blij mee zijn en hem wrs na een tijdje behoorlijk op z'n lazer geven.
||
Offtopic:
Citaat:
Er mag hier van uit worden gegaan dat men nog wel een beetje taalbeheersing heeft en niet in het wilde weg fouten worden gemaakt. Op die manier houd je het forum leesbaar voor iedereen ![]() En dat ik nu hap is dat ik die bovenstaande opmerking niet bedoelde om af te zeiken, maar gewoon even wat duidelijk wilde maken.
||
Citaat:
(2) Neen. Stoort me niet en lijkt me normaal. De wereld draait niet alleen rond mezelf. Het zou voor haar ook maar saai zijn, als ik de enige zou zijn die ze nog ziet staan. (3) Dit is niet fout, maar kan me wel vreselijk onzeker maken, omdat ik zoiets veel te gemakkelijk (en vaak onterecht) persoonlijk opneem. Het is veel minder erg als ik op voorhand weet dat ik haar een paar dagen niet zal horen. (4) Dat maakt mij niet speciaal onzeker. Verder vind ik dat wel strontvervelend en beledigend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maareh jah kzal der wel onzeker van worden eigk. is nie zo vreemd vind ik.
||
Citaat:
Tbegint mij ook te iriteren, dat gezeik over spelfouten. Als het echt niet leesbaar is ok, das dan tot daar aan toe... maar dat d t of dt of t gezeur slaat nergens op.
|||||
Citaat:
Nee. Dat soort dingen kunnen me totaal niet interesseren. Ik ben toch veel leuker. En trouwens, ik heb het zelf ook wel eens over leuke/mooie personen, dus ja. Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig zegt hij nooit over andere meisjes dat 'ie ze 'lekkah' vindt en hij zegt het ook nooit uit zichzelf tegen vrienden 'wat een lekker wijf'... Als ik hem moet geloven dan. ![]() Ik vind het ook prima als hij over andere meisjes denkt 'wat een leuk meisje', maar 'wat een lekker wijf' vind ik zo kinderachtig.. Dat dus liever niet. Ik heb liever dat hij echte meisjes knap vindt dan actrices/zangeressen, en dat is ook zo. Als ik de reacties zo lees, heb ik het best getroffen. ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het trouwens erg lullig om zoiets bij je vriend(in) te doen. Ik doe het zelf weleens, maar alleen over vrouwen. Dat vind ik anders. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want als je vertelt dat jij hier erg mee zit, zou hji er misschien wat aan kunnen doen. Zo lang je niets erover tegen hem zal vertellen, zal hij zich misschien niet realiseren hoe moeilijk dit voor jou is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 1. Nee, ik denk het niet echt. Want uiteindelijk vindt hij mij mooi en lief en gaat ie met mij mee naar huis om zo maar te zeggen. 2. Nee hoor, hij kijkt maar een eind weg ![]() 3. Als hij alleen wil zijn dan laat ik m gewoon en geef hem die ruimte. Misschien dat ik wat onzeker word over wat er nou aan de hand is en of het misschien met mij te maken heeft, maar dat merk ik dan vanzelf wel en als ik er heel erg mee zit zal ik dat heus wel vragen. Ik weet alleen niet wat je bedoelt met 'geen erg in je vriend(in) hebben'. Bedoel: als het lijkt alsof hij niet doorheeft dat ik nog besta kan ik daar zelf toch ook voor zorgen? ![]() 4. Ik zou vragen waarom dat zo is. Ik zou het in ieder geval niet echt leuk vinden en het ook wel laten merken. Maar daarnaast kan ik wel begrijpen dat hij niet elke seconde bij me wil zijn en ook wat leuks met zijn vrienden wil doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar precies, als hij zou zeggen 'dat vind ik nou een lekker wijf!", dan was het wat minder goed geweest. ![]()
||
Citaat:
-Nee -Soms. -Hm.. onzeker niet, wel geirriteerd. Bij die eerste twee antwoorden, moet het natuurlijk eigenlijk "vast wel" zijn. Maar ik heb er nog geen last van gehad dat het op zo'n manier gebeurde dat ik er onzeker van werd dus tot nu toe is het "nee".
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 20:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je vriend is gewoon een beetje een pauper ontopic: ik zou er wel een beetje onzeker van worden, maar ze praat nooit zo echt, iig niet dat ik het meegemaakt. Dat doe ik zelf ook niet echt, ook geen behoefte aan en ik vind het niet leuk voor haar. Als ik een echt mooi meisje zie kijk ik natuurlijk wel even, maar ik word er verder niet warm of koud van. Ik heb alleen oog voor haar, en ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?') Volk | 83 | 23-11-2011 13:44 | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Seksualiteit |
Geen zin en pijn na seks Maura | 19 | 04-07-2007 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
faalangst? ~~dolce~~ | 41 | 08-12-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Vriend geilt op ander vrouwen :-( medi | 60 | 04-03-2003 22:31 |