![]() |
|
![]() |
na al dat gedoe over verkrachting in de bijbel is het op zijn plaats enkele dingen te citeren die in dit geval het hindoeisme zegt over vrouwen...
vergeef me dat ik alleen engelse versie heb. "The Brhadaranyaka Upanishad, for instance, condones rape: Surely, a woman who has changed her clothes at the end of her menstrual period is the most auspicious of women. When she has changed her clothes at the end of her menstrual period, therefore, one should approach that splendid woman and invite her to have sex. Should she refuse to consent, he should bribe her. If she still refuses, he should beat her with a stick or with his fists and overpower her, saying: “I take away the splendor from you with my virility and splendor” (6.4.9,21)." and: "Note one section from the satapatha brahmana: “Then they draw out the penis of the horse and place it in the vagina of the chief queen, while she says, ‘May the vigorous virile male, the layer of seed, lay the seed’; this she says for sexual intercourse…” (13.5.2.1-10)." verder staan hier nog wat leuke erotische verhalen van de hindoegoden ![]() http://www.themodernreligion.com/com...eretics.html#7 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.themodernreligion.com/index2.html
hahahaha (dat de monotheistische godsdiensten stuk voor stuk in een seksfobie zijn vervallen betekent trouwens niet automatisch dat dat ook een goed uitgangspunt is) Gezien de bron acht ik bovendien de kans zeer hoog dat dit fragment uit de context gerukt is, over andere religies en andere zaken zie ik ze als ik die site eens bekijk ook weinig waarheid op de tafel leggen. Weer zo'n typisch slotje-na-tien-posts-topic. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat veel andere godsdiensten bang zijn voor alles dat onder kleren schuil gaat betekent niet dat ze het daarmee ook aan het moreel juiste eind hebben. (hoewel dit praten tegen muren zal zijn gezien de reagerenden in dit topic tot zover ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is zelfas nog iets 'beter' dan legaal spontaan iemand van de straat trekken en verkrachten, zoals de bijbel ons graag ziet doen. ![]() Afijn, niet zeiken op anderen totdat je eigen straatje schoon is, al helemaal als je geen zinnige bron hebt en zelf ook geen kennis van zaken.
||
![]() |
Citaat:
vanwege verkrachtingswetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Moest daar nu een heel topic aan gewijd worden? Is deze discussie wel zo slim om te voeren? Immers, de bijbel beweerd rechtvaardig te zijn, in oudere geschriften kom ik dat niet tegen. Krijgt de bijbel het dan niet links en rechts om de oren als bij beide dezelfde misstanden voorkomen omdat de bijbel zich daarbovenop nog valselijk als rechtvaardig doet voorkomen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ze proberen al eeuwen andere geloofsovertuigingen/religies op allerlei manieren door het slijk te halen met leugens over zogenaamde vertaalde teksten. en ja daar heb ik bewijzen van, in hardcopy dus kan ik hier niet posten(tot ik een scanner bij de hand heb) maar wie Andries Knevel laatst gezien heeft met zijn zogenaamde thema over hekserij weer hopenlijk ook genoeg |
![]() |
||
Citaat:
Het blijft leuker worden met jouw opvattingen over rechtvaardigheid.
||
![]() |
Citaat:
je faalt jammerlijk. ik ben hartstikke open voor zogenaamde andere religies. prachtig die verhalen over Krishna. prachtig die indianen profeties. maar hekserij, get real. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
noem eens een heks die jou kwaad gedaan heeft dan ? van satan ja tuurlijk als die werkelijk zou bestaan waarom zou ie mensen dan iets geven waardoor hij zelf geen macht meer over ze heeft ? (overigens precies de reden waarom het christendom .. lees: het vaticaan.. er bang voor is) ik vraag me af of je ook maar iets weet over hekserij.. maar goed dat wordt een lang verhaal om hier uit te leggen. is je wel eens opgevallen dat die zogenaamde satan is opgebouwd uit figuren alle religies die het christendom beconcureren ? b.v. iemand hier die een god met een drietand kent ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van welke Germaanse god komt de kerstboom? welk offtopic? ![]()
||
Citaat:
Ik ken alleen wodan en freya dus ik gok dan wodan. ![]() (christelijk kerst heeft toch niets met de kerstboom te maken? dat is gewoon omdat het leuk is een boom te versieren) welke satanische bijbel? die van lavey natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wodan reed met een paard door de lucht ( lees over de daken ) en gaf met letters aanwijzingen aan de mensen ow en die satanische bijbel heeft het ook mis. pan is de god van de ongerepte natuur en het mannelijke (en is ouder dan de grieken.. net als gaia ) Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 16:32. |
![]() |
|
|