Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 16:36
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
hierbij een nieuw topic over senegal

echt heel doop dat ze in de kwartfinale zitten
ik hoop zeker dat ze nog verder door stoten
leuk krachtvoetbal met een vleugje techniek

(en doe maar niet dicht, waarom zou er wel een topic mogen zijn 'belgie en het wk' en niet 'senegal en het wk'?)
Oud 17-06-2002, 16:38
Krugdinho
Krugdinho is offline
omdat er hier heel veel belgen op het forumzijn en waarschijnlijk geen 1 senegalees dus,slot
Oud 17-06-2002, 16:55
scara
scara is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
omdat er hier heel veel belgen op het forumzijn en waarschijnlijk geen 1 senegalees dus,slot
één van de weinige keren dat ik het eens ben met Zaagmanz
Oud 17-06-2002, 17:12
Firebolt
Firebolt is offline
open die hap

Senegal versloeg Frankrijk duz Senegal roeleerd
Oud 17-06-2002, 17:16
PV
PV is offline
Ik hoop ook wel dat ze verder komen, t is toch een relatief onbekend land/team... maar k ben toch meer voor Zuid-Korea
Oud 17-06-2002, 17:30
- Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
doe maar slot
Oud 17-06-2002, 17:42
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik ben half senegalees..
Oud 17-06-2002, 18:15
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
open die hap

Senegal versloeg Frankrijk duz Senegal roeleerd
Denemarken ook

Verenigde Staten versloeg Portugal en Kroatie versloeg Italie Zweden knikkert Argentinie eruit duz roeleren hun ook.... beetje kortzichtig

Het niveau van WK is hoog, de verschillen tussen de teams zijn niet zo groot als voorheen. Degene die de minste fouten maakt en het meeste geluk heeft wint gewoon.
Oud 17-06-2002, 18:21
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
dit topic ging ook dicht, dus waarom zou deze open blijven?
Oud 17-06-2002, 19:01
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
als het ware salsa schreef:

ik ben half senegalees..
dan ben je één van de weinige
Oud 17-06-2002, 19:07
gehaktbal
gehaktbal is offline
Niks slotje .. Senegal is dus wel de revalatie (ofzoiets ) van het toernooi, dus graag wat meer respect

Ze hebben wel een leuke ploeg ja, onthoud maar ff dat die Henri camara ofzo een wisselspeler was, die zweden met 2 doelpunten nekte, dus kwaliteit hebben ze zeker .. maar ik zie ze geen wk winnen ..

Ik hoop stiekem op een finale Zuid-Korea - Brazilie (als dat kan) en waarom?

Omdat die 2 ploegen het beste voetbal laten zien, ja en daar mag (mocht?) ik Ierland eigenlijk ook wel bij rekenen, maar die zijn (jammer genoeg) al uitgeschakeld
Oud 17-06-2002, 19:17
Verwijderd
Citaat:
als het ware salsa schreef:

ik ben half senegalees..
Ik ben kwart Srilankaans. W8 ik open ook ff een topic daarover . Toch kut dat ze er in de kwalitficatie al uit lagen
Oud 17-06-2002, 19:21
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik ben 1,16e zuid afrikaans wacht ik open daar ook een topic over jammer ze liggen er uit
Oud 17-06-2002, 19:36
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik ben 1,16e zuid afrikaans wacht ik open daar ook een topic over jammer ze liggen er uit
jij kan nix zelf verzinnen?
Oud 17-06-2002, 19:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
Dit is een site voor scholieren vanuit Nederland en Belgie, dus ook dat is de doelgroep van dit forum.
De richtlijntjes die wij hanteren op het sportforum ivm het WK dat nu bezig is, zijn enkele maanden geleden reeds gemaakt. Op het moment dat Belgie zich nog niet had geplaatst en dat Nederland nog geplaatst moest worden. Indien beide landen zich hadden geplaatst was er misschien een wisselforum over het WK gekomen, maar nu Nederland er niet bij is, is de intresse voor het WK een heel stuk minder, wat logisch is. Vandaar dat er ook geen topic nodig is over Nederland en het WK. Belgie heeft zich wel geplaatst, dus is daar veel over te vertellen, te bespreken en die heeft dus een eigen topic gekregen.
De rest in verband met het WK wordt gepost in het grote WK topic. Daarin zie je, zoals je trouwens wel zal weten, discusie's over gespeelde wedstrijden, opvallende resultaten, zoals de winst van Senegal tegen Frankrijk, al is dat voor sommige geen opvallend resultaat.
Natuurlijk wil ik begrijpen dat je supporter bent voor Senegal, nu ze goede resultaten halen of omdat je Senegalees bent, zoals je zelf zegt dat je half Senegalees bent. Maar er zullen hier op het forum zeker ook Italianen komen, en nog mensen van andere landen, die woonachtig zijn in Nederland/Belgie. En ook zei krijgen geen eigen topic. Met alle respect voor die mensen, maar tot op heden heb ik hier zelde tot nooit een post/topic gezien waar wij (fb'ers van sport) zouden kunnen opmaken dat er een echt intresse van vele leden is, voor een ander land dan Belgie/Nederland.
Zoals je ergens in een topic kan zien, zijn er Nederlanders die voor Duitsland zijn, en zo komen er ook mensen op dit forum. Ook zij hebben geen eigen topic, misschien durven ze er niet zo voor uit te komen, omdat het nog voor vele gevoelig ligt "Duitsland - Nederland".
Wij gaan er dus nog altijd vanuit dat alle besprekingen over andere ploegen op het WK in dat grote WK topic kunnen. Natuurlijk is er nu al meer intresse voor Senegal, net zoals Amerika die er ook nog steeds zijn.

Ik hoop dat je dit kan/wilt begrijpen, maar anders had de kans er gemakkelijk in gezeten dat er hier 25 topics over verschillende ploegen op het WK zouden staan, en dat is nogaltijd een half forumpagina.
Dit is nogaltijd een sport forum, en niet een voetbal forum. Natuurlijk is het logisch dat er nu meer topics over voetbal staan vermits het WK bezig is, maar we moeten ergens een grens trekken. En dan is dit topic erover.

Regels voor berichten