Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dit topic ging ook dicht, dus waarom zou deze open blijven?
|
![]() |
|
![]() |
Niks slotje .. Senegal is dus wel de revalatie (ofzoiets
![]() ![]() Ze hebben wel een leuke ploeg ja, onthoud maar ff dat die Henri camara ofzo een wisselspeler was, die zweden met 2 doelpunten nekte, dus kwaliteit hebben ze zeker .. maar ik zie ze geen wk winnen .. Ik hoop stiekem op een finale Zuid-Korea - Brazilie (als dat kan) en waarom? Omdat die 2 ploegen het beste voetbal laten zien, ja en daar mag (mocht?) ik Ierland eigenlijk ook wel bij rekenen, maar die zijn (jammer genoeg) al uitgeschakeld ![]() |
![]() |
|
Dit is een site voor scholieren vanuit Nederland en Belgie, dus ook dat is de doelgroep van dit forum.
De richtlijntjes die wij hanteren op het sportforum ivm het WK dat nu bezig is, zijn enkele maanden geleden reeds gemaakt. Op het moment dat Belgie zich nog niet had geplaatst en dat Nederland nog geplaatst moest worden. Indien beide landen zich hadden geplaatst was er misschien een wisselforum over het WK gekomen, maar nu Nederland er niet bij is, is de intresse voor het WK een heel stuk minder, wat logisch is. Vandaar dat er ook geen topic nodig is over Nederland en het WK. Belgie heeft zich wel geplaatst, dus is daar veel over te vertellen, te bespreken en die heeft dus een eigen topic gekregen. De rest in verband met het WK wordt gepost in het grote WK topic. Daarin zie je, zoals je trouwens wel zal weten, discusie's over gespeelde wedstrijden, opvallende resultaten, zoals de winst van Senegal tegen Frankrijk, al is dat voor sommige geen opvallend resultaat. Natuurlijk wil ik begrijpen dat je supporter bent voor Senegal, nu ze goede resultaten halen of omdat je Senegalees bent, zoals je zelf zegt dat je half Senegalees bent. Maar er zullen hier op het forum zeker ook Italianen komen, en nog mensen van andere landen, die woonachtig zijn in Nederland/Belgie. En ook zei krijgen geen eigen topic. Met alle respect voor die mensen, maar tot op heden heb ik hier zelde tot nooit een post/topic gezien waar wij (fb'ers van sport) zouden kunnen opmaken dat er een echt intresse van vele leden is, voor een ander land dan Belgie/Nederland. Zoals je ergens in een topic kan zien, zijn er Nederlanders die voor Duitsland zijn, en zo komen er ook mensen op dit forum. Ook zij hebben geen eigen topic, misschien durven ze er niet zo voor uit te komen, omdat het nog voor vele gevoelig ligt "Duitsland - Nederland". Wij gaan er dus nog altijd vanuit dat alle besprekingen over andere ploegen op het WK in dat grote WK topic kunnen. Natuurlijk is er nu al meer intresse voor Senegal, net zoals Amerika die er ook nog steeds zijn. Ik hoop dat je dit kan/wilt begrijpen, maar anders had de kans er gemakkelijk in gezeten dat er hier 25 topics over verschillende ploegen op het WK zouden staan, en dat is nogaltijd een half forumpagina. Dit is nogaltijd een sport forum, en niet een voetbal forum. Natuurlijk is het logisch dat er nu meer topics over voetbal staan vermits het WK bezig is, maar we moeten ergens een grens trekken. En dan is dit topic erover.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
mooi voetbal walter | 21 | 09-12-2003 17:24 | |
Vrije tijd |
welk land heeft op dit moment op papier het beste elftal L1 | 87 | 23-10-2003 20:48 | |
Vrije tijd |
Beste spits !?!? ThE MaSTeR 2oo3 | 37 | 07-02-2003 22:06 | |
Vrije tijd |
Het grote WK topic DJ Incompetent | 525 | 04-07-2002 21:40 | |
Vrije tijd |
het WK2002 voorspelling game Tofke_H | 111 | 01-07-2002 02:17 | |
Vrije tijd |
senegal 1/4 finale majiti | 3 | 17-06-2002 09:31 |