Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou je niet teveel druk maken over het feit dat je geen vriendin hebt. Het is niet een kwestie van een vriendin "krijgen". Wees gewoon jezelf en ga niet krampachtig op zoek naar een meisje dat jou leuk vindt. Je wilt toch liever single blijven dan met een of andere doos opgescheept te zitten
|
![]() |
Ben jezelf, kom daar voor uit (maar overdrijf het niet te erg) en zorg dat je lekker in je vel zit. Dan kom je ook spontaner over.
Een meisje moet je nemen voor wie je bent, dus ga vooral geen dingen doen die je normaal ook niet zou doen (Daar knappen veel meisjes ook op af (ik in ieder geval wel)). Ga niet te grondig op zoek. Mijn broer was 19 toen hij zijjn 1e vriendinnetje kreeg en zo ken ik nog wel een aantal mensen. Het komt vanzelf wel een keer aanwaaien en met zo iemand wordt je gelukkiger dan wanneer je met iemand een relatie aan gaat vanwege de relatie ipv om het meisje zelf. Succes, en onthoud: Als vrijgezel is het leven ook fantastisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
meestal als je opzoek gaat vind je ze niet en je moet ook niet persé een vriendin willen. er komt er vanzelf wel een |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |