Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 10:38
Metall
Metall is offline
he allemaal ik zoek info over de formule 1 en misschien wel materiaal dat ik voor mn presentatie kan gebruiken. heeft iemand nog tips? thanxx

Greetz Remco
Oud 18-10-2005, 11:13
SCS
SCS is offline
Tip

Wees s.v.p. iets specifieker!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 11:51
Metall
Metall is offline
nou ik heb informatie nodig en contacten waar ik tastbaar materiaal kan lenen.
Oud 18-10-2005, 20:29
Sketch
Sketch is offline
Info kun je met google vinden, de bieb is soms ook handig. Tastbaar materiaal? Wat voor, wil je een spoiler van een F1wagen? Dat gaat lastig worden.
Wees eens wat specifieker, waar gaat je pws over?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 22:37
Keith
Keith is offline
Probeer eens een lief mailtje richting een team, wie weet denken ze wel dat een PWS iets heel geweldigs is. Denk alleen dat de kans groot is eerlijk gezegd. Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een Nederlands bedrijf dat met koolstofvezel werkt om zo aan mensen te kunnen laten zien hoe licht en sterk het is.

Of maak zelf een proefopstelling met behulp van een ventilator en een vleugelprofiel waarmee je het grond-effect laat zien dat uitlegt waarom de voorvleugels tegenwoordig die gekke lage stukje in het midden hebben.

Als je technischie info zoekt zijn er denk ik genoeg bronnen met mooie tekeningen enzo.
Reageren

Regels voor berichten