![]() |
|
![]() |
Uitslag poule E:
Grandmommy 78% Fake 68% Monolo 68% Trimm Trabb 56% Avelon 56% Populairste afvallers : Freakjuh 51% Mortischa 49% ... Het concept zal inmiddels wel bekend zijn: Ik heb 112 meestpostende-, alombekende- en enkele nieuwe lifestylers geselecteerd. Ook forumbazen en -bazinnen mogen dit jaar meedoen. Het gaat als volgt: de gegadigden zijn verdeeld over 8 poules van 14 forumers. Uit die 14 kandidaten kies je je 5 favoriete. De 5 forumers met de meeste voorkeursstemmen gaan door naar de volgende ronde. De kandidaten in poule F zijn: Gadje Strychnine Snoodaard Mijns. Hagel Disintegration Lisanne merels nps Jolene Marshall Cha0s Roos Lastsunset Je stem is pas geldig als je op 5 forumers gestemd hebt. Denk erom dat er niet geflamed mag worden. Link vorige topic.. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Cha0s - peep from way back Merels Strychnine Gadje Jolene => voor al deze mensen geldt dat ik ze niet echt ken, maar ze altijd wel chill overkomen, plus in die zin een negatief bepaalde stem dat er voor de rste (wat minder bekende) mensen in staan die ik persoonlijk wat slechter trek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule G en -H.. Teun | 66 | 06-11-2005 23:02 |