Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2005, 23:34
Verwijderd
Help, mijn haar is zwart!
Nou, ik heb zwarte plukjes, en die ben ik behoorlijk zat.

Ik heb van mezelf donkerblond haar, en na een mislukte ontkleuringspoging, lichten de zwarte plukken gigantisch op, en is de rest fucking blond.

't was 'superblonde' van schwarzkopf. Ik heb et er een half uur ingehouden, heb het er daarna uitgewassen, die tube verzorgende creme erin gedonderd, drie minuten onder de douche gezongen, dat er weer uitgespoeld, eigenlijk hoorde het te werken. De DA-miep vond dat dit spul de trick wel moest doen, maar oke, iemand betere tips?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 23:40
Verwijderd
waterstof peroxide

maar als t zwarte verf is geef ik je weinig hoop
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 23:46
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 21-10-2005 @ 00:40 :
waterstof peroxide

maar als t zwarte verf is geef ik je weinig hoop
Tried that, en op de *blonde* plukken werkte het echt goed. -_-
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 00:20
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Men pakt een schaar en...

Afknippen?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 11:16
Verwijderd
Ik zou er gewoon mee naar de kapper gaan en het door hem/haar laten verven.

(maar dit zeg ik ook alleen maar omdat de vorige keer dat ik mn haar weer blond probeerde te krijgen het knaloranje werd en ik een maand voor schut heb gelopen.)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:29
coopergirl
coopergirl is offline
Zwart kun je geloof ik niet echt ontkleuren. Mij werd verteld dat ik het moest laten uitgroeien.. In desbetreffende kapsalon werd hoegenaamd niemand van zwarthaar voorzien omdat het zo 'definitief' is. Is het zwarte bij jou niet vervaagd oid? Bruin (geverfd) haar kun je nl wel 'veilig' ontkleuren.. Succes

Laatst gewijzigd op 21-10-2005 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:31
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
in principe zou je t met ontkleurder kunnen doen (ook gewoon te krijgen bij de drogist), maar dan moet je al 6x achter elkaar gaan ontkleuren. en dan word t nog oranje. dus ik denk dat je t maar moet laten uitgroeien ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:50
Verwijderd
shit.

kapper is te duur, knippen is.. geen optie, anders had ik dit topic niet aangemaakt.

Ik ga het nog een keer ontkleuren, anders hou ik gewoon zwart-ig haar. Het is namelijk niet vervaagd, het is nog steeds pikzwart
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 14:31
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Piloff schreef op 21-10-2005 @ 13:50 :
shit.

kapper is te duur, knippen is.. geen optie, anders had ik dit topic niet aangemaakt.

Ik ga het nog een keer ontkleuren, anders hou ik gewoon zwart-ig haar. Het is namelijk niet vervaagd, het is nog steeds pikzwart
Succes, ik zou je haar overigens na je volgende ontkleurbuurt even laten rusten, anders krijg je van dat 'gebroken'-haar. Je kunt een kapper wel vrijblijvend, gratis advies vragen!
Oud 21-10-2005, 14:33
Lorelei
Lorelei is offline
Foto?
Oud 21-10-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 21-10-2005 @ 15:31 :
Succes, ik zou je haar overigens na je volgende ontkleurbuurt even laten rusten, anders krijg je van dat 'gebroken'-haar. Je kunt een kapper wel vrijblijvend, gratis advies vragen!
Ga ik ook doen. Ik haal meteen een of andere hippe haarkuur, een rood/witte verpakking, dat deed ook wonderen toen ik m'n dreads eruit kamde.

@grl, nein, geen feuteu.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 14:42
Lorelei
Lorelei is offline
He, jammer

Ik heb nog een andere optie voor je, naast alles wat al gezegd is. Ik weet niet of het verstandig is, ik weet niet of het werkt. Het is dus geheel op eigen risico, en misschien wordt het je wel van alle kanten afgeraden (dan zou ik het niet doen als ik jou was ). Je zou nog kunnen proberen het helemaal rood te verven of zo. Dan is het verschil niet zo groot als het zwarte niet meekleurt. en als het wel meekleurt heb je gewoon weer 1 kleur.
Oud 21-10-2005, 17:01
Fever
Fever is offline
Wat je ook kunt doen en wellicht een wat goedkopere optie is, is naar een kapperschool gaan en jezelf daar aanbieden als kleurmodel, mischien kunnen zij je wel helpen met het ontkleuren van je haar en het kost meestal ook niks.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:52
Verwijderd
zwart is niet ontkleurbaar dus youre fucked
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 00:18
Verwijderd
Oke, ruigheid hier! Tweede kleuring, met een kleuring van Loreal, gehaald bij de DA, het ziet er fucking ruig uit. Het zwart is donkerblond, de rest is goudblond.
Dit is handig, nu kan de kleur uitgroeien, zonder dat het erg op zal vallen.

Wel bedankt voor de reacties allemaal.

Na schwartskopf superblonde heb ik loreal coleur experte geprobeerd, this did the trick.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 10:58
JJ13
JJ13 is offline
ik heb n aantal van mn zwarte dreads proberen te ontkleueren met ontkleuringsspul van Live. in de winkel zeiden ze dat t wel kon, ook al stond op de verpakking van niet (ik verf mn haar altijd zwart). t werd niet echt lichter, een klein beetje maar.
Oud 27-10-2005, 13:39
Verwijderd
Zwart en rood krijg je er echt slecht uit. Ik heb pas mijn rode haar gebleekt (met ontkleuring van fructis, geloof ik) het een hele tijd laten zitten, uitgespoelt (toen was ik een wortel) en meteen m'n haar geverfd met een goud blonde verf. Dat heeft wel geholpen, 't is nu niet erg oranje meer, klein beetje maar. Ik weet niet of dat bij zwart lukt?

(De kapper wilde mijn haar niet blonderen, vond ze te drastisch, dus moest ik het wel zelf doen.)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 13:50
Kapoen
Kapoen is offline
Het is toch algemeen bekend dat je zwart haar alleen kwijt raakt door het uit te laten groeien. Dat is mij in iedergeval verteld toen ik mijn haar voor het eerst zwart liet verven bij de kapper.
Oud 02-11-2005, 13:05
Pandora
Pandora is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 27-10-2005 @ 14:50 :
Het is toch algemeen bekend dat je zwart haar alleen kwijt raakt door het uit te laten groeien. Dat is mij in iedergeval verteld toen ik mijn haar voor het eerst zwart liet verven bij de kapper.
Dat is niet helemaal waar. Ik heb mijn (geverfde) zwarte haar eerst ontkleurd. Toen werd het rood/bruin (en bij de uitgroei blond), waar ik destijds weer donkerbruin overheen heb gemikt. Was niets meer van te zien. Van daaruit kun je het elke keer een stapje lichter maken.
Oud 03-11-2005, 10:39
JJ13
JJ13 is offline
ik heb ook zwart haar en dat kreeg ik heel slecht ontkleurd.
Oud 03-11-2005, 14:15
MTpower
MTpower is offline
weken in bleek en dan opnieuw verven?
Weet wel dat dat niet al te best voor je haar is, maar misschien werkt het
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:01
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 21-10-2005 @ 01:20 :
Men pakt een schaar en...

Afknippen?
Dat jij zo met je haar omgaat is wat anders.
Het is voor een meisje ( ik dus) heel belangrijk dat je haar hebt. en dan ook mooi lang haar. Noujah iedergeval mooi.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten