Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2005, 16:56
JustIme
JustIme is offline
Hoi.

Ik zit met een lastig probleem. De 1e paar keren dat ik en mijn vriendin het deden, deden we dit met een durex naturel condoom. Dit bleek te dik, want ik voelde niks en kwam dus nooit.
Later zijn we het met fetherlite gaan doen en hiermee lukt het soms wel. Ik blijf echter steeds denken dat ik moet komen, omdat het eerder niet lukte, en daardoor lukt het dus meestal niet. Het komt op, maar als ik eraan denk zakt het weer af. Ik heb hier met een vriend over gesproken en die zei dat hij dit ook wel eens had, dat als hij denkt dat hij moet komen, het hem ook niet lukt. Bij mij is dit echter (bijna) altijd het geval, zeg maar 8 van de 10 keer. Ik zit hier nogal mee.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:01
Thee Muts
Thee Muts is offline
Het simpelste antwoord is natuurlijk gewoon: denk er niet over na tijdens de seks. Focus je niet op het moeten klaarkomen maar geniet gewoon van dat wat je voelt. Als je gedachten af gaan dwalen, zul je inderdaad veel meer moeite hebben om klaar te komen.

En als het met condoom te weinig gevoel voor jou oplevert, kijk dan of jullie het zonder condoom kunnen gaan doen. Dus dat zij aan de pil gaat en dat jullie beiden zeker weten dat je geen soa zou kunnen hebben. Dan kunnen die condooms de deur uit en heb je daar ook geen last meer van.

Als jullie het neuken zelf echt met condoom willen doen, dan kun je altijd nog vragen of zij jou af wil trekken (zonder condoom uiteraard), wellicht dat je hier wel van klaar kan komen. Probeer sowieso wat dingen uit die voor jou echt lekker zijn, misschien wordt je op dit moment gewoon niet genoeg gestimuleerd.
Oud 20-10-2005, 17:12
spoof
spoof is offline
Je moet er gewoon niet zo op focussen nee. Laat het klaarkomen eerst maar voor wat het is geniet er gewoon van, dan komt het waarschijnlijk vanzelf wel. Ik merk trouwens zelf niet zo veel verschil of ik het nou met condoom doe of zonder..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:34
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
en je hoef tog niet perse klaar te komen okeje het is een lkkr gevoel maar kom op seg je heb sex om gesellie dicht bij elkaar te sein en niet voor het klaar komen miss als je die gedachten in je achterhoofd hoed dat hetd an luk su6 der mee laat het ons weteb
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:35
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
JustIme schreef op 20-10-2005 @ 17:56 :
Hoi.

Ik zit met een lastig probleem. De 1e paar keren dat ik en mijn vriendin het deden, deden we dit met een durex naturel condoom. Dit bleek te dik, want ik voelde niks en kwam dus nooit.
Later zijn we het met fetherlite gaan doen en hiermee lukt het soms wel. Ik blijf echter steeds denken dat ik moet komen, omdat het eerder niet lukte, en daardoor lukt het dus meestal niet. Het komt op, maar als ik eraan denk zakt het weer af. Ik heb hier met een vriend over gesproken en die zei dat hij dit ook wel eens had, dat als hij denkt dat hij moet komen, het hem ook niet lukt. Bij mij is dit echter (bijna) altijd het geval, zeg maar 8 van de 10 keer. Ik zit hier nogal mee.

Weet iemand hoe ik hier vanaf kan komen? bedankt
Nou misschien je niet zo focussen op het klaar komen, het niet als doel zien van de sex. Dat lijkt me een goede oplossing.

Regels voor berichten