Advertentie | |
|
![]() |
|
dat heeft mijn beste vriend nu aan de hand!!
hij is verliefd op zn vriendinnetje en op mij, en ja, wij zijn ook alle2 verliefd op hem ![]() nuja, hij weet niet goed wat ie nu eigelijk moet doen, want ze hebben al heel lang wat met elkaar (bijna een jaar denk ik) en mij ent ie nu zo ongeveer 2 maanden, logisch dat ie haar niet meteen laat vallen dus!! (wat ik eigelijk ook helemaal niet wil!! ik zou egt schuldgevoelen tegenover haar hebben!!mja, ik laat de beslissing aan hem over, hoewel die hem zeer zwaar valt!!) ach ja, we zulle wel zien hoe het loopt, ik laat het op tijd weten als we wat hebben ![]() kuzzje, xELSx(die afw8...) |
![]() |
||
Citaat:
wat vind zij vriendinnetje ervan dan?? ik begrijp dat dat best moeilijk is enzo.. en ik zou me er ook best lullig om voelen als ik een relatie die zo lang duurde kapot zou gaan.. ik denk dat je er beter eerst achter zou kunnen komen of hij echt verliefd op je is..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dit toevallig van het weekend meegemaakt. Ik werd verliefd op een meisje dat een vriend had maar ondanks dat werd ze ook verliefd op mij. Ut was vreselijk moeilijk en ze weet ook niet wat ze moet doen maar ze houdt wel van haar vriend (geloof ik). Ondanks dat zei ze dat ze het uit zou maken. En dan??????????????????????????????
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik vind dat als je op 2 personen verliefd bent je ze gewoon allebei op een afstandje moet houden (ik ga ervan uit dat je met geen van twee een relatie hebt.) Want als je met de een iets begint terwijl je de ander toch ook wel erg leuk vindt, vind ik dit zeker oneerbiedig. 3. zie vraag 2 4. er zijn meerdere mensen die de ware kunnen zijn. als je je hele leven zit te wachten op "de ware" dan zal je keer op keer teleurgesteld worden omdat niemand aan jouw ideaalbeeld voldoet. (wie zichzelf spaart wordt al snel een postzegel. loesje) |
![]() |
|
Ik zou zelf niet verliefd kunnen zijn op meerdere mensen omdat bij mij echte verliefdheid inhoudt dat ik mezelf, bij wijze van, aan die persoon zou kunnen geven en dat ik bereid ben alles te doen voor degene en dat zou ik niet bij meerdere mensen kunnen.
Er zou wel weer bij mij wel voor meerdere mensen interesse gewekt kunnen worden. Het zou niet van respect getuigen als je met een van b.v. de twee een relatie hebt. Hou het dan op afstand. Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n geval, waarschijnlijk mij door mn gevoel laten leiden. Ja, er bestaan meerdere "waren". Ik zeg alleen niet dat de ware voor mij een ideaalbeeld is want misschien zou ik niet eens verliefd kunnen worden op een ideaalbeeld. Het is allemaal een gevoel. Als dat gevoel wederzijds is en eeuwig blijkt te zijn is dat dan de "ware" voor mij? Ik denk het wel. |
![]() |
|
![]() |
1.
Kan iemand van meerdere mensen tegelijk te houden (in de zin van verliefd zijn)? -Echt houden van, lijkt me moeilijk. Verliefd zijn kan wel. 2. Is het eerbiedig tegenover hen? -Tja, dat ligt eraan hoe je het bekijkt en wat je ermee doet. Als je met een van beide een relatie hebt is het niet echt eerbiedig tegenover je vriend(in), maar ik voel me altijd (enkele uitzonderingen daar gelaten) wel vereerd wanneer ik hoor dat iemand op mij verliefd is, dus op die manier is het wel enigzins eerbiedig. 3. Wat moet je in zo'n geval doen? -Voor een van beide kiezen. In het geval dat je met een al een relatie hebt moet je, zolang je nog van hem/haar houdt, daar bij blijven en de ander proberen te vergeten (in ieder geval je gevoelens voor hem/haar). Anders moet je maar afwachten wat het wordt denk ik. 4. Bestaat de ware of zijn er meerdere waren? -De Ware is naar mijn idee degene bij wie jij op dat moment het idee hebt van 'hee, dit is echt de ware voor mij'. Dit hoeft niet tot einde van dagen te duren. Tegen de tijd dat je je niet meer zo voelt is hij/zij gewoon de ware niet meer. (dat wil overigens niet zeggen dat je er geen leuke tijd meer mee kunt hebben. Je kunt ook houden van iemand van wie je niet denkt dat het 'de ware' is) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |