![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
begrijp je nu omdat je een meisje bent, vraag ik of jij naar lullen van mannen naar kijkt, is dat beleefd. jongens/meisjes ik heb straks een gesprek met.... en ik ga naar kutten en lullen zitten staren dat vindt nonaj normaal. of hoe denkt onze discussie lid hierover. Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 00:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop niet dat Nonaj 3 tekens boven haar hooft hangt wat betreft jou vraag. Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 00:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
situaties waarin je zegt nu even niet... ik zeg volgens actie = reactie ga je juist er naar kijken. Probeer maar ergens niet naar te kijken. nonaj, volgens mij begrijp je niet met je hoofd maar met je achterste. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een cijfer 1,9 op school en leraren hebben als cadeau twee van gemaakt. -grammatica 10 -alle overige vakken 1 -sarah resultaat 2 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Borsten vallen mij trouwens totaal niet op, of ze moeten er wel extreem groot of extreem klein uit zien..... Ik denk dat dan het hele forum met hun achterste begrijpt, want niemand snapt waar jij het over hebt. Maar goed, begrijpen en denken doe ik gewoon met mijn hoofd hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij heb jij nog nooit één zin in het nederlands goed getypt, maar dat kan aan mij liggen. vet voor je |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nederlands |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden) Ne·der·lands1 (het ~) 1 de algemene taal van Nederland en Vlaanderen => Hollands Ne·der·lands2 (bn.) 1 eigen aan, behorend tot Nederland of de Nederlanden <=> on-Nederlands 2 in of betr. hebbend op het Nederlands ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Alles lijkt me tegen te houden EvaaDvs | 6 | 17-08-2011 23:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken] halilo | 14 | 05-01-2006 21:10 | |
Seksualiteit |
het klaarkomen van meisjes katten | 45 | 01-08-2004 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
weten jullie een manier om je regels een tijdje tegen te gaan zonder de pil? white_angel | 2 | 29-12-2001 12:31 |