Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmm..het was niet echt artistiek bedoelt..maar meer als oefenobjecten om zo betere foto's te gaan maken. Er werd de vroige keer gezegd dat ik beter op kleur moest gaan letten en niet recht van voren foto's moest gaan nemen. Dus daarom heb ik dit keer de weg bvb schuin laten lopen... de foto's zijn dus bedoeld om te oefenen...en daarom vraag ik hier kritiek
||
Citaat:
de foto met dat weggetje is erg goed gelukt vind ik zelf. De compositie is goed en ik denk dat je deze zelfs in zwart wit had kunnen posten. De foto met het kruis in het midden had beter gekunt. Door bijvoorbeeld het kruis 'groot' te laten lijken door van onder een foto te maken heeft het al een veel grotere artistieke waarde. Als je hem nu bekijkt is het nogal een tja... Vakantie foto. De andere twee foto's tja... Dat vind ik dus meer foto album foto's die je eens in de 3 jaar terug ziet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Euryalo, aan tips op s.com heb je vrij weinig. Er valt niet veel nuttigs over te zeggen, je moet gewoon veel oefenen en veel afkijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Monologen voor audities tips & tricks sanne.s | 1 | 25-02-2016 08:36 | |
ARTistiek |
probeersels ~*kar*~ | 7 | 30-07-2006 11:05 | |
ARTistiek |
{foto's} vraagje om tips Euryalo | 10 | 21-04-2005 16:59 | |
ARTistiek |
eerste foto's Mucky | 21 | 17-01-2005 20:52 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |