Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meth is idd geen speed, maar ze gebruiken het om langer door te werken, dan kan je ook andere middelen 'gebruiken'
Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 18:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 17:36. |
![]() |
||
Citaat:
Mja okay - appeltjesspeed dan, maar dat heb ik nog nooit irl gezien. Verschillen bedoel je? Of bedoel je verschillen in werking/effect?
||
Citaat:
Meth geeft meer een rush, dat is t grootste verschil, en werkt wat langer en beter, zo goed dat je t graag nog een keer neemt.
Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 14:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (alleen de medicijnen tegen adhd zijn al verschillende soorten amphetamines). |
![]() |
||
Citaat:
De hele structuur van DMT bijvoorbeeld verschilt alleen van Psilocin (de werkende stof in paddo's) dat er bij Psilocin een extra OH groep aan vast zit. Toch is DMT 1 van de zwaarste hallucinogenen en Psilocin relatief een lichte. Ze zijn vergelijkbaar omdat het hallucinogenen zijn, maar lijken totaal niet op elkaar. Een extra groep kan een totaal andere stof maken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die familiestoffen waar jij het over hebt, bedoel ik helemaal niet. Ik bedoel dat er meerde soorten amphetamines zijn, bijvoorbeeld: dextro-amphetamine, dl-apmhetamine etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd de meeste vinden dat je aan speed niet meer waarde kan hechten behalve dat het zorgt dat je langer wakker blijft. Maar ik wordt er toch wel errg vrolijk van.. Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 18:48. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 18:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat je dat er bij hebt gezegt..ik zie het niet, maar ik geloof je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Speaking of meth, in Montana zijn ze er een oorlog tegen begonnen. Deze filmpjes gaan echt te ver.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind die campanje goed in mekaar gezet. Vet camerawerk, vet plot, vette manier van message ovebrengen, of ik t er nu mee eens ben of niet. Posters zijn weer iets minder. Waarom zou je van meth je eigen huid graag willen verwijderen??? ![]()
||
Citaat:
Al die shit op TV is idd dik overdreven, net als dat iedereen denkt dat heroinegebruikers allemaal junkies zijn.. Meth blijft gewoon troep, waar je makkelijk aan verlaafd raakt als je er onverstandig mee omgaat
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|