Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kwetst je huidige vriend nog harder door bij hem te blijven, terwijl je niet genoeg voor hem voelt.
Daarbij sluit ik me aan bij Changshan, het is erg makkelijk iets te idealiseren wat onbereikbaar is/lijkt. Ik zeg expres lijkt, want lange afstandrelaties bestaan wel degelijk en kunnen wel degelijk slagen. Het hangt ervan af waar je je prioriteiten legt en te weinig tijd hebben was misschien een smoes uit de middeleeuwen, toen ridders ten strijden trokken en je mocht hopen dat hij nog levend terugkwam. Er zijn honderduizend communicatie mogelijkheden tegenwoordig die weinig tijd in beslag hoeven te nemen; bellen, mailen even chatten of webcammen. Als die Engelsman echt verder met je zou willen, zou hij die kleine moeite wel voor je nemen. Mijn vader zei laatst: 'Als een jongen verliefd is komt de onderste steen boven.' (vond ik erg schattig red. ![]() Vakantieliefdes zijn mooi in de zomer in een idyllisch Frans landschap, maar dat is iets heel anders dan het met elkaar rooien op een druilerige maandagmiddag. Ik zou me niet te veel vastbijten in een illusie. Ik zou het uitmaken met je huidige vriend en over die andere gast heenkomen. Als je dan weer met twee voeten in het werkelijke leven staat, kun je het misschien weer op liefdesgebied proberen. Succes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Liefde of Vriendschap ??? just_miej | 11 | 29-12-2009 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Onmogelijke liefde dromendiefje | 15 | 01-01-2005 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 15:03 |