Advertentie | |
|
![]() |
|
Lijkt me stug...
Een vriend van me heeft zo ongeveer dezelfde specs als ik, alleen een p2 3honderdnogwat mhz cpu, terwijl ik een amd k6-2 450 heb... maar hij heeft een betere videokaart... ergens in de 32 mb videogeheugen ofzo... en daar draait het perfekt... (damn, ik klink als een vreselijke leek)
|
![]() |
koop een 32 mb kaart voor films heb je ati kaarten.
die zijn daar heel goed voor en de oude serie is nu heel goedkoop geworden. meestal ook met tv-out. een 4mb kaart tweaken heeft naast dat de utils heel moelijk te vinden zijn zeer weinig zin. het lost je probleem namelijk niet op. Welke media speler gebruik je trouwens Windows media player vraagt in verhouding heel veel van je computer voor divx kan je beter the playa of dergelijke gebruiken. misschien maakt dat genoeg verschil. op die k6 moet ide het kunnen doen of is het een shared vga kaart ?? dan kan je het zo en zo vergeten. Groeten Edwin
|
![]() |
je ken proberen je v-kaart over te clocken met Powerstrip
www.download.com en dan zoeken op Powerstrip
|
Hmm... overclocken...
Krijg ik dan niet van die leuke rookwolkjes uit m'n computje als ik iets verkeerd doe? En van die geinige explosies? ![]()
|
Hm, okee, ik heb dat proggie nou...
'K zit bij de performance te kijken, en nou vraag ik me af wat veilig is en wat niet... Engine clock = standaard 81.70 MHz, Memory Clock = standaard 130.29 MHz Hoe ver zou ik ongeveer kunnen gaan, denk je?
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Misschien hierdoor:
Q: What are the minimum requirements for playing a DivX™ file? A: The minimum hardware requirements for the Windows and Linux versions are: Pentium II 450 processor or equivalent 64 MB or more of RAM 8 MB or higher video card The Windows version further requires the following software: DirectX 7 or 8 Minimum 24-bit color when using Windows Media Player For the best performance, we recommend a Pentium III 600 processor or equivalent, 128 MB of RAM, and a 16 MB video card. bron: http://www.divx.com
|
|