Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 16:25
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Hee!

Ik weet dat er al n topic is over borsten maar dit is eigenlijk voor de meisjes met grote borsten...Dus anders

Hebben jullie er last van? En waar kopen jullie je bh's/bikini's?
heb zelf 75D en heb altijd Fila aan maar ik moet ook n bikini gaan kopen en weet niet waar
Oud 11-05-2005, 16:34
Verwijderd
Ik heb mijn bikini bij de hunkemöller gekocht. Eindelijk eentje die niet saai en oma achtig is (waarom denken ze daar toch altijd dat iedereen met grote borsten oud is??). Leuke setjes zijn meestal niet voor grotere maten geschikt of in de verkoop. Maar 75 D is tenminste nog te vinden bij de hema.
Verder heb ik geen last van mijn borsten, alleen als ik op mijn zij lig, zitten ze nog wel eens in de weg

ik denk trouwens dat dit topic geen kans heeft ivm het bestaande topic. Dit is geen bijzonder verschillend topic ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 16:51
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
De kans is groot dat dit topic gesloten zal worden, maar ik zal voor deze keer mijn zegje nog eens doen

Zelf heb ik cup 70 G/H en ik heb elke dag pijn aan mijn rug, nek en schouders. De spieren zitten constant vast, en ik kan door de pijn niet rechtop lopen. Verder heb ik problemen met het kopen van BH's, ze zijn er wel in mijn maat, maar ze zijn erg duur. Gemiddeld zo'n 70 euro per stuk. Bikini's kopen is verschrikkelijk, ik heb er eigenlijk nog geen 1 kunnen vinden die echt stevig is, of die echt goed zit. (na 1 dagje dragen zijn ze vrijwel uitgerekt door het gewicht )
Ook bovenkleding kopen is vaak niet leuk. Als het om mijn borsten goed zit, dan flubbert de kleding aan de rest van mijn lijf, en als het aan de rest van mijn lijf goed zit dan zit het bij mijn borsten te strak. En jammer genoeg zijn er genoeg kerels op de wereld die denken dat je alleen uit borsten bestaat ...

Maargoed, om een kort verhaal lang te maken .. ik heb zojuist mijn goedkeuring van de verzekering voor een borstverkleining, en in het najaar zal ik eindelijk geopereerd worden

Ohja, (redelijk) goede BH's kun je in grotere maten kopen bij de Hunkemoller, Livera en de luxere lingeriewinkels. Ook zijn er wel winkels op internet die grote maten verkopen. Succes ermee!

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 16:55
Gothic
Gothic is offline
op wehkamp kun je bikini's tot en met E kopen... handige is dat je en broekjesmaat kiest en BH maat.
Oud 11-05-2005, 17:29
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 11-05-2005 @ 17:51 :
Maargoed, om een kort verhaal lang te maken .. ik heb zojuist mijn goedkeuring van de verzekering voor een borstverkleining, en in het najaar zal ik eindelijk geopereerd worden
Wat voor maat zal je na je operatie hebben als ik vragen mag?
Oud 11-05-2005, 17:33
gewoonik
gewoonik is offline
hm.. t vervelende is bij mij ook dat ik 70 ff heb , want grotere maten zijn er vaak wel met een groter getal, dus 80 ofzo omdat ze dan maar meteen denken dat je ook dik bent blijkbaar...
gelukkig betaalt mn mamma mn bh's.. maar ken genoeg mensen die zo even een bh gaan kopen en dat kan ik niet en ja kleren die te strak zitten of te groot of dan heb je iets heel moois aan alleen dan kijk je in de spiegel en dan is t zo dat je borsten er nog meer in opvallen..
jurkjes zijn echt een ramp bij mij..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:02
Verwijderd
Ik heb 75/80 E en eigenlijk geen problemen (meer) met beha's of bikini's kopen. Hunkemöller verkoopt de laatste jaren tot en met E en in de grote steden vaak tot en met G of H.

Het enige lastige is een (sport)badpak, omdat dat echt goed moet zitten en blijven zitten, dat koop ik dan ook bij een lingeriezaak.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:07
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb 70E en eindelijk een goed (en vooral ook echt mooi, alleen stevig kun je meestal nog wel vinden) merk gevonden --->www.freyalingerie.co.uk Gaat tot cup J ofzo, en ook in kleinere 'breedtes' zeg maar (60 ook geloof ik)

En de rest van mn verhaal ga ik niet nog een keer herhalen.
Oud 11-05-2005, 18:51
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb 80/85D, maar ik kan prima slagen hoor. Bikini's zijn inderdaad wel lastig, moest een bovenstukje hebben van maat 44 en die is zelfs nog iets te klein. Lastig, maar verder ben ik er heel erg tevreden mee.
Oud 11-05-2005, 19:36
11568
11568 is offline
Ik heb 75D maar ik kan gewoon bij Hunkemöller terecht, leuke bh's ook nog wel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 21:40
Brown eye
Brown eye is offline
Ik heb ook 75D, maar ik pas bijna geen één bh van deze maat bij de Hunkemöller.... echt vaag.... en dan zul je net zien dat ze die niet in E hebben ! Moet altijd naar een lingeriezaak, dat is het enige wat bij mij echt goed zit! En ja bikini's koop ik bij de Hunkemöller, want dat past dan weer wel
Met kleding kopen heb ik niet zoveel problemen, alleen als ik een keer een leuk spaghettitruitje wil kopen of iets met driehoekjes, dan kan ik het wel schudden.... die dingen lijken wel alleen gemaakt te worden voor mensen met cup A
Oud 11-05-2005, 22:43
Verwijderd
dingen met driehoekjes worden niet gemaakt voor mensen met cup a die worden gemaakt voor mensen met cup b
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 23:50
Verwijderd
in groningen (en misschien ook wel in andere steden) zit een speciaal bikini/zwempak winkeltje voor o.a. grote borsten waar je dus ook broekjes in maat 36 hebt maar ook topjes in 75E oid

ik weet niet precies hoe die heet --> iets met 4 letters maar hij zit in een zijstraat van de herestraat (eigenlijk tussen gelkingestraat en oosterstraat naast minuut)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 10:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 11-05-2005 @ 22:40 :
Ik heb ook 75D, maar ik pas bijna geen één bh van deze maat bij de Hunkemöller.... echt vaag.... en dan zul je net zien dat ze die niet in E hebben ! Moet altijd naar een lingeriezaak, dat is het enige wat bij mij echt goed zit! En ja bikini's koop ik bij de Hunkemöller, want dat past dan weer wel
Met kleding kopen heb ik niet zoveel problemen, alleen als ik een keer een leuk spaghettitruitje wil kopen of iets met driehoekjes, dan kan ik het wel schudden.... die dingen lijken wel alleen gemaakt te worden voor mensen met cup A
Ik heb mijn laatste bikini bij hema gekocht. Ook zo'n driehoek.. voor cup 75C. Ze zullen er voor D ook vast wel zijn..
Oud 12-05-2005, 16:10
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ja ze hebben ze meestal wel in de grotere maten bij de Hunkemoller maar soms zit het dan nog raar..
als de cups te ver uit elkaar zitten ofzo, dat ziet er echt vreemd uit!

binnenkort maar weer op zoek naar n bikini...
ik heb sowieso een hekel aan bikini's passe in een pashokje
Oud 12-05-2005, 16:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-05-2005 @ 23:43 :
dingen met driehoekjes worden niet gemaakt voor mensen met cup a die worden gemaakt voor mensen met cup b
Nee, ook niet want ik heb cup B en bij mijn triangelbikini is het broekje goed maar het bovenstukje te groot
Oud 12-05-2005, 16:39
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Haha... ook goed! Maar dan is het nog steeds niet groot genoeg
Oud 12-05-2005, 21:17
FrantiC
FrantiC is offline
het blijft lastig...
ik heb 75E, en ik heb eigenlijk altijd sportbh's aan (sinds D niet meer past). Bij de hunkemoller zijn er iid wel altijd bh's te vinden in deze maat, maar die hebben of te veel kant, of ze zitten niet mooi / niet lekker.
De sportbh's die ik dagelijks draag koop ik bij de livera (fila), en de sportbh's voor het sporten (jajaah) die koop ik bij de hunkemoller...

bikini heb ik vorig jaar ook bij hunkemoller gekocht maar deze is alweer te klein
deze zomer maar weer opnieuw proberen...
Oud 12-05-2005, 21:23
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Brown eye schreef op 11-05-2005 @ 22:40 :
Ik heb ook 75D, maar ik pas bijna geen één bh van deze maat bij de Hunkemöller.... echt vaag.... en dan zul je net zien dat ze die niet in E hebben ! Moet altijd naar een lingeriezaak, dat is het enige wat bij mij echt goed zit!
Ik heb daar ook last van, toen ik nog C had, waren die C's van de Hunkemoller me echt te klein, en nu ik C/D heb zit ik er helemaal altijd overal tussenin. Echt lastig .
Oud 12-05-2005, 21:38
steefos
steefos is offline
ik kan meestal wel na lang zoeken iets vinden bij de hunkemollerof de H&M, ik durf eigenlijk nooit in de winkel te vragen naar een D als ik de C niet pas. Ik weet ook eigenlijk niet precies waarom, ik denk dat ze me neit geloven omdat het er niet uitziet alsof ik D heb (denk ik zelf dan he)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:43
Mara
Mara is offline
Ik vind die van de hunkemoller ook klein vallen.

Meestal heb ik C, maar bij de hunkemoller heb ik D nodig.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 21:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een bh van de Hunkemoller en dat is gewoon een 80B die ik normaal ook heb dus ik merk geen verschil.
Oud 13-05-2005, 10:20
Tamaida
Tamaida is offline
Ik heb 70E en k kan ook haast nergens een leuke bh vinden, E hebbenn ze vaak pas vanaf 80 of 85 Een bikini vinden vinden is al helemaaal een ramp. Ik heb er voor de rest geen last van, geen rugklachten ed. (maar ik denk ook niet dat mijn borsten daar groot genoeg voor zijn). Kleding kopen vind ik ook lastig, als ik bijv een leuk vestje zie is het altijd (te) strak bij mn borsten, en als ik dan een maat groter pak flubbert het bij mn buik waardoor ik in combinatie met mn borsten nogal dik lijk wat ik helemaal niet ben.
In de zomer loop ik graag in spaghettitruitjes, alleen dit ziet er snel een beetje ordinair uit, alsof ik de nadruk wil leggen op mijn borsten wat zeker niet het geval is..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:26
kellytje
kellytje is offline
Hier in de hunkemöller gaan bijna alle modieuze bh's maar tot C. En die vallen vaak nog eens zo klein dat ik ze niet pas . Ik vind ze eigelijk ook niet zo lekker zitten maar omdat ze goedkoop zijn haal ik er soms wel eens 1. Je voelt toch echt het verschil tussen een bh van h&m of hunkemoller en een van bv marie jo.
Oud 13-05-2005, 10:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-05-2005 @ 22:43 :

Idd. Daar heb ik zelfs F ( ) nodig.
Oud 13-05-2005, 12:30
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 11-05-2005 @ 18:29 :
Wat voor maat zal je na je operatie hebben als ik vragen mag?
Als het goed is word er een mooie cup D van gemaakt
Oud 13-05-2005, 12:57
saturday
saturday is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-05-2005 @ 22:43 :

Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 13:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Inderdaad, bij A lijk je dan bijna plat.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:28
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-05-2005 @ 14:16 :
...met A ben je vrijwel plat ...
Oud 13-05-2005, 19:42
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 13-05-2005 @ 13:30 :
Als het goed is word er een mooie cup D van gemaakt
Weet je dat zeker? Over het algemeen streven ze er (in het ziekenhuis in ieder geval) naar om er een B cup van te maken, en op verzoek willen ze er ook wel een C van maken. Maar een D is nog vrij groot, zeker bij een 70 omtrek.
Oud 13-05-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 13-05-2005 @ 20:42 :
Weet je dat zeker? Over het algemeen streven ze er (in het ziekenhuis in ieder geval) naar om er een B cup van te maken, en op verzoek willen ze er ook wel een C van maken. Maar een D is nog vrij groot, zeker bij een 70 omtrek.
Ze heeft nu G/H, lijkt me een beetje vreemd om vanaf daar naar een B te gaan.
70D is toch ook minder groot dan bijvoorbeeld 85D?
Is het dan niet zo dat een cup 70D overeenkomt met 85C?

Overigens heb ik 80D/E en vind bij de Honkemoller uitstekende BH's, ook leuke. Maar heb ik juist problemen met het vinden van goed passende bikini's. Ik snap niet waarom ze die niet in het zelfde model als hun bh's maken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 20:57
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-05-2005 @ 20:42 :
Een B cup is voor mij echt veel te klein, voor mijn gevoel hou ik dan helemaal niets over. Zelf lijkt een D cup het mooist bij mijn lichaam. Ik ben al jaren grote borsten gewent, en ik wil ook graag wat overhouden na mijn verkleining, en kwa verhouding zal een D cup ook mooi bij me staan. Ik heb wel een omvang van 70, maar ik heb wel heupen zeg maar (broekmaat 38/40, kben 1.78 lang, en weeg 66 kg) dus het is niet zo dat het erg uit verhouding zal zijn.
Oud 13-05-2005, 22:02
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
75d en haal altijd bhs bij hunkemoller in die maat,
passen altijd prima en ze hebben vaak kleiner en groter dus past altijd.

bikinis kopen is niet lollig omdat bovenstuk 9/10 keer niet goed zit maar goed ik heb er een

bhs van livera passen me om een of andere vage reden nooit

bhs van hema en h&m vind ik te slap
Oud 13-05-2005, 22:08
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 13-05-2005 @ 23:02 :
75d en haal altijd bhs bij hunkemoller in die maat,
passen altijd prima en ze hebben vaak kleiner en groter dus past altijd.

bikinis kopen is niet lollig omdat bovenstuk 9/10 keer niet goed zit maar goed ik heb er een

bhs van livera passen me om een of andere vage reden nooit

bhs van hema en h&m vind ik te slap
Het ligt denk ik ook heel erg aan de vorm van je borsten. De mijne zijn bijvoorbeeld qua "oppervlakte" heel groot, maar je kunt ook hebben dat ze juist heel ver uitsteken, of hoe je dat ook moet noemen. Volgens mij worden de bh's van de Hunkemöller juist gemaakt voor mensen met het laatste, want ik pas ze echt niet en heb ook een 75D!
Oud 14-05-2005, 06:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 13-05-2005 @ 14:16 :
Niet waar
Oud 14-05-2005, 10:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 14-05-2005 @ 07:56 :
Niet waar
Ik vind van wel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 15:24
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-05-2005 @ 11:53 :
Ik vind van wel.
Plat?

Dat is een 75A.
Oud 14-05-2005, 18:02
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Qamra schreef op 14-05-2005 @ 16:24 :
Plat?

Dat is een 75A.
Niet echt plat idd
Oud 14-05-2005, 18:14
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Plat?

Dat is een 75A.
Dat is zeer zeker niet plat nee

Dus duivelaartje....
Oud 14-05-2005, 18:30
Qamra
Qamra is offline
Çe mon, het topic gaat over grote borsten, dus niet die van mij
Oud 14-05-2005, 18:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nah ok, dan zeur ik.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 00:42
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-05-2005 @ 19:31 :
Nah ok, dan zeur ik.
maakt niet uit
Oud 15-05-2005, 14:19
Winner
Winner is offline
Meisjes met grote borsten...

(sorry voor deze nuttige post)
Oud 16-05-2005, 07:46
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 13-05-2005 @ 21:57 :
Een B cup is voor mij echt veel te klein, voor mijn gevoel hou ik dan helemaal niets over. Zelf lijkt een D cup het mooist bij mijn lichaam. Ik ben al jaren grote borsten gewent, en ik wil ook graag wat overhouden na mijn verkleining, en kwa verhouding zal een D cup ook mooi bij me staan. Ik heb wel een omvang van 70, maar ik heb wel heupen zeg maar (broekmaat 38/40, kben 1.78 lang, en weeg 66 kg) dus het is niet zo dat het erg uit verhouding zal zijn.
Okay Mijn zus heeft afgelopen week de operatie gehad en kreeg daar te horen dat ze gewoon altijd van een B uitgaan, maar wel wat op het postuur van de patiënt letten. En toen ik de operatie liet uitvoeren wilde ik gewoon ook zoveel mogelijk eraf eigenlijk
Oud 16-05-2005, 08:36
Verwijderd
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 13-05-2005 @ 21:57 :
Ik heb het naar een C laten verkleinen, maar het bleek al meteen een grote C te zijn. Nu zit ik dus alweer op E. Dus ik zou er gewoon nog even over nadenken.

Ik ga bijna altijd naar winkels als Livera. Daar heb ik trouwens voor het eerst een strapless bh gevonden die paste en ook nog mooi en lekker zat. Ben er echt heel blij mee.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 20:13
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-05-2005 @ 09:36 :
Ik heb het naar een C laten verkleinen, maar het bleek al meteen een grote C te zijn. Nu zit ik dus alweer op E. Dus ik zou er gewoon nog even over nadenken.

Ik ga bijna altijd naar winkels als Livera. Daar heb ik trouwens voor het eerst een strapless bh gevonden die paste en ook nog mooi en lekker zat. Ben er echt heel blij mee.
Als ik het me goed herinner, dan was jij tog een jaar of 15 toen je een BVK liet doen? Maar waren je borsten dan wel uitgegroeid?Ik ben nu bijna 20 en mijn borsten zijn nu wel vrijwel zeker uitgegroeit .. toen ik 15 was waren ze nog in de groei...
Oud 17-05-2005, 20:15
pyres
pyres is offline
ik heb ook altijd problemen met bikini's kopen
ik heb 80c dus je zou denken dat dat geen probleem is

nou mooi wel want ik heb een medium broekje nodig en die hebben de "leuke " bikini's meestal niet met een top van 80c

irritant
Oud 18-05-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 17-05-2005 @ 21:13 :
Als ik het me goed herinner, dan was jij tog een jaar of 15 toen je een BVK liet doen? Maar waren je borsten dan wel uitgegroeid?Ik ben nu bijna 20 en mijn borsten zijn nu wel vrijwel zeker uitgegroeit .. toen ik 15 was waren ze nog in de groei...
Klopt, maar vergeet niet dat als je wat uitkomt je het ook in je cup merkt...
Ik zou dan wel vragen, als jij graag een D-cup wilt, of ze een kleine D-cup 'maken'. (wat klinkt dat gek ) Een beetje rot namelijk als jij een D wilt en dan is het een grote D, zodat je eigenlijk soms wel E moet dragen en vooral als je aankomt. Lijkt me ook niet de bedoeling, of wel?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:18
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Winner schreef op 15-05-2005 @ 15:19 :
Meisjes met grote borsten...

(sorry voor deze nuttige post)
hoe kortzichtig wil je overkomen
Oud 19-05-2005, 14:04
Jules
Jules is offline
Citaat:
Plat?

Dat is een 75A.
Maar verder is ze ook nogal vetloos, dus dan is een 75A niet plat nee.

Maargoed dit topic is voor meisjes met grote borsten dus ik ben weg

Regels voor berichten