Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2005, 13:41
Verwijderd
Apple heeft status verkregen van een bedrijf dat niet puut en alleen functionele producten maakt maar ook erg mode gevoelig waardoor sommige spullen ook als gadgets gezien worden.

De MacMini wordt 'veel' gebruikt om in een auto te plaatsen, hij is compact en heeft een externe voeding waardoor het goed weg te werken is.

Maar wat vind jij, vind je dat de MacMini puur een functioneel apparaat is, of vind je het meer een gadget 'voor de heb'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 17:55
Verwijderd
Ik noem het toch echt een functioneel product in een mooie verpakking. Typisch apple-style.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Functioneel voor de kleine ruimtes. Ik denk dat als er meer software voor verkrijgbaar was het prima zou zijn om ook in bedrijven te gebruiken ipv windows systemen.
Oud 21-10-2005, 00:24
Darko
Darko is offline
Ik denk dat het erg handig kan zijn voor mensen die niet zo'n grote bak in hun huiskamer willen hebben staan, maar iets subtielers. Nou moeten ze dan alleen een beetje willen tekstverwerken en surfen; dus het is gewoon een functioneel iets in een stylish jasje.
Oud 21-10-2005, 22:42
phoxetis
phoxetis is offline
ik ben geen Mac fan, maar wel verslingerd geraakt aan die pizzadoosjes waar je micro-ATX borden in kunt stoppen.

Ik zeg: functioneel. Geen geloei meer aan je hoofd.
Oud 22-10-2005, 02:30
Jolt
Jolt is offline
Mac Mini is in verhouding te duur voor een object wat leuk in je woonkamer staat.
Oud 27-10-2005, 15:48
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-10-2005 @ 03:30 :
Mac Mini is in verhouding te duur voor een object wat leuk in je woonkamer staat.
Behalve dat het leuk staat is ie ook nog eens functioneel. Jeeej! En dan is het niet duur in verhouding (ook niet als je het vergelijkt met een pc(zie dit artikel (beetje out of date specs maar het geld nogsteeds) )
Reageren

Regels voor berichten