Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat bedoel je trouwens met 'verschrikkelijk langzaam' worden? Meteen na het inprikken van die kaart, of alleen als je die nieuwe poorten gebruikt? En geeft apparaatbeheer IRQ-conflicten? Etc. Etc. meer info graag. Houd er wel rekening mee dat een PC van die generatie niet bliksemsnel is, en dat USB 2.0 op volle snelheid redelijk wat van je systeem vraagt. Met name als je een wat oudere harde schijf hebt, is de kans groot dat die schijf het niet zo leuk vindt als jij met 20 MB/sec data gaat overpompen naar een USB-apparaat. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je procesor verouderd is tov de techniek die je wilt gebruiken dan trekt ie het dus niet. Ik denk dat dit nu het geval is. Een beetje hetzelfde als het laatste stukje in de reactie van nare man. Nu je bij verteld dat je geen conflicten of wat dan ook krijgt ben ik er bijna zeker van dat het daar aan ligt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar echt langzaam is mijn pc niet, bestanden downloaden met grabit of newsleecher gaat snel tegelijkertijd controleren/repareren met 70mb/s. maar het is het probleem denk ik wel wat ik al verwachtte.. maarjah hier heb ik nu dus de bevestiging In ieder geval bedankt voor de moeite Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 18:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|