Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 07:12
kiddiestyle
kiddiestyle is offline
Wanneer is voor jou het punt bereikt om een relatie te beeindigen? Ik vind dit heel lastig, vooral als je al lange tijd samen bent. Wanneer is het bijvoorbeeld een dipje en wanneer komt het niet meer goed?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2005, 07:34
Verwijderd
Het punt voor mij is bereikt als ik liever alleen wens te zijn, ipv samen met mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 07:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Moeilijk ja. Ik zou altijd eerst praten en proberen tot een oplossing te komen. Direct uitmaken zou ik nooit doen, niet na 3 jaar althans. Wanneer echt langdurig blijkt dat ik te weinig meer voor hem voel, dan zou ik het uiteindelijk wel uitmaken... Maar ik moet er niet aan denken en blijf het moeilijk vinden Volgens mij val ik echt in een diep gat als het uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 08:42
WolterB
WolterB is offline
1) Als zij vreemd is gegaan
2) Als zij me bedrogen heeft (erge leugens etc)
3) Als ik niet meer verliefd ben / geen gevoelens (positieve dan) meer heb voor haar
Oud 24-10-2005, 09:16
snoopy
snoopy is offline
als ik vaker ongelukkig dan gelukkig van m word en als ik het idee heb dat dit gevoel niet op korte termijn zal gaan veranderen (of al 2 maanden zo is, bijv.)
Oud 24-10-2005, 09:21
Yerli
Yerli is offline
Wanneer ik het gevoel heb dat we beter apart dan samen kunnen zijn.
Oud 24-10-2005, 09:48
elledc
elledc is offline
Dit is indd heel lastig. Ik heb 3 j. met m'n vriend en soms twijfel ik over mijn gevoelens voor hem. Zelfs al zie ik hem minder graag of ik erger me steeds vaker aan kleine details, dan nog is het moeilijk om er zo plots een punt achter te zetten. Ik zou indd. in een diep zwart gat vallen gedurende maanden denk ik.
Want je denkt dat het misschien nog kan beteren, je denkt dat de ruzies van korte duur zijn, je hoopt gewoon dat het allemaal goedkomt en je kijkt terug naar de sublieme momenten samen de eerste jaren... en dan wordt het ontzettend moeilijk zoiets stop te zetten.
De doorslag zou wel zijn indien hij me bedriegt of vaak liegt, dan is het niet moeilijk de relatie te beindigen, maar dan nog, het blijft een rot gevoel. Om zo plots alleen te staan voor alles, alleen gaan slapen en ontwaken, na jarenlang samenslapen, dit is het pijnlijkste denk ik...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 10:07
Verwijderd
Op het moment dat je al een tijd twijfelt aan je gevoelens voor de ander, dan is het niet goed..

Als je echt van iemand houd dan heb je er alles voor over, dus ook om het goed te laten komen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 10:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat het voor mij wel eens moeilijk heeft gemaakt is de gedachte van hem met een ander meisje in bed Dat hij die intimiteit met iemand anders deelt dan met jou. Dat hij niet jou maar een ander meisje vastpakt en teder een kus geeft op dr voorhoofd, etc.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 24-10-2005 @ 10:48 :
Dit is indd heel lastig. Ik heb 3 j. met m'n vriend en soms twijfel ik over mijn gevoelens voor hem. Zelfs al zie ik hem minder graag of ik erger me steeds vaker aan kleine details, dan nog is het moeilijk om er zo plots een punt achter te zetten. Ik zou indd. in een diep zwart gat vallen gedurende maanden denk ik.

Ja het is best wel lastig ja.
Ookal twijfel je wel eens, waarneer stop je er echt mee? Ik zou het niet weten. Ik denk wanneer er echt geen toekomst meer in zit. Wanneer levens teveel gaan verschillen.
Natuurlijk val je in een gat. Mijn leven is nu op een bepaalde manier toch wel helemaal rondom mijn vriend gebouwd zeg maar. Hij hoort bij mij. Hij hoort bij mij in de familie, bij vriendinnen, bij alles. Hij kan bijna niet meer weg. En toch twijfel ik ook wel eens hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 16:21
Verwijderd
In mijn vorige relaties waren vreemdgaan, liegen, geen respect voor me hebben, agressie, geen klik ervaren, niet kunnen praten, me niet op me gemak voelen, mindere reacties vanuit mijn gezin, het idee dat ik in mijn eentje aan het knokken ben en geen toekomst zien met hem erbij redenen om het uit te maken.

In deze relatie is dat allemaal niet van toepassing en aangezien ik getrouwd ben zou ik nu veel langer doorknokken dan dat ik voor anderen gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 16:23
I C U
I C U is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 24-10-2005 @ 17:21 :
Vreemdgaan, liegen, geen respect voor me hebben, agressie, geen klik ervaren, niet kunnen praten, me niet op me gemak voelen, mindere reacties vanuit mijn gezin, het idee dat ik in mijn eentje aan het knokken ben en geen toekomst zien met hem erbij lijken mij redenen om het uit te maken
Enigszins aangepast
Oud 24-10-2005, 17:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
- Als hij vreemdgaat
- Als ik me niet meer bij hem op mijn gemak kan voelen
Oud 24-10-2005, 17:50
Mindfields
Mindfields is offline
vreemdgaan is het einde.. en verder als ik denk dat er geen toekomst meer in zit: misschien is het leuk voor nu, maar ook voor later?
Oud 24-10-2005, 18:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Bij vreemdgaan, of als voor mijn kant alle gevoel weg is en ik van mezelf weet dat dat niet meer terugkomt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 19:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Vreemdgaan / ontrouw / een hele grote deuk in mijn vertrouwen;
- Geen verliefde gevoelens meer;
- Als ik me ongelukkig voel en wel zeker weet dat ik me gelukkiger kan voelen als ik vrijgezel ben;
- Als ik me al een hele tijd aan een aantal eigenschappen van haar zit te ergeren en daar geen verandering in komt en zal komen.
Oud 25-10-2005, 19:13
Spiteful
Spiteful is offline
Als het al een hele tijd moeilijk gaat. Ik ken mezelf en ik weet dat ik soms wel eens problemen maak die er eig niet zijn.
Oud 25-10-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 24-10-2005 @ 10:16 :
als ik vaker ongelukkig dan gelukkig van m word en als ik het idee heb dat dit gevoel niet op korte termijn zal gaan veranderen (of al 2 maanden zo is, bijv.)
Dat dus. Al heb ik gemerkt dat het lastig is om echt bij jezelf te constateren, omdat de leuke dingen vaak zwaarder tellen dan de niet leuke dingen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 22:01
gewoonik
gewoonik is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-10-2005 @ 20:15 :
Dat dus. Al heb ik gemerkt dat het lastig is om echt bij jezelf te constateren, omdat de leuke dingen vaak zwaarder tellen dan de niet leuke dingen.
of omdat je bang bent dat jij de minder leuke dingen zwaarder laat wegen dan de leuke en dat t dus leuker is dan je op dat moment denkt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 23:52
bamiPoep
bamiPoep is offline
als ik een mooiere chick tegenkom
Oud 29-10-2005, 14:19
Sugafly
Sugafly is offline
Als ik merk dat ik andere mensen interessanter vind dan mijn vriend. Of als ik gewoon niet meer verliefd ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten