Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Worden ze vast niet wakker van ![]() (Ik neem aan dat je dit niet overdag gaat doen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je een zaak die van jezelf is meeneemt vervul je de delictsomschrijving van diefstal niet, punt. Of het misschien ook civielrechtelijk onrechtmatig is, en of je misschien in de problemen komt omdat je het niet kunt bewijzen, da's een andere zaak - daarom zei ik ook strikt gesproken kun je dat ding niet stelen. Maar hem in dit geval meenemen lijkt me sowieso een slecht idee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch zou ik hem gewoon terug "jatten" Eventueel nog een extra fiets meenemen ofzo vanwege de last, als een soort rente dus. Die gewoon verkopen zodat je weer de soort uitlaat eronder kan hangen welke er eerst op zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kzou vannacht wel een oogje openhouden trouwens ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat is jouw definitie van tuig dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar...dan ga ik er wel van uit dat z'n gehele verhaal waar is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En bij aangifte moet degene die beweert dat het zijn of haar brommer is gestolen met bewijzen (papieren) komen, niet andersom (al zou dat een zaak wel snel oplossen), bovendien is het enigste echt goede bewijs de aankoop bon en ik denk niet dat veel mensen die hebben van een puch maxi. Een gestolen brommer kan je namelijk ook gewoon lekker op je eigen naam verzekeren, ook al staat hij als gestolen geregistreerd. Maar met het kenteken wordt het allemaal wel wat beter op dit gebied, dan MOET je er papieren bij hebben die persoonsgebonden zijn en alleen overgeschreven kunnen worden door de oude eigenaar naar de nieuwe eigeneer... Het is ook gewoon stom dat de TS geen papieren erbij had, want dat betekent waarschijnlijk dat dat ding neit verzekerd is en dan regelmatig rijden op de openbare weg dan ben je echt de grootst mogelijke idioot die er rondloopt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|