Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2005, 19:57
dwight88
dwight88 is offline
Ik weet niet zeker of dit onder psychologie hoort... if not, move me!

Een aantal jaar geleden is mijn moeder opgevangen in nieuwegein, zwaar overspannen. Dat ging om een tijdelijke vorm van opvang, later is ze naar het riagg in Zeist gegaan.

Een vriendin van mij moet een stageplaats zoeken, bij een soortgelijke crisisopvang. Nu is mijn vraag.. iemand die weet wat de naam van die instelling is in nieuwegein? op de sites van ggz/riagg kom ik er niet uit, en ik weet vrijwel zeker dat het ook bij het Riagg hoort.

Overigens: het is niet de gereformeerde opvang in nieuwegein. die kon ik wel vinden; maar die was het niet.

Alvast bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2005, 20:41
Lautitia
Lautitia is offline
Mijn huisarts zei dat GGZ en RIAGG concurrenten van elkaar zijn. GGZ is er nog niet zo lang en heeft daarom een minder lange wachttijd voor behandeling.

Edit: Laat maar, ik heb je vraag niet goed gelezen . Sorry, ik kan je geen passend antwoord geven.

Laatst gewijzigd op 25-10-2005 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 14:45
Verwijderd
Altrecht?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 15:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
bugge schreef op 26-10-2005 @ 15:45 :
Altrecht?
hmm dat zou best kunnen
die zit iig in Utrecht ja...
Oud 27-10-2005, 23:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 25-10-2005 @ 20:57 :
Ik weet niet zeker of dit onder psychologie hoort... if not, move me!

Een aantal jaar geleden is mijn moeder opgevangen in nieuwegein, zwaar overspannen. Dat ging om een tijdelijke vorm van opvang, later is ze naar het riagg in Zeist gegaan.

Een vriendin van mij moet een stageplaats zoeken, bij een soortgelijke crisisopvang. Nu is mijn vraag.. iemand die weet wat de naam van die instelling is in nieuwegein? op de sites van ggz/riagg kom ik er niet uit, en ik weet vrijwel zeker dat het ook bij het Riagg hoort.

Overigens: het is niet de gereformeerde opvang in nieuwegein. die kon ik wel vinden; maar die was het niet.

Alvast bedankt voor de hulp
Je bedoelt waarschijnlijk het RPC. Daar heb ik ook gezeten.
Oud 29-10-2005, 20:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
GGZ en RIAGG heet in provincie utrecht altrecht.. je kan kijken op www.altrecht.nl

Ik heb 2 dagen op het RPC in nieuwegein gezeten en nu zit ik in zeist in een kliniek.. en het valt allemaal onder altrecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten