Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 16:06
organixx
organixx is offline
Mijn vriend heeft een vrouwelijk collega, waar die goed mee op kan schieten, ze lopen altijd te dollen met elkaar.
Nu was zij jarig afgelopen week, m''n vriend vroeg op het werk aan haar wat wil je hebben, zij zegt voor de grap: ja een kus op me mond ( denkend dat hij het toch niet doet ) hij zegt "ok" en doet het,
toen zei zij : maar je hebt toch een vriendin?? dat doe je toch niet , toen zei hij: ja maar we bespreken altijd alles samen en er zit toch geen gevoel bij..

Hij vertelde dit verhaal aan mij, hij is erg eerlijk er verteld dus altijd alles, toen ik het hoorde had ik zoiets van waarom moet dat nou weer, ik voelde me echt een beetje rot, ik weet dat het als grapje was bedoeld. Maar als hij zulke dingen doet bij collega's doet hij het straks ook bij wildvreemde meiden , omdat hij zei er zit toch geen gevoel bij..
Nu wil ik niet tegen hem gaan zeuren hierover, omdat we pas geleden een heftige discussie hadden over een paar meiden waarmee hij aan t dollen was, en ik het niet leuk vond. ( ik ben snel jaloers )
Dus ik wil weer geen vuurtje aanwakkeren.

Maar wat hij gedaan heeft is dat richting vreemdgaan, of maak ik me nu voor niks druk?

Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 16:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2005, 16:12
kenni
kenni is offline
Oh dat zou ik ook niet leuk vinden, maar ja.. kben ook vrij snel jaloers.. kzou er niet al te moeilijk over gaan lopen doen tegen je vriend.. maar je kunt er allicht een 'subtiele' opmerking over maken dat je het niet leuk vindt..

Als je t uiteindelijk echt niet trekt dat hij zo met andere vrouwen omgaat.. kun je t uiteindelijk altijd nog uitmaken.. weet niet hoelang jullie al hebben en hoe oud je bent?
Er zijn altijd nog zat jongens die wel 'normaal' met andere vrouwen om kunnen gaan haha (Maar dat wil je nu denk ik niet horen.. )
Oud 31-10-2005, 16:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik zou het niet leuk vinden
en eerlijk zeggen dat het mij een beetje onzeker maakt,
maar dat ik het wel waardeer dat hij het vertelt,
dat ik het ook wel voor kan stellen dat het wel grappig is om te doen,
maar dat ik hoop dat ie er geen gewoonte van maakt

oja en nee dat vind ik geen vreemdgaan
Oud 31-10-2005, 16:15
Lorelei
Lorelei is offline
Mnou, ik zou het ook niet erg op prijs stellen en ik ben helemaal niet erg jaloers. Ik vind het niet vreemdgaan.

Wat ik overigens vervelender zou vinden, als ik jou was, is dat-ie het doet terwijl jullie laatst nog die discussie hebben gehad en hij dus weet dat je het niet leuk vindt en snel jaloers bent. Daar zou ik veel meer problemen mee hebben dan met die kus.
Oud 31-10-2005, 16:18
Verwijderd
Ik zou het niet zo'n probleem vinden, ze vroeg er zelf om, het was maar een grapje en het was maar een kus. Maar als je vriend weet dat jij daar onzeker van wordt, dan is het wel een beetje ongevoelig van 'm om het toch te doen, mag je best iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:21
Verwijderd
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook echt vréselijk vinden, maar als ik jouw verhaal nu lees, denk ik: meid, maak je niet zo druk! Hij bedoelt er werkelijk niets mee. Ik zou als ik jou was hooguit zeggen dat je het vervelend vindt, en het daarbij laten.
En dan weet ik meteen dat ik er zelf niet zo'n drama van moet maken
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:21
organixx
organixx is offline
we zijn allebei 20, we hebben 8 maanden.
mja het is nou eenmaal een vrouwengek dat zit in hem, op zich vind ik het niet zo erg als hij met ze dolt en praat, maar nu geeft hij ook al makkelijk een zoen op de mond, ik ben bang dat het steeds verder gaat

maar denk niet dat hij zo stom is om verder te gaan want dan wordt het vreemdgaan natuurlijk, mja ik vraag me af of dit al door de beugel kan zoenen op de mond..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:22
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
weakasIam schreef op 31-10-2005 @ 17:12 :
Oh dat zou ik ook niet leuk vinden, maar ja.. kben ook vrij snel jaloers.. kzou er niet al te moeilijk over gaan lopen doen tegen je vriend.. maar je kunt er allicht een 'subtiele' opmerking over maken dat je het niet leuk vindt..

Als je t uiteindelijk echt niet trekt dat hij zo met andere vrouwen omgaat.. kun je t uiteindelijk altijd nog uitmaken.. weet niet hoelang jullie al hebben en hoe oud je bent?
Er zijn altijd nog zat jongens die wel 'normaal' met andere vrouwen om kunnen gaan haha (Maar dat wil je nu denk ik niet horen.. )
Uitmaken vind ik wel erg drastisch. Ze zegt zelf dat ze snel jaloers is (ik ook), maar toch vind ik dit niet iets om het uit te maken.

Ik zou het er wel met hem over hebben. Zelf vind ik dat hij in dit geval voor zijn relatie moet kiezen en dit soort dingen niet meer doen. Doet hij het niet, dan lijkt het mij dat hij het belangrijker vindt met andere meisjes te flirten en te doen, dan met jou te hebben.
Oud 31-10-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
organixx schreef op 31-10-2005 @ 17:21 :
mja het is nou eenmaal een vrouwengek dat zit in hem, op zich vind ik het niet zo erg als hij met ze dolt en praat, maar nu geeft hij ook al makkelijk een zoen op de mond, ik ben bang dat het steeds verder gaat

maar denk niet dat hij zo stom is om verder te gaan want dan wordt het vreemdgaan natuurlijk, mja ik vraag me af of dit al door de beugel kan zoenen op de mond..
Als geintje, een keertje, ja. Als het een gewoonte zou worden, zou ik het niet meer normaal vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:23
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:

Wat wel en niet door de beugel kan moeten jullie samen afspreken natuurlijk. Als jij vindt van niet, moet je dat gewoon zeggen.

Ik zou een zoen op de mond al heel erg vinden.
Oud 31-10-2005, 16:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-10-2005 @ 17:21 :
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook echt vréselijk vinden, maar als ik jouw verhaal nu lees, denk ik: meid, maak je niet zo druk! Hij bedoelt er werkelijk niets mee. Ik zou als ik jou was hooguit zeggen dat je het vervelend vindt, en het daarbij laten.
En dan weet ik meteen dat ik er zelf niet zo'n drama van moet maken
Hehe, zoiets had ik ook even. Eerst: meid zeur niet. En toen: ehm.. maar zelf zou ik het geloof ik ook niet zo grappig vinden.

Maar ik zou het er absoluut niet voor uitmaken of zo. Zolang het een keertje voor de grap gebeurt.
Oud 31-10-2005, 16:33
Louel
Louel is offline
Nah zou het ook niet zo fijn vinden, maar dit was gewoon voor de grap. Dusja, dan zou ik het niet zwaar opvatten.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden. Maar je moet wel waarderen dat hij het je eerlijk vertelt! Ik denk dat hij er verder heus niks achter zocht, want anders had hij het waarschijnlijk nooit vertelt! Dus gewoon niet al te zwaar aan tillen en lekker van je vriend gaan genieten. Als er daarna nog iets zoiets gebeurd zou ik er toch wel zeker wat van zeggen, maar ik hoop dat ie dat niet doet. En aangezien zijn eerlijkheid denk ik dat ook niet.
Oud 31-10-2005, 16:53
Balance
Balance is offline
Ik vind het geen big deal. Misschien omdat het m'n vriend niet is, maar ik betwijfel of ik me er zo druk om kon maken al was 't wel m'n vriend. Ik heb ook wel eens voor de lol een vriend een kus op z'n mond gegeven; gewoon vriendschappelijk. Als 't echt een simpele kus is zou ik er dus niet zo'n problemen mee hebben.
Oud 31-10-2005, 17:13
Amma
Amma is offline
Ik vind het niet richting vreemdgaan, nee. Het was niet serieus bedoeld en hij zegt zelf al dat er geen gevoel bij zit. Als het bij die ene keer blijft althans, als het een gewoonte wordt is het een ander verhaal.
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt, zeg gewoon tegen je vriend dat het je onzeker maakt, dan zal hij je vast geruststellen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-10-2005 @ 17:53 :
Ik vind het geen big deal. Misschien omdat het m'n vriend niet is, maar ik betwijfel of ik me er zo druk om kon maken al was 't wel m'n vriend. Ik heb ook wel eens voor de lol een vriend een kus op z'n mond gegeven; gewoon vriendschappelijk. Als 't echt een simpele kus is zou ik er dus niet zo'n problemen mee hebben.
Amen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:41
Warsocket
Warsocket is offline
tis een kusje jezus
ik gaf me moeder vroege rook een kusje op der mond als ik ging slapen, kortom ik zou der echt niet wakker van liggen als mijn vriendin iemand een klapzoen gaf voor de lol.

what heck in de stad is het nog meliger. Kwam iemand ff melden dat ie homos haate etc.
kreeg tie ook een klapzoen, je had echt zijn kop moeten zien kan er nu nog om lachen

maar ikz ou der neit onzeker van worden ofzo, tis niks zelfde als dat je boos zou wordne als ie haar een hand geeft ofzo iig zo zie ik het wel
Oud 31-10-2005, 18:54
organixx
organixx is offline
mja ik ben bang dat ie dat nou bij elke meid gaat doen, bedoel nu is het z'n collega nog, maar wie weet wie het de volgende keer is...dus ik hoop dat het bij 1 keer blijft
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:59
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
organixx schreef op 31-10-2005 @ 19:54 :
mja ik ben bang dat ie dat nou bij elke meid gaat doen, bedoel nu is het z'n collega nog, maar wie weet wie het de volgende keer is...dus ik hoop dat het bij 1 keer blijft
Zeg gewoon dat je je er ongemakkelijk bij voelde, verder geen big deal van maken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
organixx schreef op 31-10-2005 @ 17:06 :
m''n vriend vroeg op het werk aan haar wat wil je hebben, zij zegt voor de grap: ja een kus op me mond
Whooo, de slet!

Ik zou het absoluut niet op prijs stellen, en al helemaal niet dat mijn vriend daar op in zou gaan.

Maar of het echt vreemdgaan is, ligt aan wat jij daaronder verstaat.
Ik snap echter alleen niet waarom jij je grenzen niet aangeeft. In een relatie is dat toch echt wel belangrijk hoor. Beetje voor jezelf opkomen hoor!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:47
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
organixx schreef op 31-10-2005 @ 19:54 :
Dat begint meestal onschuldig en uiteindelijk drijft het je uit elkaar. Ik ben ook een aardige vrouwengek en wil wel graag wat vrijheid op dat gebied, maar een andere meid op de mond kussen vind ik toch echt een no-go area, maar dat is natuurlijk ook weer persoonlijk.
Oud 01-11-2005, 08:35
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat mijn reactie idd het meest bij die van Morgan in de buurt komt

Het is een grapje, iets wat maar één keer gebeurt ws. Zo lang het hierbij blijft, zal ik het laten rusten. Hij heeft het iig gelijk verteld, wat zeker voor hem pleit. Gebeurt dit vaker, dan moet je toch wel wat er van zeggen.
Oud 01-11-2005, 08:48
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:

Meldt hem gewoon even hoe jij erover denkt, dat probleem kan je niet hier oplossen, daarvoor moet je bij je vriend zijn. Ikzelf vind het niet kunnen, zoenen op de mond. Voor een keertje zou ik het wel door de vingers kunnen zien, maar als het vaker zou gebeuren dan zou ik het niet pikken. Ik ben er toch niet voor niets, als ze zo nodig andere jongens moet zoenen, dan doet ze dat maar als ze single is. (Zo denkt mijn vriendin er overigens ook over, dus het is ook geen issue voor ons.)
Oud 01-11-2005, 09:11
Rohit
Rohit is offline
Ook andere jongens zoenen zonder gevoel
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 11:04
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 01-11-2005 @ 09:35 :
Ik denk dat mijn reactie idd het meest bij die van Morgan in de buurt komt

Het is een grapje, iets wat maar één keer gebeurt ws. Zo lang het hierbij blijft, zal ik het laten rusten. Hij heeft het iig gelijk verteld, wat zeker voor hem pleit. Gebeurt dit vaker, dan moet je toch wel wat er van zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2005, 11:33
JJ13
JJ13 is offline
ik zou het ook niet erg op prijs stellen, maar hij heeft het jou wel verteld, hij houdt het dus niet achter. ik zou er niet teveel achter zoeken.
mijn vriend kreeg laatst een mail van een goede vriendin van m en daar stond onder, heel groot, Ik hou van jou...ik vond dat ook niet leuk om te horen, maar hij zegt ook dat hij het zelf niet terug zegt en dat hij het ook niet prettig vind, hij vertelt het ook gewoon. maak je maar niet te druk.
Oud 01-11-2005, 12:51
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zou het ook niet leuk vinden (ben ook gauw jaloers, al is dat eigenlijk niet nodig) maar ik denk dat je er niks achter hoeft te zoeken. Alleen het feit al dat hij het je gewoon verteld, dat hij er open is tegenover jou. Hoewel hij het ook niet had hoeven zeggen, als het toch niks voorstelde. Dan had je er ook geen vervelend gevoel aan over gehouden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 13:11
Verwijderd
Hmm, ik denk dat het ook wat aan je vriendenkring ligt enzo.. Ik geef een goede vriend/collega ook altijd een kus op z'n mond als ik hem zie, gewoon vriendschappelijk..ben benieuwd of dat zal veranderen als één van ons een relatie krijgt.

Maar zo'n eenmalig iets ligt misschien anders. Ik zou er iig niet te zwaar aan tillen, tenzij hij nu ineens dat bij elk meisje doet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 14:25
gurl19
gurl19 is offline
Tja, ik zou hier niet zo mee zitten.

Maar als jij hier wel problemen mee hebt zou ik even met hem gaan praten. Leg uit dat je dit niet leuk vind en waarschijnlijk zal die het dan om jou wel niet weer doen. Praten is vaak de oplossing!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 14:32
Experiment
Experiment is offline
Geef anders een keer duidelijk aan waar voor jou de grens liggen. Dus echt dat je gewoon tegen hem zegt wat jij nog vindt kunnen, en waneer jij het te ver vindt gaan, dan kan hij er ook beter rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:20
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
pff ik geef zovaak vrienden en vriendinnen een kus op de mond..
zolang er geen tong bij komt kijken is er toch geen probleem?!
Oud 01-11-2005, 16:33
organixx
organixx is offline
Nee maar ik vond het gewoon niks voor hem, ik ken hem zo niet, ik wist wel dat ie vrouwengek was maar dat ie zulke grapjes doet
Het stelde ook niks voor, maargoed ik vind t idee naar, hij zei dat we alles met elkaar bespreken, en dat er met een kus op de mond geen gevoel achter zit, mja dan kan hij dat straks ook wel zeggen met een tongzoen..van ja schat er zat geen gevoel bij
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 19:14
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik ben zelf vrij gemakkelijk in die dingen. Mijn vrienden krijgen allemaal een kus op de mond bij wijze van begroeting en afscheid. Wanneer mijn vriend dit bij zijn vrienden zou doen, zou ik er ook niet vreemd van opkijken.
Het wordt een ander verhaal wanneer hij dit bij vreemde meisjes zou doen of wanneer hij het puur voor de lol doet, om dat meisje voor de gek te houden of iets dergelijks. Daarbij vind ik dat hij wel wat meer rekening met jou had kunnen houden, gezien het gesprek wat jullie hebben gehad.

Een kus op de mond vind ik trouwens geen vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 20:56
organixx
organixx is offline
Ja dat vindt ik ook, kijk hij kan goed opschieten met die collega, hij kent haar langer dan mij, mja hij had wel van te voren kunnen zeggen wat zijn grenzen zijn en wat hij wel en niet vindt kunnen Hij bespreekt dit dus later met mij, dat vindt ik vervelend.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 11:40
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik vind dit echt ontzettende aanstellerij. Je moet natuurlijk voor jezelf bepalen wat vreemdgaan is maar een zoen op de mond, als reactie op een uitdaging, bij wijze van grap, dat is toch hartstikke duidelijk van geen betekenis? Blijkbaar kunnen die collega en hij het goed met elkaar vinden, niets mis mee.

Ik zou het juist een nogal krampachtige en ongezonde verhouding vinden als hij eerst 'toestemming moet vragen' voor hij een vrouwelijke collega een verjaardagszoen mag geven. En trouwens, eerste persoon krijgt nooit een extra t erachter. Ik vindt, ffs.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 11:55
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
organixx schreef op 01-11-2005 @ 21:56 :
Hij bespreekt dit dus later met mij, dat vindt ik vervelend.
Hij bespreekt het tenminste wel, dat is van heel veel jongens niet te zeggen.
Oud 02-11-2005, 12:01
Verwijderd
Alsof je alles moet 'bespreken' - het zou een mooie boel worden, als je een keer afzonderlijk gaat stappen, moet je dan voor elkaar een uitgebreid rapport in drievoud opstellen waarin je uitlegt met wie, wanneer, waar en waarom je hebt geknuffeld of een zoen gegeven hebt in de kroeg?

Als het gaat om zoiets onbetekenends als een als grap bedoelde verjaardagszoen, dan hoef je dat toch niet te 'bespreken'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 12:06
juno
juno is offline
Je maakt je druk om niks. Het was een grap. Vreemdgaan is echt wel wat anders hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 12:14
Verwijderd
Hoewel er natuurlijk wel veel affaires beginnen met stomende seks in de kopieërruimte op het werk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:49
U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2005 @ 13:14 :
Hoewel er natuurlijk wel veel affaires beginnen met stomende seks in de kopieërruimte op het werk
Jij bent echt naar

Maar ok, ik zie het probleem ook niet. Maar als de TS dat wel ziet heeft haar vriendje daar toch gewoon rekening mee te houden.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een zoen op de mond als iets intiems zien. Iets wat je niet zomaar bij iedereen doet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:08
Verwijderd
Citaat:
organixx schreef op 01-11-2005 @ 21:56 :
Ja dat vindt ik ook, kijk hij kan goed opschieten met die collega, hij kent haar langer dan mij, mja hij had wel van te voren kunnen zeggen wat zijn grenzen zijn en wat hij wel en niet vindt kunnen Hij bespreekt dit dus later met mij, dat vindt ik vervelend.
En jij had dat onderwerp niet een keertje kunnen opbrengen? Hij vertelt het gewoon netjes en laat merken dat het voor hem niets betekent. Daar zou ik gewoon op vertrouwen en blij mee zijn. Onzeker zijn is niet erg, maar je kunt ook doorschieten.
Zulke dingen gebeuren gewoon. Hij gaat niet eerst denken van 'o, als ik dat doe moet ik eerst met mijn vriendin een gesprekje hebben of zij dat wel oké vindt'.

Mijn vriend houdt bijvoorbeeld heel erg van knuffelen enzo. Nou, dat moet ie dan vooral niet laten. Het kan me niet zoveel schelen wie hij nou knuffelt en hoe vaak, want ik weet dat ik diegene ben op wie hij gek is en bij wie hij weer in bed kruipt. En als hij dan iemand voor de gein een zoen geeft dan kan ik er alleen maar om lachen als hij het zo grappig en leuk vindt

Gewoon niet proberen om krampachtig bang te zijn dat hij misschien meer voor een ander meisje zou voelen dan jij zou willen. Want als dat het geval is dan merk je dat snel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:55
Hé-Leen
Hé-Leen is offline
ik denk wel dat je je druk maakt om niks hoor.
maar als jij je er niet goed bij voelt moet je het er gewoon met hem over hebben, hij moet er maar rekening mee houden vind ik.
je kunt wel uitleggen ja dat je dollen mischien niet erg vind maar dat die kus op de mond wel wat te ver gaat.
groetjes heleen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2005 @ 13:01 :
Alsof je alles moet 'bespreken' - het zou een mooie boel worden, als je een keer afzonderlijk gaat stappen, moet je dan voor elkaar een uitgebreid rapport in drievoud opstellen waarin je uitlegt met wie, wanneer, waar en waarom je hebt geknuffeld of een zoen gegeven hebt in de kroeg?

Ehhh. Ja toch

Enfin. Maak je niet druk, hij vertelt het je niet voor niets eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 18:19
organixx
organixx is offline
dus als het wel met gevoel was geweest had ie het misschien wel voor zich gehouden...

Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 18:32
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
organixx schreef op 02-11-2005 @ 19:19 :
dus als het wel met gevoel was geweest had ie het misschien wel voor zich gehouden...
Als je zo denkt maak je jezelf helemaal gek hoor
Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden al zou mijn vriend een anders meisje een kus op haar mond geven, maar jullie hadden het er blijkbaar nog niet echt over gehad...dan kun je het beter maar zo snel mogelijk vergeten als hij zegt dat er niks achter zat. En gewoon vragen of ' ie in het in het vervolg niet meer wilt doen.
Reageren

Regels voor berichten