Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het er wel met hem over hebben. Zelf vind ik dat hij in dit geval voor zijn relatie moet kiezen en dit soort dingen niet meer doen. Doet hij het niet, dan lijkt het mij dat hij het belangrijker vindt met andere meisjes te flirten en te doen, dan met jou te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou een zoen op de mond al heel erg vinden.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zou het er absoluut niet voor uitmaken of zo. Zolang het een keertje voor de grap gebeurt. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou het absoluut niet op prijs stellen, en al helemaal niet dat mijn vriend daar op in zou gaan. Maar of het echt vreemdgaan is, ligt aan wat jij daaronder verstaat. Ik snap echter alleen niet waarom jij je grenzen niet aangeeft. In een relatie is dat toch echt wel belangrijk hoor. Beetje voor jezelf opkomen hoor! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ok, ik zie het probleem ook niet. Maar als de TS dat wel ziet heeft haar vriendje daar toch gewoon rekening mee te houden. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een zoen op de mond als iets intiems zien. Iets wat je niet zomaar bij iedereen doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zulke dingen gebeuren gewoon. Hij gaat niet eerst denken van 'o, als ik dat doe moet ik eerst met mijn vriendin een gesprekje hebben of zij dat wel oké vindt'. Mijn vriend houdt bijvoorbeeld heel erg van knuffelen enzo. Nou, dat moet ie dan vooral niet laten. Het kan me niet zoveel schelen wie hij nou knuffelt en hoe vaak, want ik weet dat ik diegene ben op wie hij gek is en bij wie hij weer in bed kruipt. En als hij dan iemand voor de gein een zoen geeft dan kan ik er alleen maar om lachen als hij het zo grappig en leuk vindt ![]() Gewoon niet proberen om krampachtig bang te zijn dat hij misschien meer voor een ander meisje zou voelen dan jij zou willen. Want als dat het geval is dan merk je dat snel genoeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enfin. Maak je niet druk, hij vertelt het je niet voor niets eerlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden al zou mijn vriend een anders meisje een kus op haar mond geven, maar jullie hadden het er blijkbaar nog niet echt over gehad...dan kun je het beter maar zo snel mogelijk vergeten als hij zegt dat er niks achter zat. En gewoon vragen of ' ie in het in het vervolg niet meer wilt doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Voor alle hooggevoelige mensen... Egoconstructie | 74 | 03-07-2010 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |