Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 20:59
HFL!
HFL! is offline
ej ik zag dat thaw morgen uitkomt. zijn er mensen die m al hebben en hoe vind je m dan? en hoe zit het deze keer met de goals, is het zoals thug1 (praat met personen die je een opdracht geven) of thug2 (je moet gewoon opdrachten doen allemaal tegelijk die je per char krijgt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2005, 21:01
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Heb het heel even gespeeld.
Het gaat wat minder om het skaten en wat meer om kleding, skateboard enz. kopen.
Oud 27-10-2005, 21:03
HFL!
HFL! is offline
oh, dat blijkt niet uit de reclame
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:07
Verwijderd
Mij lijkt er niks aan, maar heb THPS nooit leuk gevonden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:08
HFL!
HFL! is offline
ik heb nu thps 2,3 (4 wel helemaal uitgespeeld en alle goals maar nooit zelf gekocht) thug1 en 2 en ben van plan deze ook te kopen, het blijft me boeien
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:08
Wammus
Wammus is offline
Omg de verneuking van de Tony Hawk reeks!!!

Het was juist zo vet omdat je vet veel opdrachten en dingen moest doen. Nu komt de nadruk almeer te liggen op het oppimpen van je skater en dat vind ik jammer. Ik heb me nog altijd het meest vermaakt met Tony Hawk 2. Dat vond ik echt de beste. Deel 3 was ook nog wel te doen daarna heb ik ze niet meer gespeeld maar wat ik ervan gelezen heb is het alleen maar slechter geworden.
Oud 27-10-2005, 21:11
HFL!
HFL! is offline
maar kan iemand me vertellen hoe het nou zit met de goals?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:31
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Haha hoe het zit met de goals?
Doe een OMG!!1! 45000 punten combo omg en je hebt weer een goal gehaald, zo gaat het de hele game door, ook zijn de animaties de slechtste van de reeks.
Oud 27-10-2005, 22:11
HFL!
HFL! is offline
ja, maar zijn ze zoals bij thug1 of zoals thug2
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 22:45
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
wammus schreef op 27-10-2005 @ 22:08 :
Omg de verneuking van de Tony Hawk reeks!!!

Het was juist zo vet omdat je vet veel opdrachten en dingen moest doen. Nu komt de nadruk almeer te liggen op het oppimpen van je skater en dat vind ik jammer. Ik heb me nog altijd het meest vermaakt met Tony Hawk 2. Dat vond ik echt de beste. Deel 3 was ook nog wel te doen daarna heb ik ze niet meer gespeeld maar wat ik ervan gelezen heb is het alleen maar slechter geworden.
Ja 2 was echt de beste. Camerastandpunt was precies goed, en de gameplay was gewoon als een skateboard game hoort te zijn. Toen die gasten in levels je opdrachten gingen geven vond ik het meteen een stuk minder. En dat je kon tennissen enz. hoefde van mij ook niet. Maarja ze moeten toch iets om het uitmelken te rechtvaardigen.
Oud 28-10-2005, 08:32
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 27-10-2005 @ 23:45 :
Ja 2 was echt de beste. Camerastandpunt was precies goed, en de gameplay was gewoon als een skateboard game hoort te zijn. Toen die gasten in levels je opdrachten gingen geven vond ik het meteen een stuk minder. En dat je kon tennissen enz. hoefde van mij ook niet. Maarja ze moeten toch iets om het uitmelken te rechtvaardigen.
Tsja het schijnt dat ze nog een contract tot 2010 ofzo hebben dus deze onzin zal nog wel even doorgaan . Heel jammer.
Oud 28-10-2005, 10:38
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
hero of time schreef op 27-10-2005 @ 23:11 :
ja, maar zijn ze zoals bij thug1 of zoals thug2
De goals?
Ja die zijn echt vet, maak dit kapot, maak dat kapot, grind over een dino heen, en oja, maak ook nog ff het dak van een huis kapot, en als je wilt mag je ook wel een klok kapot maken.

Jammer, want ik keek altijd zo uit naar een nieuwe tony hawk game.
Oud 28-10-2005, 11:11
ExVaal
ExVaal is offline
Ja, THPS 2 was de beste

Ik heb wel THUG2 RMX gespeeld op m'n PSP, en die ging ook wel.

Deze lijkt me 3x niks
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 18:07
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
wammus schreef op 28-10-2005 @ 09:32 :
Tsja het schijnt dat ze nog een contract tot 2010 ofzo hebben dus deze onzin zal nog wel even doorgaan . Heel jammer.
Hmm ja vraag me af wie dat in 2010 nog koopt.
Oud 28-10-2005, 18:15
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 28-10-2005 @ 19:07 :
Hmm ja vraag me af wie dat in 2010 nog koopt.
Misschien is het tegen die tijd wel het meest geniale spel ooit.
Oud 29-10-2005, 10:43
HFL!
HFL! is offline
als ze weer terug naar de roots gaan wel ja, maar ik vond het in thps 4 juist wel vetter dat je geen tijd had en gewoon opdrachten krijgt, dat vind ik ook best jammer bij thug2, daar is het eigenlijk hetzelfde als bij thps 1, 2 en 3 maar je hebt oneindig tijd om het te doen bij de meeste goals. als er dan goals zijn die wel een tijdslimiet hebben dan zie je niet eens hoeveel tijd je nog over hebt, dat gepiep is er nog wel als de tijd bijna om is
toch maar weer eens thps2 gaan spelen op de pc
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 11:28
Supreme Dutch
hier heb je toch die laadtijd niet meer? briljant
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 11:50
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 29-10-2005 @ 12:28 :
hier heb je toch die laadtijd niet meer? briljant
Jawel, maar die zijn verstopt doormiddel van bijvoorbeeld een riool waar je doorheen moet skaten wil je naar een ander gebied komen.
Oud 29-10-2005, 13:26
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
hero of time schreef op 29-10-2005 @ 11:43 :
als ze weer terug naar de roots gaan wel ja, maar ik vond het in thps 4 juist wel vetter dat je geen tijd had en gewoon opdrachten krijgt, dat vind ik ook best jammer bij thug2, daar is het eigenlijk hetzelfde als bij thps 1, 2 en 3 maar je hebt oneindig tijd om het te doen bij de meeste goals. als er dan goals zijn die wel een tijdslimiet hebben dan zie je niet eens hoeveel tijd je nog over hebt, dat gepiep is er nog wel als de tijd bijna om is
toch maar weer eens thps2 gaan spelen op de pc
Ik vond het juist vet dat je maar 2 minuten de tijd kreeg in een level. Dit verhoogt de replay vallue van een level gigantisch en als je genoeg geld had verdient opende je een nieuw level zodat je daar ook al verder kon zonder eerst de oude helemaal uit te moeten spelen.

Ik heb thps2 voor m'n n64 dus ik denk dat ik die heel nostalgisch nog maar een keer ga zitten spelen. Het eerste level daarvan blijft gewoon geniaal .
Oud 29-10-2005, 14:03
Verwijderd
THPS2 die was inderdaad de gaafste, ik wou dat ik hem nog had . Ook het feit dat je maar 2 minuten had voor een run vond ik juist tof. Je kreeg gewoon een lijst wat je moest halen en je probeerde dan zoveel mogelijk in 1 run. 3 was ook wel ok, maar ik vond de levels lang niet zo leuk als 2.

Komt deze ook uit op de PC?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 22:36
HFL!
HFL! is offline
niet meteen, maar later vast wel. als je thps2 zo graag weer wilt spelen download je m toch gwoon ff? wss kan je m in de winkel niet meer vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten