Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 11:09
Evian
Evian is offline
Een dikke 3 weken geleden ben ik verliefd geworden op misschien wel de ware. We hebben alles gemeen, hij heeft alles wat ik wil.

Voor dat wij iets kregen heb ik altijd geroepen dat ik vrijgezel zou blijven *slaat nergens op,gevoelens hou je niet tegen* omdat ik 2 jaar terug 3enhalf jaar een relatie heb gehad, en dit werd echt een sleur *zoals ze dat noemen* en wil dit niet meer. *Ik heb het toen ook uitgemaakt.

Wat nu het geval is: Ik heb hem al perongeluk 2 keer genoemd naar mijn ex!! te erg voor woorden, heb excuses gemaakt, maar blijft kut! Waarom doe ik dit? Misschien omdat het te vertrouwd voelt dacht ik zelf?
Oud 27-10-2005, 11:12
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, het kan een gewoonte zijn. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Wel een keertje dat ik met mijn beste vriendin aan het praten was en ineens in een zin de naam van mijn ex zei. Bij mij kwam het omdat ik "in de tijd" zo vaak over mijn ex sprak (omdat ik er zo'n problemen mee had). Ik denk dat je het gewoon moet uitleggen aan je vriend, dat het zo'n gewoonte is om je ex' naam te zeggen maar dat je het echt niet bewust doet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 12:39
I C U
I C U is offline
Inderdaad een lullig foutje. Maar ergens niet raar. Gewoontes haal je er niet zo makkelijk uit. En anders noem je hem uh 'schatje' ofzo, lekker makkelijk! (hoewel ik schatje soms zo vreselijk vind klinken... Maar goed, that's just me )
Oud 27-10-2005, 13:33
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zolang je hem maar niet zo in bed noemt.

Dat zou echt lullig zijn
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 13:47
Nona
Nona is offline
Ik word thuis bij de naam van mijn moeder, mijn vader, mijn tante, mijn andere tante en een goede vriendin van mijn ouders genoemd. Soms is het drie keer proberen voor ze mijn naam te pakken hebben. Dus ik vind het niet zo vreemd dat je zo af en toe de verkeerde naam noemt, alleen lullig dat het die van je ex is.
Oud 27-10-2005, 13:51
George
George is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 27-10-2005 @ 14:33 :
Zolang je hem maar niet zo in bed noemt.

Dat zou echt lullig zijn
Ik denk eigenlijk niet dat er dan nog veel lul overblijft hoor.

Ontopic, als die leukerd echt zo leuk is zal hij vast wel begrijpen dat als je iemands naam zo vaak en zo lang gebruikt hebt, dat die er dan nog wel eens uit wil flappen. Gewoon uitleggen, op den duur verandert het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 13:57
Kapoen
Kapoen is offline
mijn oma noemt mijn huidige vriend waar ik nu al 3 jaar een relatie mee heb steeds naar mijn ex vriendje.

En als ik er dan wat van zeg, dan zegt ze, ja ze lijken ook zo op elkaar.

Dat is dus echt onzin.

Mijn huidige vriend heet mark mijn ex frank.
Mijn huidige vriend is mollig mn ex mager.
verder was mn ex blond en is mn huidige vriendje donkerbruin.

erg maf dus
Oud 27-10-2005, 16:04
Verwijderd
@kapoen: Nou ja van een oma kan ik het me nog voorstellen. Maar dat doe jij zelf toch niet?!

Verder, het kan natuurlijk gebeuren, al is het wel beter om er echt op te letten, en het niet al te vaak te doen, dat komt opzich niet erg indrukmakend op je vriend over.
En mss omdat je het gewend was die naam te noemen tegen je (ex)vriend. Of zit hij je nog ergens dwars
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 16:44
Verwijderd
Ach, mijn vader heeft mijn vriend een half jaar lang bij een verkeerde naam genoemd... zo kan het dus ook
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:08
Mindfields
Mindfields is offline
ja zijn vader heeft een keer aan mijn vriend gevraagd 'komt Brenda nog naar beneden?' en Brenda is dus z'n ex.. En dat is echt al jaren uit.
Oud 27-10-2005, 17:26
tuttebel
tuttebel is offline
ja ik heb dat zelfs met 2 heel erg op elkaar lijkende namen. (mn tegenwoordige ex en mijn beste vriend waar ik wel eens mee gekust had).
hij vond t eerst niet zo heel leuk,maar ik kon er echt niks aan doen.

ik bedoel, je haalt de namen van je vriendinnen toch ook wel eens door elkaar?
Oud 27-10-2005, 17:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa wel beetje lullig, maar kan gebeuren! Gewoon in het vervolg een beetje op letten.
Oud 27-10-2005, 17:47
Mindfields
Mindfields is offline
oja;
een jongen uit mijn aardrijkskundeklas en die bij mij in de schoolkrantredactie zit, Sjoerd, noem ik altijd Joost.. zo heet mijn vriend. En Joost noem ik af en toe Sjoerd. Zo bizar, omdat Sjoerd en Joost helemaal niet op elkaar lijken.. En Sjoerd een klein opdondertje is waar ik NOOIT op zou vallen.
Oud 27-10-2005, 17:56
BleuEyes
BleuEyes is offline
Och, ik noem mijn vriend ook wel eens Pap...
Oud 27-10-2005, 19:39
Verwijderd
Heb ik ook gehad... Maar ach, hij noemde me ook bij de naam van zijn ex (ja, dat was inderdaad een zwaar bizarre 'relatie') Dit gebeurt gewoon omdat je gewend bent die naam te zeggen, en wanneer je even met je gedachtes ergens anders bent, en dus niet echt bewust hem aanspreekt, gebeurt het wel eens dat de verkeerde naam eruit floept.... Maar inderdaad, tijdens de seks is wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 19:43
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 27-10-2005 @ 20:39 :
Maar inderdaad, tijdens de seks is wel heel erg
Ik zou er wel om kunnen lachen denk ik.. En gewoon de naam van mijn ex tegen hem zeggen.
Oud 27-10-2005, 19:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 27-10-2005 @ 18:56 :

Ehm ja.. 't is me nog nooit overkomen volgens mij.. dus ik kan je er niet veel tips over geven of zo. Maar hoe erg het is, lijkt me afhangen van hoe erg je vriend het vindt, nietwaar?
Oud 27-10-2005, 19:51
Verwijderd
Het gebeurt, daar kun je moeilijk steeds een probleem van maken. Zorg gewoon dat het niet vaker voorkomt. Ik heb het zelf ook wel een 2 keer meegemaakt en ik moest er eigenlijk wel om lachen. Ex had een naam die begon met een T en de 'nieuwe' toendertijd ook (de afkorting dan), hij heeft het niet eens gehoord geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 21:55
Verwijderd
Ik was een keer bij mijn vriend thuis toen het net aan was en toen noemde z'n kleine zusje mij ook bij de naam van z'n ex, zo schattig, ze schrok er zelf heel erg van en werd vet rood enzo en wij moesten alleen maar lachen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 22:05
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik had na een half jaar een ruzie met mijn vriend en plotseling zeg ik: Doe toch niet zo onredelijk *naam exvriend*!
ik schrok er zelf zo van, dat ik gelijk mijn vriends naam riep (met een normalere stem als toen ik tegen hem tekeer ging) en gelijk mijn excuses aanbood!

Mijn vriend moest zo lachen! Zijn naan en die van mijn ex beginnen allebei met dezelfde naam en op school haalde ik de namen al een beetje door elkaar... (gelukkig alleen de namen, nooit de personen!!! )

Dan gebruik je gewoon niet zijn echte naam maar een nickame of afkorting.. maar ja, als je boos bent, komt het er nogwel eens te snel uit.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 01:16
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-10-2005 @ 14:47 :
Ik word thuis bij de naam van mijn moeder, mijn vader, mijn tante, mijn andere tante en een goede vriendin van mijn ouders genoemd. Soms is het drie keer proberen voor ze mijn naam te pakken hebben. is.
Herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 27-10-2005 @ 18:56 :
Puur goud.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 14:15
Sugafly
Sugafly is offline
Ik sprak mijn ex altijd met mijn broertjes naam aan. Dat heet
gewoon oververmoeid zijn .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten