Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je houd toch van iemand zoals diegene is? Waarom geeft ze zo'n vage/ (moeilijke) vraag? Ja als ik dat vraag dan zegt ze, 'gewoon, geef gewoon ff een reden waarom je van mij zou houden' ze had koppijn miss ligt het daaraan ![]() Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 22:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, als ze er weer op terug komt zal ik zoiets wel zeggen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verzin er gewoon iets omheen niet letterlijk verzinnen, maar je snapt me hopelijk wel kleed het een beetje leuk aan
||
Verwijderd
|
Citaat:
'dat vind ik geen reden' toen zei ik... lik er dan maar aan, en ga maar slapen je bent moe daarin was ze het wel met me eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom krijg ik daar heel rare gedachten bij? Ik snap de zin/bedoeling niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon nergens aan denken, niet echt een betekenis. Ik kom uit groningen, misschien dat dat het is! Het betekend zoiets als, laat dan maar zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar idd, die meiden zitten er ook tussen, al zijn die zeker in de minderheid en uit zich dat in wel meer dan alleen de vraag waarom iemand in hemelsnaam van hún kan houden. @TS: De reden waarom ze het gevraagd heeft (en de manier waarop) is waarschijnlijk voor jouzelf het beste te begrijpen, want wij kennen haar verder niet natuurlijk. Het kan idd de behoefte aan complimentjes of bevestiging zijn, het kan gewoon een speelse/sarcastische vraag zijn geweest of wat dan ook. Kan me voorstellen dat je niet gelijk wist wat te antwoorden, zeker als je niet helemaal zeker bent van de reden waarom ze het vraagt. Maar maak er vooral niet een te groot probleem van, noem gewoon het eerste dat in je opkomt. Dan is het altijd goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"Ik kan niks mijn kut inplempen", en andere moeilijke vragen #1 Noedelhap | 13 | 19-06-2012 18:05 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
chaostheorie (vraag) roosjemarijn | 16 | 21-06-2007 18:11 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 10 Roxy | 255 | 06-02-2004 12:16 | |
Software & Hardware |
Moeilijke vragen over windows XP wabbit | 8 | 15-12-2003 20:45 | |
Psychologie |
Open Vraag Trust_Is_A_Weakness | 13 | 03-02-2002 20:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hele moeilijke vraag in het Frans stefana3a | 2 | 11-04-2001 10:55 |