Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2005, 17:18
love.the.sunset
love.the.sunset is offline
ik zoek een kamer nabij het centrum van zwolle, het liefst een waar ik per direct in kan. Weet iemand een kamer of heb je nog goede tips voor een kamer? pm of reageer dan even
Oud 05-09-2005, 17:42
Jarahh
Jarahh is offline
Volgens mij een subforum veur
Oud 05-09-2005, 19:47
DP17
DP17 is offline
Ik zoek ook nog steeds een kamer in Zwolle, op kamernet is er vandaag weer ééntjuh aangeboden maar wel prijzig €300,00. Ik raad je het aan de woningzoeker in de gaten te houden!
Oud 05-09-2005, 22:22
Marinka
Marinka is offline
ja maar die moet je ophalen bij een van de woningstichtingen of lid van zijn ( 30 euro een ahlf jaar of rond de 60 euro voor een jaar) en je moet reageren. Als je een half jaar niet reageerd wordt je uit het systeem gehaald. Ik heb bijna een jaar lang de bon iedere 2 weken ingevuld en heb nu een kamer sinds januari van dit jaar
Oud 08-09-2005, 14:18
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Marinka schreef op 05-09-2005 @ 23:22 :
ja maar die moet je ophalen bij een van de woningstichtingen of lid van zijn ( 30 euro een ahlf jaar of rond de 60 euro voor een jaar) en je moet reageren. Als je een half jaar niet reageerd wordt je uit het systeem gehaald. Ik heb bijna een jaar lang de bon iedere 2 weken ingevuld en heb nu een kamer sinds januari van dit jaar
Voor de woningzoeker betaal je niks, totdat ze een kamer voor je vinden. Dus gewoon inschrijven, kost toch niks. Reageren kan ook gewoon via internet, daar staan de kamers ook op.

@TS:

Per direct een kamer krijgen is erg moeilijk in Zwolle, geef je ook weinig kans. Misschien kan je een advertentie plaatsen in de krant van Zwolle en briefjes ophangen in supermarkten enzo. Als je nog een paar maand geduld hebt kan je je ook gewoon inschrijven.
Oud 08-09-2005, 14:29
Marinka
Marinka is offline
[QUOTE]justhanna schreef op 08-09-2005 @ 15:18 :
[B]Voor de woningzoeker betaal je niks, totdat ze een kamer voor je vinden. Dus gewoon inschrijven, kost toch niks. Reageren kan ook gewoon via internet, daar staan de kamers ook op.

ja oke maar stel dat je niet in staat bent om krantje op te halen.
Kosten zijn trouwens half jaar 16,20 en jaar 29,65 valt dus nog wel mee
Oud 08-09-2005, 16:46
justhanna
justhanna is offline
[QUOTE]Marinka schreef op 08-09-2005 @ 15:29 :
[B]
Citaat:
justhanna schreef op 08-09-2005 @ 15:18 :
Voor de woningzoeker betaal je niks, totdat ze een kamer voor je vinden. Dus gewoon inschrijven, kost toch niks. Reageren kan ook gewoon via internet, daar staan de kamers ook op.

ja oke maar stel dat je niet in staat bent om krantje op te halen.
Kosten zijn trouwens half jaar 16,20 en jaar 29,65 valt dus nog wel mee
Maar als je internet hebt hoef je helemaal niet zo'n krantje te halen want alle kamers staan gewoon op internet...
Oud 08-09-2005, 17:01
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
www.maxxvastgoed.nl
Oud 08-09-2005, 21:21
Marinka
Marinka is offline
Citaat:
justhanna schreef op 08-09-2005 @ 17:46 :
Maar als je internet hebt hoef je helemaal niet zo'n krantje te halen want alle kamers staan gewoon op internet...
Hoe heb jij dat dan gedaan? je hebt toch een nummer nodig?
Ik kreeg te horen dat ik de eerste keren een bonnetje uit dat krantje moest invullen en dat ik dan een nummer toegestuurd kreeg
Oud 09-09-2005, 08:57
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Marinka schreef op 08-09-2005 @ 22:21 :
Hoe heb jij dat dan gedaan? je hebt toch een nummer nodig?
Ik kreeg te horen dat ik de eerste keren een bonnetje uit dat krantje moest invullen en dat ik dan een nummer toegestuurd kreeg
Je kan je gewoon inschrijven via internet, dan krijg je met de post dat woningzoeknummer thuisgestuurd.
Oud 10-09-2005, 19:08
DP17
DP17 is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 08-09-2005 @ 18:01 :
www.maxxvastgoed.nl
En je een poot laten uittrekken zeker? MAXX staat niet zo goed bekend in Zwolle....
Oud 12-09-2005, 17:54
love.the.sunset
love.the.sunset is offline
ik sta al bij de woningzoeker ingeschreven en de commerciele makelaars zie ik niet als een optie
Oud 26-09-2005, 23:05
Verwijderd
300 is niet veel meid.
Oud 28-09-2005, 21:14
Verwijderd
zoek n kamer in Kampen!
10 minuutjes met de trein, goedkoper en meer kans er een te vinden!
Bovendien is Kampen natuurlijk ook een geweldige stad
Oud 29-09-2005, 07:39
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 28-09-2005 @ 22:14 :
zoek n kamer in Kampen!
10 minuutjes met de trein, goedkoper en meer kans er een te vinden!
Bovendien is Kampen natuurlijk ook een geweldige stad
Dat wilde ik dus eerst ook, maar als je op kamers wilt zodat je niet meer hoeft te reizen, zit je in kampen ook niet goed, want dan moet je ook rekening houden met de trein (en met de bus, net waar je in kampen woont)
Oud 29-09-2005, 10:16
Verwijderd
achja je wilt op kamers of je wilt t niet he
Oud 16-10-2005, 12:17
DvoorA
DvoorA is offline
haha, give up! het duurt minstens een jaar maar meestal langer als je in Zwolle een kamer zoekt...je moet je eerst inschrijven bij woningcoorporaties zoals Delta Wonen maar je maakt de meeste kans om snel een kamer te vinden door briefjes op te hangen en de plaatselijke huis aan huis bladen (Swollenaer, Peperbus) door te spitten. 300 euro voor een kamer is heel goedkoop, in Amsterdam en dat soort steden betaal je al snel 400 euro voor een miezerig kamertje van 15 m2 zonder eigen faciliteiten.
Oud 30-10-2005, 12:01
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
justhanna schreef op 08-09-2005 @ 17:46 :
Jepz, ik heb me ook ingeschreven via internet. Ik heb echter nooit een ontvangstbevestiging gehad.. Toch maar 'ns achteraan gaan
Oud 30-10-2005, 23:32
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 30-10-2005 @ 13:01 :
Jepz, ik heb me ook ingeschreven via internet. Ik heb echter nooit een ontvangstbevestiging gehad.. Toch maar 'ns achteraan gaan
Ow die kreeg ik pas ook een paar maand nadat ik ingeschreven stond al hoor Zolang je online je punten maar wel blijft opbouwen, is er niks aan het handje

Regels voor berichten